Vapaaottelutapahtumat ja nimien suojaaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pasi S
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Voi anteeksi, en ole käsittänyt että tiedottaminen täällä olisi ollut Teille ylivoimainen taakka. Tulemme korjaamaan tapamme.

Voit poistaa Mike mun nikin täältä, en häiritse enempää.

Joo, tostahan tässä oli just kyse. Voi elämä.

double_facepalm.png

Tämä kyllä kuvaa asian täysin. Joku on tainut syödä ärrimurri-keksejä.

Nyt tehtiin kyllä aikamoinen pohjanoteeraus. Aikuinen mies, joka pyörittää omaa vapariproomotiota, mutta jolla ei ole tarpeeksi paksu nahka ottamaan vastaan kritiikkiä. Sitten heitetään alakoulusta tuttu "mä en enää leiki teidän kanssa"-kommentti. Pasin pisteet laskussa...

Vedetään nyt kaikki happea. Ei kukaan toivo että Suomen suurimman vapariorganisaation promoottori lopettaa postaamisen Suomen vilkkaimmalla vaparifoorumilla. Nortin lähtö pakkikselta oli jo tarpeeksi p#%ka juttu.

Vedetään nyt kaikki happea. Ei kukaan toivo että Suomen suurimman vapariorganisaation promoottori lopettaa postaamisen Suomen vilkkaimmalla vaparifoorumilla. Nortin lähtö pakkikselta oli jo tarpeeksi p#%ka juttu.
Nortti käänsi kelkan ja käytti Pakkotoistoa mainostamaan toista saittia. Siinäkin JÄLLEEN kerran yksisuuntaista liikennettä. Mikään ei ole vituttanut tämän forumin pidossa niin paljoa kuin tää vitun lokkiminen. Ollaan käsi ojossa ottamassa näkyvyyttä, mutta ei olla valmiita edes muodollisesti antamaan jotain takaisin. Ja tämä toistuu myös bodylajeissa, mitä isommaksi Pakkotoisto tulee, sitä vähemmän annetaan ja sitä enemmän pyritään ottamaan.

Pasi on arvokas lisä tälle foorumille, mutta ei kai nyt häntäkään palvoa. Tuskin Pasikaan niin ajattelee. Jos Palautetta ei kykene vastaan ottamaan niin ehkä kannattaa tiedottaminen hoitaa toisi. Itse kuluttajana ainakin annan mielelläni kaikenlaista palautetta.

Ei ole syytä palvoa ketään, ei. Mutta turhaa paskaa täällä on huudeltu jo tuohon avauspostiin liittyen. Eri mieltä saa olla, mutta myös nettifoorumeille turhaa vittuilua Pasin suuntaan. Tuohon Miken ja Pasin väliseen erimielisyyteen en heitä kommenttia kun en tiedä tarkemmin asiasta, kuka lupasi ja mitä. Toki periaatteessa ymmärrän Miken pointin, Pakkis on kasvanut erittäin isoksi foorumiksi ja jos täällä saa asialleen näkyvyyttä niin pitäishän sen toimia molempiin suuntiin. Jokunen vuosi sitten taisi Mike mainita samaisesta asiasta, jonka jälkeen Pakkotoisto ilmestyi Cagen yhteistyökumppaneiden listalle. Mutta toivottavasti homma saadaan sovittua järkevästi eikä tarvitse mennä mihinkään mykkäkouluun/foorumilta poistumiseen.

- Laitilan juomatehdas alkaisi tehdä "Laitilan Coca-Cola"-limpparia tai "Laitilan Pepsi-Max"-juomaa
- Joku mainostaisi vapaaotteluiltaa Jenkeissä vaikkapa markkinointinimellä "Chicago rumble - UFC-fights"
- Joku alkaisi tehdä särkylääkettä "Tosimiehen Burana"

Esimerkkisi ovat ERITTAIN huonoja. Coca-cola ei tarkoita erisnimen lisaksi mitaan muuta. Cage sanalla on jo tarkoitus, ei sita sanaa olla keksitty ja rakennettu brandia sen ymparille. Tassa esimerkkisi kaannettyna muotoon joka vastaa 'Cage' (hakki) esimerkkia:

- Laitilan juomatehdas alkaisi tehdä "Laitilan Drink"-limpparia Drink on perussana jonka kayttoa on typeraa edes yrittaa estaa
- Joku mainostaisi vapaaotteluiltaa Jenkeissä vaikkapa markkinointinimellä "Chicago Fight" Ai niin, fight sanaakaan ei saa kayttaa
- Joku alkaisi tehdä särkylääkettä "Tosimiehen Laake" Mun mummo sanoin eilen kielletyn 'laake' sanan - pitaisko haastaa oikeuteen

Aika asiallisenahan tämä käytiin tuohon Miken komenttiin asti. Mielipiteitä riitti molempiin suuntiin. Vaikka kenties Mikenkin komentin olisi voinut toisin muotoilla niin täytyy muistaa kuka tämän hiekkalaatikon omistaa.

Palaan vielä yhden viestin verran vain kertomaan mikä on tilanne tässä Pakkotoiston ja CAGEn yhteistyökuviossa.

Mikelle on toimitettu sähköpostikopio meidän yhteistyösopimuksesta liittyen Turun tapahtumaan. Näistä sähköposteista käy selvästi ilmi, että Miken aikaisempi hyökkäys CAGEn etiikkaa ja toimintaa vastaan oli virheellinen ja aiheeton. Turussa mentiin siis tismalleen sopimuksen mukaan.

Jos Mike haluaa vahvistaa tämän vielä itse, niin sehän on perin miehekäs teko.

Meiltä Pekka on myös ollut Mikeen yhteydessä ja ehdottanut yhteistyötä jatkossa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Omalta kohdaltani voin sanoa, että olen pakkiksessa vain SuomiMMA:n takia ja CAGE on merkittävä osa sitä. Olen myös kritisoinut sitä, että pakkotoistosta on tullun SuomiMMA:n virallinen foorum. Mielestäni vapaaottelulle pitäisi saada kokonaan oma sivusto, mutta tämä on vain minun mielipide.

OMielestäni vapaaottelulle pitäisi saada kokonaan oma sivusto
Joo tama olis parempi idea kun kayda taalla vittuilemassa sivuston yllapitajalle. Mikas estaa oman sivuston pystyynpistamisen? Ei ilmeisesti sitten loydy ketaan jota tuo tyosarka kiinnostaisi.

Joo tama olis parempi idea kun kayda taalla vittuilemassa sivuston yllapitajalle. Mikas estaa oman sivuston pystyynpistamisen? Ei ilmeisesti sitten loydy ketaan jota tuo tyosarka kiinnostaisi.
Niin.

Foorumin saa pystyyn kuka vain, mutta kun se vähänkin kasvaa niin tulee kustannuksia ja on siinä duuniakin. Työsarkaa tosiaan olisi, että jos jotain liikuttaa asia paljonkin niin siitä vaan kokeilemaan. :)

PS. Mun mielestä on hyviäkin puolia siinä että foorumi ei keskity yhteen asiaan, saattaa jengii eksyy esim. sitten MMA:n maailmaan ihan vain foorumin muunkin sisällöntarjonnan takia.

Vapaaottelulle oli ihan oma foruminsa, mutta se kuoli käyttäjien vähyyteen. Pakkiksesta tuli sen jälkeen "virallinen" vapariforum, koska täällä on monta ns. casual-fania, jotka eivät seuraa jokaikistä tapahtumaa, mutta ottavat aktiivisesti osaa isoimpiin tapahtumiin ja kuumimpiin aiheisiin.

Palaan vielä yhden viestin verran vain kertomaan mikä on tilanne tässä Pakkotoiston ja CAGEn yhteistyökuviossa.

Mikelle on toimitettu sähköpostikopio meidän yhteistyösopimuksesta liittyen Turun tapahtumaan. Näistä sähköposteista käy selvästi ilmi, että Miken aikaisempi hyökkäys CAGEn etiikkaa ja toimintaa vastaan oli virheellinen ja aiheeton. Turussa mentiin siis tismalleen sopimuksen mukaan.

Jos Mike haluaa vahvistaa tämän vielä itse, niin sehän on perin miehekäs teko.
Niin ja mun vastaus kun "kisajuliste" sanasta käsitin nämä posterit joita aina kaikista lajin illoista tulee. Kun sitten en semmoista netissä nähnyt, niin näillä tiedustelin asiaa.

Onko Pakkotoistoa mainittu missään kun en kisajulistettakaan löydy, eikä ole yhteistyökumppaneissakaan sivuilla. Kallis paikka bannerilla ollut.

Johon sitten vastattiin

Tuhat julistetta on jaettu ympäri Turkua, niissä on pakkiksen logo.

Tuhat versus 4 miljoonaa näyttöä on vähän vinksallaan. Ei voi mitään. Mulle ei kerrottu missään vaiheessa, että julisteella tarkoitettiin Turkuun laitettavia fyysisiä julisteita, eikä nettijulistetta.

Nyt pitäisi varmaan tehdä epä-suomalainen teko, huokaista ja lopettaa syyllistäminen. Näitä törmäyksiä tulee yleensä silloin kun asioita ei ole sovittu tarpeeksi tarkasti.

Kokeilkaa sopia ja asiat niin suomi vapari ottaa jälleen askeleen eteenpäin!

Täytyy kyllä todeta että on tuo 4000000 vs 1000 vertailukin huono. Turussakin 180000 asukasta + jokunen raisiolainen ja naantalilainen jne. Heistäkin joku nähnyt julisteet varmaa pari kolme kertaa :D

Vapaaottelulle oli ihan oma foruminsa, mutta se kuoli käyttäjien vähyyteen. Pakkiksesta tuli sen jälkeen "virallinen" vapariforum, koska täällä on monta ns. casual-fania, jotka eivät seuraa jokaikistä tapahtumaa, mutta ottavat aktiivisesti osaa isoimpiin tapahtumiin ja kuumimpiin aiheisiin.

Monet ovat yrittäneet näitä kamppailuun erikoistuneita foorumeita, mutta kerta toisensa jälkeen ne kuopataan jossain vaiheessa. Esimerkkeinä vaikka nhbfinland ja tuoreimpana noin kuukausi sitten BJJ-liiton foorumi kuopattiin. Potku.net ei ole kovin aktiivinen ja niin epäselvä, ettei siitä tule mitään. Pakkotoisto on niin suuri ja toimivaksi todettu foorumi, että sen paikkaa on erittäin vaikea viedä.

Minusta olisi hienoa, jos tällaiset sopimusasiat/sopimuskiistat hoidettiin asiallisesti vaikka sähköpostien välityksellä, eikä tapeltaisi julkisesti foorumilla. Sormusen läsnäolo foorumilla oli ehdoton plussa, sillä harvoin pääsee näin helposti kontaktiin promoottorin kanssa ja vielä kun puhutaan Suomen suurimmasta vapaaotteluorganisaatiosta.

Toivottavasti Pasi ja Mike saavat asiat keskusteltua ja Sormunen jatkaa kirjoittelua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom