Vapaaottelu kiinnostaa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli onko suomessa mitään ryhmää/ohjausta tuohon kyseiseen lajiin? Vai onko 17 vuoden ikä liikaa aloittaakseen, olen kyllä nyrkkeillyt aikaisemmin, mutta...

Just joo, eiks suomes oo joku "Finnfighters" tai vastaava? haluisin tietoo kursseista jos on tai järjestetään

Onhan näitä seuroja vaikka kuinka...itse tiedän ainakin paikat seuraavista kunnista.

Hamina (Pankration Gym Hamina)
Helsinki (GB Gym)
Järvenpää (Kehäkarhut)
Jyväskylä (Fight Club)
Nokia (Streetwise ry )
Riihimäki (Heracles )
Tampere (Krav Maga Tampere ja Streetwise ry )
Turku (Finnfighters´ Gym )
Valkeakoski ( Defence & Fightclub Heracles Valkeakoski ry ja Amanuut Krav Maga/Krav Jiu Jitsu )
Vantaa(MMA Vantaa )

Muitakin varmaan on mutta en ole ketään niistä seuroista leireillä tai kisoissa vain sattunut tapaamaan.

Suomessa on vapariseuroja nykyään jo kolmetoista tusinassa, enkä viitsi niitä kaikkia luetella. Voisi auttaa ongelmasi selvittämiseen, jos kertoisit Bodaaja, missä päin Suomea vaikutat ;)

Kiitti jätkät! Mä asun Järvenpäässä, Kehäkarhuissa nyrkkeilin, lopetin sitten kun ei oikein innostanut...toi kunnon tappelu kiinnostaa enemmän, täytyy tsekkailla, vaikka täytyy myöntää että ei musta tuu mitään mestaria missään lajissa, mutta olis kivaa päästä hakkaa jotain pingviiniä kunnolla:rock:

Bodaaja sanoi:
Kiitti jätkät! Mä asun Järvenpäässä, Kehäkarhuissa nyrkkeilin, lopetin sitten kun ei oikein innostanut...toi kunnon tappelu kiinnostaa enemmän, täytyy tsekkailla, vaikka täytyy myöntää että ei musta tuu mitään mestaria missään lajissa, mutta olis kivaa päästä hakkaa jotain pingviiniä kunnolla:rock:

Veikkaanpa, että tuolla asenteella ei tarvi hirveän kauaa vapariakaan harrastaa...

Bodaaja sanoi:

Hienoa kun lähdetään oikealla asenteella ja tavoitteella harrastamaan kamppailua... NOT :down:

Siellä vaparikehissä ja jopa -reeneissä ne pingviiinit ikävä kyllä iskevät takaisin. Saattaa tulla nenä kipeäksi ennen kuin ehtii kunnolla kissaa sanomaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Bodaaja sanoi:
toi kunnon tappelu kiinnostaa enemmän, täytyy tsekkailla, vaikka täytyy myöntää että ei musta tuu mitään mestaria missään lajissa, mutta olis kivaa päästä hakkaa jotain pingviiniä kunnolla:rock:

jos tuolla asenteella liikkeessä niin kannattaa tulevaisuutta varten tsekata myös http://www.ptsport.net/ :jahas:

Harmittava tosiseikka on, että lajissa kuin lajissa nuoret kovikset palautetaan ruotuun joko hyvällä tai pahalla. Kun oppii jotain, niin yleensä noi "hakkaamishalutkin" karisee pois...

Bodaaja sanoi:

Aika jyrkkää tekstiä! Ei se ole ihan kovin helppoo...:jahas: No viimestään siinä kohtaa kun sparraat ensimmäistä kertaa tajuat kuinka vaikeeta on pitää ottelu etäisyys oikeana, blokkailla lyöntejä ja potkuja, estää maahanvientejä, tehdä ite shootteja ja kun mennään mattoon niin se onkin ihan oma taiteenlajinsa. Nykyään vapari ei todellakaan ole sitä mitä alkupään UFC:issä. Ei ole kyse tappelemisesta vaan ottelemisesta, täytyy osata ajatella ja toteuttaa ne ajatuksensa jos aikoo pärjätä.
Kannattaa muutta asenne siihen muotoon että haluaa "voittaa", voitaa alkuun itsensä siinä että menee sinne peruskurssille, sitten pitää päästä siitä yli että taitavat pikkumiehet tulee ja solmii sut, sitten kun rupee pikkuhiljaa jotain osaan niin voi ajatella että lähtee kehään voittaan jonkun eikä "hakkaan pinviiniä".

Bodaaja sanoi:
...mutta olis kivaa päästä hakkaa jotain pingviiniä kunnolla:rock:

Tuolla asenteella teet itsestäs sen pinviinin näissä porukoissa!

PS. Mitäkön mestari TIKKU settiä nyt lähti :eek: No, toivottavasti turtlesit tulee tikukan paikan tullen jeesaan;)

Normaalisti 17v on oikein hyva ika aloittaa vapaaottelu,mutta noi sun juttus laittaa kyl vahan miettii... Ensin haluut tietaa et onko Suomessa vapari seuraa etta paasis tappelee ja hakkaa pingviinia, sitten yhtakkia et enaa uskallakkaan, What Da Fuck?!

Jasse Junkkari sanoi:
Normaalisti 17v on oikein hyva ika aloittaa vapaaottelu,mutta noi sun juttus laittaa kyl vahan miettii... Ensin haluut tietaa et onko Suomessa vapari seuraa etta paasis tappelee ja hakkaa pingviinia, sitten yhtakkia et enaa uskallakkaan, What Da Fuck?!

Näkyy signaturekin olevan samaa johdonmukaista linjaa...

"Se hullu ponihäntäpää intiaani juoksi suoraan nyrkkiin ku mä vedin vastapalloon,
ja äijä putos 7 sekunnissa"

Vakavammin ottaen, itsellä olisi myös tarkoitus aloittaa shooto ja täytyy kyllä toivoa että porukka on siellä hieman järkevämmällä asenteella liikkeellä. Thainyrkkeilyn puolella ei ole vielä tullut yhtään uhoajaa vastaan eikä toivottavasti tulekaan. Treeneissä pitää olla hauska ja rento meno eikä sinne mennä tappelemaan vaan treenaamaan.

Sinne vaan kokeilee!

Itteeki jännitti ku pientä porsasta ku menin BJJ:n peruskurssille tämmösenä läskinä pitkätukkahippinä. Olihan siellä pelottavannäkösiä tatuoituja jamppoja, mutta ihan fiksuja treenikavereita nekin loppujenlopuksi oli! Ei tartte antaa ennakkoasenteiden vaikuttaa... kuhan muakaan ei pidetä idioottina hamppupäänä tukkani takia niin mäkään en pidä jokasta tatuoitua kaljupäätä idioottina natsisikana ;)

Fighters never quit and quitters never fight.

Luulen et tää bodaaja on jälkimmäinen. Tappelu on hauskaa niin kauan ku pärjää. Onko susta ottaan turpaan?

Hei kaverit ottakaa vähän huumoria peliin:) ei noita mun jokaista pingviini juttua tartte miettii niiin tosissaan. Kyllä mä sen tiedän että vastustajaa pitää kunnioittaa ja turpaankin tulee, mutta sehän kuuluu lajiin. Matto-ottelusta mä en tiiä mitään, mutta lyödä mäkin osaan ja tiedän ettei sillä pärjää. Haluisinkin kommentteja siitä että jos itse harrastatte tai olette harrastaneet niin miltä se tuntuu kun lyödään kunnolla?

Bodaaja sanoi:
Haluisinkin kommentteja siitä että jos itse harrastatte tai olette harrastaneet niin miltä se tuntuu kun lyödään kunnolla?

Tuo taas on semmonen asia joka pitää kokea ite. Sitä ei voi kertoo, kun jokanen varmaan suhtautuu siihen eri tavalla ja mielestäni se on niiden etuoikeus tietää jotka on otellu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom