Vapaaottelutapahtumat ja nimien suojaaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pasi S
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nyt pitäisi varmaan tehdä epä-suomalainen teko, huokaista ja lopettaa syyllistäminen. Näitä törmäyksiä tulee yleensä silloin kun asioita ei ole sovittu tarpeeksi tarkasti.

Kokeilkaa sopia ja asiat niin suomi vapari ottaa jälleen askeleen eteenpäin!

Täysin samaa mieltä!

Kyllähän tuo väärinkäsitykseltä kuulostaa. Ja jos on oikeasti tuhat julistetta jaettu, niin onhan siinä näkyvyyttä kerrakseen, vaikea tosin nettinäkyvyyteen verrata. Mutta mutta, komppailen aiempia kirjoituksia, sopparit kuntoon ja rauha maahan, ja Pasi jatka ihmeessä kirjoittelua täällä, erittäin tärkeä lisäarvo foorumille.

Minusta olisi hienoa, jos tällaiset sopimusasiat/sopimuskiistat hoidettiin asiallisesti vaikka sähköpostien välityksellä, eikä tapeltaisi julkisesti foorumilla.

100% Samaa mieltä. Tässä ketjussahan keskusteltiin ihan asiallisesti Vapaaottelutapahtumien nimien suojaamisesta ja särmikkäitä mielipiteitä oli hyvän foorumin kaltaisesti puoleen ja toiseen. Sitten yhtäkkiä foorumin omistaja laittaa viestin, jossa CAGEa syytetään ihan muussa asiassa sopimusrikkomuksesta ja "lokkeilusta" pakkiksen suuntaan. Koska minulla ei ollut siinä vaiheessa tietoa ko. sopimuksesta, niin tarkistin asian Pekalta. Tämän pohjalta nämä syytöksety todettiiin 100% perättömiksi. Sopimusta oltiin noudatettu puolin ja toisin. Jos jälkeenpäin sopimus tuntuu huonolta tms. niin sen voi taas korjata seuraavaan sopimukseen. Omasta mielestä huonoja sopimuksia tulee tehtyä itse kunkin toimesta silloin tällöin ja niiden kanssa on vain elettävä.

Mikehän tekee omalla foorumillaan ihan mitä haluaa, mutta Hjalliksen sanoin tuo viesti oli "huonoo bisnestä". Mä en Mikeä tunne laisinkaan, joten minulle tämä asia on vain työasia, ei sen kummempaa.

Meillä on kyllä organisaationa vähän eri näkemys siitä, että me ollaan vaan tässä Pakkiksen "siivellä". Me tuotetaan tänne kuitenkin aika paljon sisältöä ja inside-infoa, joita jotkut ihmiset jopa lukee! Pakkis antaa meille samalla foorumin, jossa voimme tämän tehdä. Mä näen tämän perusyhteistyön foorumitasolla molemminpuolisena hyötynä. Sitten on erikseen varsinaisen näkyvyyden vaihtaminen ja siihen liittyvät sopimukset.

Niinkuin todettu, Pekka on ollut yhteydessä Mikeen ja he saavat keskustella yhteistyöstä jatkossa, CAGEa kiinostaa tietenkin yhteistyö jatkossakin.

Tulen kirjoittamaan tänne jatkossakin ja otan mielelläni vastaan myös kritiikkiä. "Ken foorumille lähtee, se foorumin kestäköön". Virheellisen tiedon tulen kyllä korjaamaan jatkossakin.

joo turha tätä on enää jatkaa. mieluummiin sähköpostissa! :) ja hienoa että cage on täällä vilkkaimmalla kamppailufoorumilla.

jossa CAGEa syytetään ihan muussa asiassa sopimusrikkomuksesta .
Nyt oikeesti, missä kohtaa? Tartte alkaa siinä jeesustelemaan kun aivan selkeesti tilanne on täysin vinksallaan, te otatte ja pakkis antaa. Ja on antamassa jatkossakin, koska haluan tukea kotimaista vaparia. Mutta Pekan kanssa istun alas ja jutellaan siitä, mikä olis kohtuullinen vastine, jolla saa tämän periaatteen tasolla mukavaksi yhteistyöksi.

Ja mitään sopimusta meillä ei missään vaiheessa ole mistään ollut. Multa kysytään vain saako banneria ja mä vastaan, että saa.

Nyt oikeesti, missä kohtaa? Tartte alkaa siinä jeesustelemaan kun aivan selkeesti tilanne on täysin vinksallaan, te otatte ja pakkis antaa. Ja on antamassa jatkossakin, koska haluan tukea kotimaista vaparia. Mutta Pekan kanssa istun alas ja jutellaan siitä, mikä olis kohtuullinen vastine, jolla saa tämän periaatteen tasolla mukavaksi yhteistyöksi.

Ja mitään sopimusta meillä ei missään vaiheessa ole mistään ollut. Multa kysytään vain saako banneria ja mä vastaan, että saa.

Vanha ohje kuuluu, että jos väittelet idiootin kanssa, niin pidä huoli että et ole itse idiootti.

Mä siis luovutan, voitit. Onneksi olkoon!

Nyt jätkät oikeesti jatkakaa tätä yksityisesti sähköpostilla tai puhelimitse...

Tervehdys Pakkiksen MMA-fanit,

Olen työnjaon takia ollut kirjoittamatta tänne foorumille, vaikka välillä on mieli tehnytkin.
Nyt kuitenkin koen, että minun on avattava tätä Cagen ja Miken välistä asiaa näin julkisesti, koska olen siitä Miken kanssa henkilökohtaisesti sopinut ja vastaan siitä Cagen puolesta. Kiitos vielä Pasille, että olet minua täällä puolustanut.

Tietysti olen harmissani siitä, että Mike kokee tulleensa hyväksikäytetyksi. Olisin mielelläni ottanut Mikeltä palautteen heti henkilökohtaisesti, koska sillä tavoin asiat voivat kehittyä. Sitähän me kaikki kuitenkin tahoillamme haluamme.

Kuva on meidän välisestä viestittelystä, joka koskee kyseistä tapausta.
Pakkis.webp

Tätä harmittavaa asiaa voisi tietysti vatvoa yleisesti vaikka kuinka pitkään, mutta kun on pikkaisen kiire tulevan Cagen kanssa, niin olkoon tämä nyt tämän keskustelun lopetus minun puoleltani. Toivon, että Mike tulet lounaalle minun kanssani ja sovitaan asiat niin kuin miehet.

Muistakaa tulla katsomaan Cagea, ei minun tai Pasin takia vaan niiden ottelijoiden, jotka ovat tehneet kovimman duunin tapahtuman eteen. Nähdään Vantaan Energia Areenalla 15.2.

Pekka Rantala

joo mutta turha tätä on jauhaa enää, minun puolesta lukkoon koko tredi ja kaverukset lounastelemaan ja nauttimaan ravintolan antimista ja unohtakaa tää koko tredi. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
^ Ihan selkeet ehdot. En kyllä ymmärrä miten mike on sitten ymmärtänyt niin väärin.
Jep. Ei tuossa pitäisi olla mitään epäselvää.

Itse topikin aiheeseen, niin itse en kyllä tuota tapahtuman nimeä yhdistänyt millään tavalla CAGEen. Häkissä käytävä tapahtuma minulle mieleen tuli. Ymmärrän kyllä Pasinkin näkökulman.

No en mä olis tehnyt, enkä tee diilejä, joissa näkyvyys on tuhat jossain Suomen kaupungissa. Mä tosissaan käsitin, että juliste on netissä ja painokelpoisen käsitin olevan yleensä noita saleille levitettäviä julisteita. Netissä kuvat kuitenkin leviävät laajemmalle ja niissä on jotain ideaa olla logoa. Ei mulle sanottu, että se on vain tuhat julistetta Turussa. Eniten tässä vituttaa, että olen niin saatanan sinisilmäinen ja välillä tyhmä, että meen tommoiseen. Oma moka, mut ei se poista sitä faktaa, että ihan helvetin epätasapainossa näkyvyys oli.

Minka kokoinen taa "juliste" nyt sitten on ollu ja minne niita on laitettu tarkalleen? Varmaan aika harva on pistanyt mieleen pakkiksen logon ja kotiin paastyaan sormet vapisten kirjoittanut URL:n ja tanne paatynyt. Ilman muuta tassa nayttais olevan hurja epatasapaino joten Mikella on aihettakin olla vahan vittuuntunu jos nettohyoty koko hommasta on ollu kaytannossa nolla - samalla kun pakkiksella ollut banneri on takuulla toiminut ja antanut lisaliikennetta.

Jos nettohyoty on jaanyt CAGElle erittain positiiviseksi, Pasina pahoittelisin ja yrittaisin sovitella sen sijaan etta uhkaisin lahtea palstalta pois ovet paukkuen tai kutsuisin Mikea idiootiksi. Ei kovin fiksua kaytosta minun mielesta.... mutta itsehan kukin kantaa vastuunsa kayttaytymisestaan.

Vaikka nää Cagen miehet hienoo työtä tekevätkin niin kritiikin vastaanotto on kyl luokkaa 0... ja muutenkin täällä huutelu antaa kyl ammattitaitoisen kuvan touhuista. silti jatkossakin meinaan kyllä käydä tapahtumissa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom