Ruudun toiselta puolelta kirjoittele 23v nainen. Pituus 155cm ja paino 65kg. Olen salilla käynyt enemmän tai vähemmän näiden kahden vuoden aikana. Palasin kaksi kuukautta takaperin kuntosalille. Ensimmäisen kuukauden tein pelkästään laitteilla, että liikeradat menisi oikein yms. Tämä olisi kolmas viikko, kun olen ollut treenaamassa vapaiden painojen kanssa. Olen todella tyytyväinen päätökseeni ja fiilistä on tullut aivan eri tavalla ja kulutus noussut. Alapuolella treeni ohjelmani ja saa antaa palautetta. Jokaisessa on 10 toistoa ja 3 sarjaa. Salilla käyn 2 kertaa viikossa ja 2 kertaa käyn uimassa. Salien välissä on päivä tai useampi palautumista. Palautusjuoma löytyy. Ruokavalio on kunnossa ja syön aika paljon/sopivasti omasta mielestäni. Ruokani ei ole pikkuannoksia vaan kunnolla ruokaa. Monipuolisesti syön ja opiskelen kokki puolta niin ravinto pelittää. Vapaa päivinä treenaan syviä vatsalihaksia pari minuuttia, kun ehdin arjen lomassa. Tavoitteeni siis on kasvattaa lihasta ja saada kiinteämpi vartalo sekä rasvaprosenttia alemmaksi mikä on aloittaessani ollut 24.2 kg. Lihasmassa 24.3 kg.
Kuinka kauan samoilla painoilla voi mennä? Voiko vaikka viikon mennä samoilla ja sen jälkeen nostaa hieman? Otan mielelläni vastaan vinkkejä ja neuvoja
Penkkipunnerrus 10kg
Hauiskääntö 6kg
Kulmasoutu käsipainoilla 5 kg
Ylätalja 23kg
jalkaprässi 40kg
Kyykky 8kg
Etu kyykky 5kg
Maastoveto 10kg
Vatsalihas liikkeet 5kg painon kanssa.
Kuinka kauan samoilla painoilla voi mennä? Voiko vaikka viikon mennä samoilla ja sen jälkeen nostaa hieman? Otan mielelläni vastaan vinkkejä ja neuvoja
Penkkipunnerrus 10kg
Hauiskääntö 6kg
Kulmasoutu käsipainoilla 5 kg
Ylätalja 23kg
jalkaprässi 40kg
Kyykky 8kg
Etu kyykky 5kg
Maastoveto 10kg
Vatsalihas liikkeet 5kg painon kanssa.