Tervehdys Pakkiksen MMA-fanit,
Olen työnjaon takia ollut kirjoittamatta tänne foorumille, vaikka välillä on mieli tehnytkin.
Nyt kuitenkin koen, että minun on avattava tätä Cagen ja Miken välistä asiaa näin julkisesti, koska olen siitä Miken kanssa henkilökohtaisesti sopinut ja vastaan siitä Cagen puolesta. Kiitos vielä Pasille, että olet minua täällä puolustanut.
Tietysti olen harmissani siitä, että Mike kokee tulleensa hyväksikäytetyksi. Olisin mielelläni ottanut Mikeltä palautteen heti henkilökohtaisesti, koska sillä tavoin asiat voivat kehittyä. Sitähän me kaikki kuitenkin tahoillamme haluamme.
Kuva on meidän välisestä viestittelystä, joka koskee kyseistä tapausta.
Tätä harmittavaa asiaa voisi tietysti vatvoa yleisesti vaikka kuinka pitkään, mutta kun on pikkaisen kiire tulevan Cagen kanssa, niin olkoon tämä nyt tämän keskustelun lopetus minun puoleltani. Toivon, että Mike tulet lounaalle minun kanssani ja sovitaan asiat niin kuin miehet.
Muistakaa tulla katsomaan Cagea, ei minun tai Pasin takia vaan niiden ottelijoiden, jotka ovat tehneet kovimman duunin tapahtuman eteen. Nähdään Vantaan Energia Areenalla 15.2.
Pekka Rantala