Tuntuu tosi hyvalta. Ota itse selvaa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ottaen huomioon, että Kehäkarhujen nettisivuillakin mainitaan yhtenä lajina shootfighting, niin tuskin sun kannattaa lähteä Kilpisjärveä edemmäs kalaan. Sauramalta vaan rohkeesti kysymään.Bodaaja sanoi:Kiitti jätkät! Mä asun Järvenpäässä, Kehäkarhuissa nyrkkeilin, lopetin sitten kun ei oikein innostanut...toi kunnon tappelu kiinnostaa enemmän, täytyy tsekkailla, vaikka täytyy myöntää että ei musta tuu mitään mestaria missään lajissa, mutta olis kivaa päästä hakkaa jotain pingviiniä kunnolla
Aika lähelle arvasit! Kyseessähän on selvästi kamppailuvälinekauppias, joka mainostaa uutta Penguin Body Armour -harjoittelupukua. Se on vähän samanlainen kuin Krav Magassa käytetty Red Man, jota voi hakata pesäpallomailalla ja tykillä. Tää Penguin Body Armour -puku on muuten mustaa neopreenikumia, mutta maalialue (vatsa, rintakehä, naama) on merkitty valkoisella ja suojattu vähän paksummin. Tää on tarkoitettu just sellasiin harjoitteisiin, mitä teillä siellä leirillä oli, eli guardista hakataan pingviiniä täysillä. Ja valkoselle alueelle olis tarkotus osua. :DJasse Junkkari sanoi:Miten musta tuntuu etta Bodaaja on trollaaja....
reino sanoi:Aika lähelle arvasit! Kyseessähän on selvästi kamppailuvälinekauppias, joka mainostaa uutta Penguin Body Armour -harjoittelupukua. Se on vähän samanlainen kuin Krav Magassa käytetty Red Man, jota voi hakata pesäpallomailalla ja tykillä. Tää Penguin Body Armour -puku on muuten mustaa neopreenikumia, mutta maalialue (vatsa, rintakehä, naama) on merkitty valkoisella ja suojattu vähän paksummin. Tää on tarkoitettu just sellasiin harjoitteisiin, mitä teillä siellä leirillä oli, eli guardista hakataan pingviiniä täysillä. Ja valkoselle alueelle olis tarkotus osua. :D
Hei ihan oikeasti, trollaatko, vai mitä nämä jutut meinaa?Bodaaja sanoi:Hei kaverit ottakaa vähän huumoria peliin ei noita mun jokaista pingviini juttua tartte miettii niiin tosissaan. Kyllä mä sen tiedän että vastustajaa pitää kunnioittaa ja turpaankin tulee, mutta sehän kuuluu lajiin. Matto-ottelusta mä en tiiä mitään, mutta lyödä mäkin osaan ja tiedän ettei sillä pärjää. Haluisinkin kommentteja siitä että jos itse harrastatte tai olette harrastaneet niin miltä se tuntuu kun lyödään kunnolla?
No asiahan riippuu siitä ketä lyödään ja millä lyödään. Jos lyöt kännissä betoniseinään huonosti niin ei todennäköisesti tunnu hyvältä. Jos sinua lyödään pesismailalla päähän tai munille, niin ei tunnu hyvältä. Mutta odotas kun joku lyö sinua nyrkillä naamaan! En ole kokenut mitään yhtä jumalaista aikaisemmin :whip: . Kerran kun sitä saa niin on pakko saada toisenkin kerran. Ja kierre jatkuu... Eräät ihmiset jopa kiertelevät viikonloppuöisin kaupungilla ja yrittävät saada ihmisiä lyömään heitä, joskus jopa niin etteivät he itse sitä tajua! Se hetki, kun sinua tirpaistaan nokkaan, on unohtumaton. Siinä unohtuu seksi, naiset ja kaikki muu maallinen. Ei tee edes mieli enää hakata pingviinejä kun on itsellään niin pingviinimäinen olo. Vaikutusta tehostaa musta frakki valkoisella kauluspaidalla.Bodaaja sanoi:Haluisinkin kommentteja siitä että jos itse harrastatte tai olette harrastaneet niin miltä se tuntuu kun lyödään kunnolla?
rövare sanoi:Hei ihan oikeasti, trollaatko, vai mitä nämä jutut meinaa?
Bodaaja sanoi:Voisko joku sanoa mitä trollaus meinaa? Oon varmaan niin vitun tyhmä kaveri hei, pakkohan mun on olla jos mä arvostan Halmeen saavutuksia. Niin älkää missään nimessä arvostako ketään vittuilkaa vaan.
Trollaaminen on taitolaji, täytyy olla hivenen looginen älyttömissä jutuissa ja toisaalta lapsellisen tosissaan väitetyissä faktoissaan, tarkoituksena heitellä provosoivia juttuja foorumin keskeisistä ja pyhistä asioista.Bodaaja sanoi:Voisko joku sanoa mitä trollaus meinaa?--