Vapari fitness kiinnostusta Oulussa??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja EBBA
  • Aloitettu Aloitettu
Nii tosiaan tarkoitin tota 1 min 20s whatever punnerrusta :rolleyes: mut kylhän vapari puolellakin on fysiikka kierros siin missä body fitneksessäkin...;)

Mä lähetin meidän ohjaajalle pari linkkiä, joissa oli selostettu mm. fitnessin (USA:ssa) pakollisia liikkeitä ja myös muita liikkeitä. Suomessahan pakollisia ei ole, mutta noista ohjaaja sai hyvän käsityksen mitä olisi syytä osata. Jos ja kun sieltä teille nyt vastataan, niin nämä pari linkkiä sinne vois antaa:
Gymnastic skills part 1
Gymnastic skills part 2

Bliss&muut epäröivät, ei se uuden oppiminen ikää katso. Rohkeutta ennemmin, koska aikuisena sitä on paljon varovaisempi kuin pikkutyttönä jumppaillessa. Mä pyrin aina lähtemään sinne voikka/akrobatiaharkkoihin niin, että jätän sen pelokkaan Faidran kotia ja menen treeneihin sillä asenteella, että vaikka tulisin kotiin pää kainalossa, niin se on sen arvoista... :lol2: Ei saa pelätä turhia! Mun mielestä se asenne on myös itseensäluottamiskysymys. Teet vaan parhaasi etkä vertaa muihin, hyvä siitä tulee ja pian huomaat jo oppineesi vaikka mitä! Lue mun signature ja mene treeneihin sillä asenteella. :)

Kiitos Faidra noista linkeistä! :)

Meitähän olisi sitten ihan mukava määrä tulossa näiltä näkymin mukaan, todella hienoa! Ja epäröiville: itse en todellakaan tiedä pääsenkö koskaan millekään kisalavalle asti, enkä osaa kuperkeikkaa kummempia "temppuja" mutta haluaisin ehdottomasti käydä opettelemassa uusia juttuja ja olisi ihanaa tavata samalla myös uusia ihmisiä. :) Joten kaikki vaan rohkeasti mukaan! (JOS tästä nyt tulee mitään, mulla on paha tapa aina innostua etukäteen... :))

Mulla on täällä kaikki sormet ja varpaat ristissä ja peukut pystyssä että tämä nyt toteutuisi... :D

Bliss&muut epäröivät, ei se uuden oppiminen ikää katso. Rohkeutta ennemmin, koska aikuisena sitä on paljon varovaisempi kuin pikkutyttönä jumppaillessa. Mä pyrin aina lähtemään sinne voikka/akrobatiaharkkoihin niin, että jätän sen pelokkaan Faidran kotia ja menen treeneihin sillä asenteella, että vaikka tulisin kotiin pää kainalossa, niin se on sen arvoista... :lol2: Ei saa pelätä turhia! Mun mielestä se asenne on myös itseensäluottamiskysymys. Teet vaan parhaasi etkä vertaa muihin, hyvä siitä tulee ja pian huomaat jo oppineesi vaikka mitä! Lue mun signature ja mene treeneihin sillä asenteella. :)

Kiitti pep talkista! :) Yrittänyttä kai ei laiteta..

No on tässä sen verran kiinnostuttu ja innostuttu, että vois itsekkin lähteä tollaista oppimaan. Oon enemmänkin aatellut BF-hommia, mutta ainahan kaikennäköistä voi kokeilla :) Mulla ei tosiaan ole minkäänlaista voimistelupohjaa, ehkä se kuperkeikka eteenpäin saattaa mennä...

:( Tässäpä viesti joka tuli takaisin:

"Tällä hetkellä ei ole resursseja eikä vapaita vetäjiä toivomanne kurssin
toteuttamiselle. Voisimme palata asiaan myöhemmin Syksyllä kun saamme
toimintamme jälleen aloitettua syksyn osalta."

Pidetään idea siis mielessä ja yritetään syys-lokakuussa uudelleen! Meitä näyttäisi olevan täällä Oulussa niin monta innokasta että pakkohan tämä on saada toteutetuksi... :)

Jos joku järjestää paikan ja sopivan ajan, niin myös minä voisin tulla Ebban lisäksi jakamaan tietotaitoani tässä asiassa.

Vaparipuolella kisannut olen vuonna kirves ja miekka, sekä telinevoimistelussa olen toiminut päävalmentaja 4 vuotta edelleen vuonna kirves ja miekka :lol2:

Oulua en pahemmin tunne joten järkkäilyhommiin en kehtaa lähteä, mutta jos aika on sopiva minulle, voin ilmestyä paikalle. Tunnen Ebban myös henk.koht, joten eiköhän sitä saada aikaiseksi sopiva paketti. :)

Jos joku järjestää paikan ja sopivan ajan, niin myös minä voisin tulla Ebban lisäksi jakamaan tietotaitoani tässä asiassa.

Vaparipuolella kisannut olen vuonna kirves ja miekka, sekä telinevoimistelussa olen toiminut päävalmentaja 4 vuotta edelleen vuonna kirves ja miekka :lol2:

Kertokaahan lisää! Olisko kyseessä yhden päivän/vklopun opetustuokio vai tyyliin kerta viikossa vai miten? Ilmeisesti ette kumpikaan EBBAn kanssa asu Oulussa? Olisko teillä alustavaa ideaa mitä juttuja treenattais?

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Tämähän kuulostaa tosi hyvältä! Minäkään en osaa edes kärrynpyörää, mutta hirmu innokas olen aina kaikkea uutta kokeileen:rock:

Lisää infoa heti ku asia selvenee:D

Laitoin juuri postia Nukulle, siellä ainakin on tilavuokrausmahdollisuus. Jos meitä nyt esim olisi 5 tyttöä paikalla kerran viikossa, niin se tekisi luultavasti noin euron per nösy.

Ja jos tosiaan Ebba ja muut vanhemmat ja viisaammat voivat paikalla käydä vähän perusteita opettamassa, niin eiköhän me siitä sitten voida jatkaa myös keskenämme. Kunnes sitten toivon mukaan pyrinnöllä on resursseja toteuttaa tällaisiakin juttuja.

Mutta ihan basic-jutut olisi varmaan hyvä ottaa selville jo etukäteen, sitten ainakin tietää että kiinnostaako puuha vaiko eikö ts. saadaan selville onko porukkaa oikeasti pitkäjänteiseen treenaukseen pyrinnön holhouksessa. Vituttaahan se sitten kun on tilat ja vetäjä mutta sitten väki toteaakin että "jaa, ei mun juttu" ja kohta siellä tuijottelee seiniä ohjaaja itsekseen.

Mutta ihan basic-jutut olisi varmaan hyvä ottaa selville jo etukäteen, sitten ainakin tietää että kiinnostaako puuha vaiko eikö ts. saadaan selville onko porukkaa oikeasti pitkäjänteiseen treenaukseen pyrinnön holhouksessa. Vituttaahan se sitten kun on tilat ja vetäjä mutta sitten väki toteaakin että "jaa, ei mun juttu" ja kohta siellä tuijottelee seiniä ohjaaja itsekseen.

Mistä nuo basic-jutut voisi selvittää? Tai voisko joku kokeneempi kertoa minkälaista tuo treeni tulisi olemaan käytännössä?

Täällä ollaan ainakin edelleen mukana ideassa - toisin sanoen kalenterissani on tilaa uudelle harrastukselle ja motivaatiota toki myös. :)

NuKulta tosiaan irtoaa tilaa vitskalla per tunti. Aikataulua vaan pitäisi vähäsen tietää, varauksenhan tuo vaatii kuitenkin.

Sehän ei kuulosta pahalta, sillä Nukun tanssisaleissa on suuret peilit ja tangot seinillä - niistä lienee apua. (?) :)

Mutta, nyt pitäisi kai selvittää se ohjauspuoli, eli olisiko meillä nyt sitten opastusta/ohjausta tiedossa, jos tämä "ryhmä" päätettäisiin perustaa. Sen jälkeen sitten kai täytyisi kerätä asiasta aikuisten-oikeasti-kiinnostuneet koolle ja miettiä yhdessä tavoitteita. Vai mitä? :)

Minä en valitettavasti voi sitoutua mihinkään viikoittain tapahtuvaan ohjaukseen/harjoitteluun, vaan jos tällainen yhden päivän sessio järjestetään niin voin kantaa korteni kekoon.

Päivä voisi pitää sisällään sellaisen kaiken kattavan infopaketin vaparista (lavan käyttö, tasojen käyttö, vapariliikkeet, musiikin valinta jne.)

Vaparifitneksestä en oli kiinnostunut muuta kuin katselijana, mutta akrobatiasta ja telinevoikan tyyppisestä treenaamisesta sitäkin enemmän. Lapsuuden ikuinen haave oli harrastaa telinevoimistelua ja sitä ei aikuisille kamalasti ole tarjolla osaavassa opetuksessa ja alkeista lähtien, joten voisin Oulussa tulla tuollaiseen ryhmään "täytejäseneksi" vaan treenaamaan noita voltteja yms. juttuja omaksi ilokseni, jos vain mukaan huolitaan.

Vaparifitneksestä en oli kiinnostunut muuta kuin katselijana, mutta akrobatiasta ja telinevoikan tyyppisestä treenaamisesta sitäkin enemmän. Lapsuuden ikuinen haave oli harrastaa telinevoimistelua ja sitä ei aikuisille kamalasti ole tarjolla osaavassa opetuksessa ja alkeista lähtien, joten voisin Oulussa tulla tuollaiseen ryhmään "täytejäseneksi" vaan treenaamaan noita voltteja yms. juttuja omaksi ilokseni, jos vain mukaan huolitaan.

Siinä tapauksessa sinun varmaankin kannattaisi mennä ylihuomenna, eli sunnuntaina 17.9 alkavaan, Oulun pyrinnön järjestämälle aikuisten telinevoimistelun alkeiskurssille :)
http://www.oulunpyrinto.fi/

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom