Voi anteeksi, en ole käsittänyt että tiedottaminen täällä olisi ollut Teille ylivoimainen taakka. Tulemme korjaamaan tapamme.
Voit poistaa Mike mun nikin täältä, en häiritse enempää.
Joo, tostahan tässä oli just kyse. Voi elämä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi anteeksi, en ole käsittänyt että tiedottaminen täällä olisi ollut Teille ylivoimainen taakka. Tulemme korjaamaan tapamme.
Voit poistaa Mike mun nikin täältä, en häiritse enempää.
Nortti käänsi kelkan ja käytti Pakkotoistoa mainostamaan toista saittia. Siinäkin JÄLLEEN kerran yksisuuntaista liikennettä. Mikään ei ole vituttanut tämän forumin pidossa niin paljoa kuin tää vitun lokkiminen. Ollaan käsi ojossa ottamassa näkyvyyttä, mutta ei olla valmiita edes muodollisesti antamaan jotain takaisin. Ja tämä toistuu myös bodylajeissa, mitä isommaksi Pakkotoisto tulee, sitä vähemmän annetaan ja sitä enemmän pyritään ottamaan.Vedetään nyt kaikki happea. Ei kukaan toivo että Suomen suurimman vapariorganisaation promoottori lopettaa postaamisen Suomen vilkkaimmalla vaparifoorumilla. Nortin lähtö pakkikselta oli jo tarpeeksi p#%ka juttu.
- Laitilan juomatehdas alkaisi tehdä "Laitilan Coca-Cola"-limpparia tai "Laitilan Pepsi-Max"-juomaa
- Joku mainostaisi vapaaotteluiltaa Jenkeissä vaikkapa markkinointinimellä "Chicago rumble - UFC-fights"
- Joku alkaisi tehdä särkylääkettä "Tosimiehen Burana"
Joo tama olis parempi idea kun kayda taalla vittuilemassa sivuston yllapitajalle. Mikas estaa oman sivuston pystyynpistamisen? Ei ilmeisesti sitten loydy ketaan jota tuo tyosarka kiinnostaisi.OMielestäni vapaaottelulle pitäisi saada kokonaan oma sivusto
Niin.Joo tama olis parempi idea kun kayda taalla vittuilemassa sivuston yllapitajalle. Mikas estaa oman sivuston pystyynpistamisen? Ei ilmeisesti sitten loydy ketaan jota tuo tyosarka kiinnostaisi.
Niin ja mun vastaus kun "kisajuliste" sanasta käsitin nämä posterit joita aina kaikista lajin illoista tulee. Kun sitten en semmoista netissä nähnyt, niin näillä tiedustelin asiaa.Palaan vielä yhden viestin verran vain kertomaan mikä on tilanne tässä Pakkotoiston ja CAGEn yhteistyökuviossa.
Mikelle on toimitettu sähköpostikopio meidän yhteistyösopimuksesta liittyen Turun tapahtumaan. Näistä sähköposteista käy selvästi ilmi, että Miken aikaisempi hyökkäys CAGEn etiikkaa ja toimintaa vastaan oli virheellinen ja aiheeton. Turussa mentiin siis tismalleen sopimuksen mukaan.
Jos Mike haluaa vahvistaa tämän vielä itse, niin sehän on perin miehekäs teko.
Onko Pakkotoistoa mainittu missään kun en kisajulistettakaan löydy, eikä ole yhteistyökumppaneissakaan sivuilla. Kallis paikka bannerilla ollut.
Tuhat julistetta on jaettu ympäri Turkua, niissä on pakkiksen logo.
Vapaaottelulle oli ihan oma foruminsa, mutta se kuoli käyttäjien vähyyteen. Pakkiksesta tuli sen jälkeen "virallinen" vapariforum, koska täällä on monta ns. casual-fania, jotka eivät seuraa jokaikistä tapahtumaa, mutta ottavat aktiivisesti osaa isoimpiin tapahtumiin ja kuumimpiin aiheisiin.