Eli onko suomessa mitään ryhmää/ohjausta tuohon kyseiseen lajiin? Vai onko 17 vuoden ikä liikaa aloittaakseen, olen kyllä nyrkkeillyt aikaisemmin, mutta...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bodaaja sanoi:Kiitti jätkät! Mä asun Järvenpäässä, Kehäkarhuissa nyrkkeilin, lopetin sitten kun ei oikein innostanut...toi kunnon tappelu kiinnostaa enemmän, täytyy tsekkailla, vaikka täytyy myöntää että ei musta tuu mitään mestaria missään lajissa, mutta olis kivaa päästä hakkaa jotain pingviiniä kunnolla
Bodaaja sanoi:Kiitti jätkät! Mä asun Järvenpäässä, Kehäkarhuissa nyrkkeilin, lopetin sitten kun ei oikein innostanut...toi kunnon tappelu kiinnostaa enemmän, täytyy tsekkailla, vaikka täytyy myöntää että ei musta tuu mitään mestaria missään lajissa, mutta olis kivaa päästä hakkaa jotain pingviiniä kunnolla
Bodaaja sanoi:toi kunnon tappelu kiinnostaa enemmän, täytyy tsekkailla, vaikka täytyy myöntää että ei musta tuu mitään mestaria missään lajissa, mutta olis kivaa päästä hakkaa jotain pingviiniä kunnolla
Bodaaja sanoi:...mutta olis kivaa päästä hakkaa jotain pingviiniä kunnolla
Jasse Junkkari sanoi:Normaalisti 17v on oikein hyva ika aloittaa vapaaottelu,mutta noi sun juttus laittaa kyl vahan miettii... Ensin haluut tietaa et onko Suomessa vapari seuraa etta paasis tappelee ja hakkaa pingviinia, sitten yhtakkia et enaa uskallakkaan, What Da Fuck?!
Bodaaja sanoi:Haluisinkin kommentteja siitä että jos itse harrastatte tai olette harrastaneet niin miltä se tuntuu kun lyödään kunnolla?