Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nii tosiaan tarkoitin tota 1 min 20s whatever punnerrusta mut kylhän vapari puolellakin on fysiikka kierros siin missä body fitneksessäkin...;)
Bliss&muut epäröivät, ei se uuden oppiminen ikää katso. Rohkeutta ennemmin, koska aikuisena sitä on paljon varovaisempi kuin pikkutyttönä jumppaillessa. Mä pyrin aina lähtemään sinne voikka/akrobatiaharkkoihin niin, että jätän sen pelokkaan Faidran kotia ja menen treeneihin sillä asenteella, että vaikka tulisin kotiin pää kainalossa, niin se on sen arvoista... :lol2: Ei saa pelätä turhia! Mun mielestä se asenne on myös itseensäluottamiskysymys. Teet vaan parhaasi etkä vertaa muihin, hyvä siitä tulee ja pian huomaat jo oppineesi vaikka mitä! Lue mun signature ja mene treeneihin sillä asenteella.
Jos joku järjestää paikan ja sopivan ajan, niin myös minä voisin tulla Ebban lisäksi jakamaan tietotaitoani tässä asiassa.
Vaparipuolella kisannut olen vuonna kirves ja miekka, sekä telinevoimistelussa olen toiminut päävalmentaja 4 vuotta edelleen vuonna kirves ja miekka :lol2:
Mutta ihan basic-jutut olisi varmaan hyvä ottaa selville jo etukäteen, sitten ainakin tietää että kiinnostaako puuha vaiko eikö ts. saadaan selville onko porukkaa oikeasti pitkäjänteiseen treenaukseen pyrinnön holhouksessa. Vituttaahan se sitten kun on tilat ja vetäjä mutta sitten väki toteaakin että "jaa, ei mun juttu" ja kohta siellä tuijottelee seiniä ohjaaja itsekseen.
Vaparifitneksestä en oli kiinnostunut muuta kuin katselijana, mutta akrobatiasta ja telinevoikan tyyppisestä treenaamisesta sitäkin enemmän. Lapsuuden ikuinen haave oli harrastaa telinevoimistelua ja sitä ei aikuisille kamalasti ole tarjolla osaavassa opetuksessa ja alkeista lähtien, joten voisin Oulussa tulla tuollaiseen ryhmään "täytejäseneksi" vaan treenaamaan noita voltteja yms. juttuja omaksi ilokseni, jos vain mukaan huolitaan.