Vapaaottelu kiinnostaa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Bodaaja sanoi:
Kiitti jätkät! Mä asun Järvenpäässä, Kehäkarhuissa nyrkkeilin, lopetin sitten kun ei oikein innostanut...toi kunnon tappelu kiinnostaa enemmän, täytyy tsekkailla, vaikka täytyy myöntää että ei musta tuu mitään mestaria missään lajissa, mutta olis kivaa päästä hakkaa jotain pingviiniä kunnolla:rock:
Ottaen huomioon, että Kehäkarhujen nettisivuillakin mainitaan yhtenä lajina shootfighting, niin tuskin sun kannattaa lähteä Kilpisjärveä edemmäs kalaan. Sauramalta vaan rohkeesti kysymään.

Vaikka tietysti ton pingviinien hakkaamisen kannalta se Kilpisjärvi vois olla parempi. Siellä on kuulemma tosi ärjyjä pinguja.

Ja hyötylinkki:
http://www.bbc.co.uk/cbeebies/funandgames/pingu.shtml

Jasse Junkkari sanoi:
Miten musta tuntuu etta Bodaaja on trollaaja....
Aika lähelle arvasit! Kyseessähän on selvästi kamppailuvälinekauppias, joka mainostaa uutta Penguin Body Armour -harjoittelupukua. Se on vähän samanlainen kuin Krav Magassa käytetty Red Man, jota voi hakata pesäpallomailalla ja tykillä. Tää Penguin Body Armour -puku on muuten mustaa neopreenikumia, mutta maalialue (vatsa, rintakehä, naama) on merkitty valkoisella ja suojattu vähän paksummin. Tää on tarkoitettu just sellasiin harjoitteisiin, mitä teillä siellä leirillä oli, eli guardista hakataan pingviiniä täysillä. Ja valkoselle alueelle olis tarkotus osua. :D

reino sanoi:
Aika lähelle arvasit! Kyseessähän on selvästi kamppailuvälinekauppias, joka mainostaa uutta Penguin Body Armour -harjoittelupukua. Se on vähän samanlainen kuin Krav Magassa käytetty Red Man, jota voi hakata pesäpallomailalla ja tykillä. Tää Penguin Body Armour -puku on muuten mustaa neopreenikumia, mutta maalialue (vatsa, rintakehä, naama) on merkitty valkoisella ja suojattu vähän paksummin. Tää on tarkoitettu just sellasiin harjoitteisiin, mitä teillä siellä leirillä oli, eli guardista hakataan pingviiniä täysillä. Ja valkoselle alueelle olis tarkotus osua. :D

kai paketissa tulee tonyhalme-tarratatuoinnit että pääsee oikein samaistumaan hahmoon.:david:

Jeps, bodaajalle pieni vihje tässä: huumori on ihan ok, mutta sen käyttäminen vaatii taitoa, ja hieman saa käyttää itsekritiikkiä, kun kirjoittelee juttuja tuhansille!

Kyllä se vain on mahdollista, että bodaaja ei trollaa. Kyllä tuollaisia 17-vee Halme-faneja on Suomi väärällään, ja jutut ovat samaa luokkaa...

Mutta ma haluan uskoa etta Bodaaja trollaa...

Kyllahan sita ton ikasena voi tiedot olla vahissa. Itsekkin kirjoitin 17 vuotiaana NHB foorumille: " Hei mul on ekat subbarikisat kohta.. pitaisko kayttaa paitaa vai ei?? ja miten backmounttiin paasee? Vastatkaa pliiiz!

Sellanen Pigviinipuku ois kyl kateva, sen vois vaan nykasta paalle niinkun sukan. Sita odotellessa kaykaa katsomassa Cage 3 traileri everlastin sivuilta. Itse levy tulee myyntiin ens viikolla.

Bodaaja sanoi:
Hei kaverit ottakaa vähän huumoria peliin:) ei noita mun jokaista pingviini juttua tartte miettii niiin tosissaan. Kyllä mä sen tiedän että vastustajaa pitää kunnioittaa ja turpaankin tulee, mutta sehän kuuluu lajiin. Matto-ottelusta mä en tiiä mitään, mutta lyödä mäkin osaan ja tiedän ettei sillä pärjää. Haluisinkin kommentteja siitä että jos itse harrastatte tai olette harrastaneet niin miltä se tuntuu kun lyödään kunnolla?
Hei ihan oikeasti, trollaatko, vai mitä nämä jutut meinaa?

Bodaaja sanoi:
Haluisinkin kommentteja siitä että jos itse harrastatte tai olette harrastaneet niin miltä se tuntuu kun lyödään kunnolla?
No asiahan riippuu siitä ketä lyödään ja millä lyödään. Jos lyöt kännissä betoniseinään huonosti niin ei todennäköisesti tunnu hyvältä. Jos sinua lyödään pesismailalla päähän tai munille, niin ei tunnu hyvältä. Mutta odotas kun joku lyö sinua nyrkillä naamaan! En ole kokenut mitään yhtä jumalaista aikaisemmin:worship: :whip: . Kerran kun sitä saa niin on pakko saada toisenkin kerran. Ja kierre jatkuu... Eräät ihmiset jopa kiertelevät viikonloppuöisin kaupungilla ja yrittävät saada ihmisiä lyömään heitä, joskus jopa niin etteivät he itse sitä tajua! Se hetki, kun sinua tirpaistaan nokkaan, on unohtumaton. Siinä unohtuu seksi, naiset ja kaikki muu maallinen. Ei tee edes mieli enää hakata pingviinejä kun on itsellään niin pingviinimäinen olo. Vaikutusta tehostaa musta frakki valkoisella kauluspaidalla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
rövare sanoi:
Hei ihan oikeasti, trollaatko, vai mitä nämä jutut meinaa?

Voisko joku sanoa mitä trollaus meinaa? Oon varmaan niin vitun tyhmä kaveri hei, pakkohan mun on olla jos mä arvostan Halmeen saavutuksia. Niin älkää missään nimessä arvostako ketään vittuilkaa vaan.

Bodaaja sanoi:
Voisko joku sanoa mitä trollaus meinaa? Oon varmaan niin vitun tyhmä kaveri hei, pakkohan mun on olla jos mä arvostan Halmeen saavutuksia. Niin älkää missään nimessä arvostako ketään vittuilkaa vaan.

trollaus on ärsyttävien ja provosoivien viestien lähettelyä ilman että asiaa tarkoitetaan, kunhan saadaan vaan sanottua jotakin tyhmää. ja se että sinulle "vittuillaan" johtuu kyllä tuosta omasta asenteestasi mikä paistaa läpi melkein kaikista viesteistäsi :jahas:

Itse joskus 90-luvun lopuilla shootfightingia vääntäneenä voin sanoa että mene sinne salille vaan ja ei siinä sen kummempaa. Itsekin tissiposkena se oli hieman kuumottavaa mennä, mutta kyllä sen heti sitten huomaa että ne tatuoidut ja linnakundin näköset jampat on ihan mukavia. Ennakkoasenteet kannattaa jättää kotiin, kai siellä on joku semmonen ilmapiiri että kaikki ketkä tänne tulee ja haluaa oppia ja vääntää niin ne on jotenkin samanlaisia. Tai siis, että kaikki kyllä tulee toimeen eikä se ole mitenkään .. no siis, älä stressaa. Vie perseesi Jusan hakattavaksi, kyllä se siitä.

Mutta joo noi hakkaamisfantasiat kannattaa myös jättää kotiin. Siellä ei ole tarkoitus vahingoittaa toisia.. plus jos yrittää niin veikkaampi että saa itse nekkuun mukavasti. Se on yksi huonoimmista paikoista olla epäsuosittu :).

Mutta mutta.. miltä tuntuu kun on hieman mättöä kehissä, vaikea selittää. Adrenaliini virtaa, tulee hieman alkukantainen olo, tiukka fiilis, jos vähän omiin osuu niin ei se oikeastaan satu vaikka tuntuukin. Pää kylmänä Nanook. Ihan kivaa hommaa. Monipuolista, ehdottomasti nöyryyden kautta.

tähän samaan aiheeseen, olen jo pari kk miettinyt josko sitä palaisi rakkaan harrastuksen pariin. Mitens Turussa tilanne siis? Finnfighters Gym on, varmaan ihan hyvä.. lisätietoja? :) Onko siellä jotain perussettiä menossa, itse kun en ole vuosiin vääntänyt, toisekseen olen siirtynyt painoluokassa siihen ylimpään kastiin :)

"Ottaen huomioon, että Kehäkarhujen nettisivuillakin mainitaan yhtenä lajina shootfighting, niin tuskin sun kannattaa lähteä Kilpisjärveä edemmäs kalaan. Sauramalta vaan rohkeesti kysymään."

Shootfightingia ei ole enää ohjattuna lajina Kehäkarhuissa. Vapaaottelua siellä treenaa tietääkseni muutama aloittelija ihan omatoimisesti ja sitten on Jari Ahosen vetämä BJJ, ja siinä ryhmässä on kyllä sitten sellaisia "pingviinejä", että kannattaa tosiaan tarkistella asenne ennen treeneihin lähtöä. Lisäksi tämä BJJ-porukka ei harjoittele kuin yhden vakiotreenin/vko. Mutta varmaa tietoa saat kysymällä tosiaan Sauramalta suoraan, jusa@kehakarhut.fi . Itse seurasta ei ole kyllä kuin hyvää sanottavaa, ja Jusa auttaa varmasti mielellään.

Mukaan vaan :thumbs:

Bodaaja sanoi:
Voisko joku sanoa mitä trollaus meinaa?--
Trollaaminen on taitolaji, täytyy olla hivenen looginen älyttömissä jutuissa ja toisaalta lapsellisen tosissaan väitetyissä faktoissaan, tarkoituksena heitellä provosoivia juttuja foorumin keskeisistä ja pyhistä asioista.

Tässä tapauksessa aikamoinen jengi meni perässä tupee lepattaen .. myös meikäläinen ei sen puoleen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom