Mulla tulee tällä hetkellä 4 treeniä viikossa vaparia. Siihen pitäis nyt ottaa kans punttia mukaan kaks kertaa viikossa. Itse olen ajatellut tehdä punttitreenit eri päivinä vaparitreenien kanssa.
Liikkeet olisivat jotain seuraavaa (kaikkia ei tietysti tehdä samana päivänä):
Leuanveto eri otteilla
Penkki käsipainoilla
Olkapääpunnerrukset
Rive
Kyykkythrusterit (etukyykky, jossa yläasennossa tanko työnnetään pään yläpuolelle)
Kulmasoutu
Erilaisia vatsalihasliikkeitä
Olen myös suunnitellut, että treeni olisi lyhyehkö ja nopeasti tehtävä. Vähän kuntopiirinomainen, tod. näk. liikepareittain suoritettava (leuat ja penkki, olkapääpunnerrukset ja kulmasoutu jne.). Noin 4 eri liikettä per treenikerta.
Kommentteja/ehdotuksia? Tavoite olisi parantaa perusvoimaa, joka sitten tukisi kamppailua.
Tässä vielä linkki, jossa näkyy mitä tarkoitin noilla kyykkythrustereilla. Erittäin tehokas liike. http://www.youtube.com/watch?v=aC3O9Vqydfo
Liikkeet olisivat jotain seuraavaa (kaikkia ei tietysti tehdä samana päivänä):
Leuanveto eri otteilla
Penkki käsipainoilla
Olkapääpunnerrukset
Rive
Kyykkythrusterit (etukyykky, jossa yläasennossa tanko työnnetään pään yläpuolelle)
Kulmasoutu
Erilaisia vatsalihasliikkeitä
Olen myös suunnitellut, että treeni olisi lyhyehkö ja nopeasti tehtävä. Vähän kuntopiirinomainen, tod. näk. liikepareittain suoritettava (leuat ja penkki, olkapääpunnerrukset ja kulmasoutu jne.). Noin 4 eri liikettä per treenikerta.
Kommentteja/ehdotuksia? Tavoite olisi parantaa perusvoimaa, joka sitten tukisi kamppailua.
Tässä vielä linkki, jossa näkyy mitä tarkoitin noilla kyykkythrustereilla. Erittäin tehokas liike. http://www.youtube.com/watch?v=aC3O9Vqydfo
Tarkoitus ei mulla myöskään ole vetää sarjoja failureen asti. Toistot olis tarkoitus pitää jossain 6-10 välillä.
Ilmeisesti tollanen kylmähoito hoitaa niveliä ja poistaa kipua ym. Ajaiskohan saman asian jos kävis treenin jälkeen aina jääkylmässä suihkussa? 
) neljä kierrosta näitä liikkeitä: Leuat 5-6 toistoa, dipit 5-6 toistoa, vatsat 10 toistoa, punnerrukset 10 toistoa, kylkirutistus (mikä sitte oikee nimi onkaan, ottaa kuitenki ylävatsaan ja kylkiin) 6 toistoa ja selät 10-15 toistoa. Lenkkejä on tullu yleensä 3kpl raskaalla viikolla, vähän fiiliksen mukaan mut ainakin yks pitkä n. tunnin pitunen ja yks vauhtileikittely/ intervallihäröily (30-50min juoksua jossa 1-5min pitusia spurtteja). Uinti menny kans jaksamisen mukaan, oon koittanu kahesti viikos uida kilometrin, mut yleensä jääny 500-800 metriin.
Eli eli, onko PÄÄ-tavoitteesi nyt päästä juoksemaan metsään ja hyppimään lentokoneista??? Itse oletan tätä kirjoittaessani että ON.Ohjelmasi on suht Hc-pohjainen joten oletan että olet rankoista treeneistä pitävä kaveri..