Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by pexxi
Muistan jo lapsena lukeneeni/kuulleeni
vapaamuurareista. Onko kenellekään tarkempaa
tietoa järjestöstä ja heidän toiminnastaan?
Aina ollut kiinnostava ja hieman mystinenkin aihe,
joten pistäkäähän kommentteja tulemaan?!
Originally posted by zii
Tässäpä erittäin mielenkiintoinen kirja, joka on vedetty pois markkinoilta, mutta löytyy netistä. Käsittelee mm. vapaamuurareita ja maailman yhdentymistä jne.
Originally posted by gotto
Siltikään en tiedä ensinkään, että mitä vapaamuurarit oikein loppujen lopuksi tekevät kokouksissaan, syömisen lisäksi.
Originally posted by Mixu
Yksi näkökulma, jota en itse kannata:
Vapaamuurarit ovat saatanasta
Vapaa lainaus: "Jokainen YK:n tai Englannin hallituksessa istuva on vapaamuurari ja näin ollen paholaisenpalvoja."
Joo, From Hellin olen lukenut, mutta Heiluria en ole jaksanut kahlata kokonaan lävitse.Originally posted by subotai
Hola,
jos Vapaamuurarit kiinnostavat, niin lueppa Alan Mooren From Hell - graafinen romaani tai vaikkapa Umberto Econ Foucaultin heiluri. Varsinkin Foucaultin heilurissa todella himmeitä teorioita Temppeliherrojen ja Vapaamuurarien salaliitoista..
Tuossa From Hell:ssä on kuvattuna joitakin Vapaamuurarien seremonioita jne..
Suosittelen.
Originally posted by Shamrock
Jos salaseurat kiinnostaa niin kannattaa googlettaa myös hakusanoja "skull and bones" , "The Illuminati ja "Killuminati".
Ovat ns. salaseuroja joiden jäsenissä huhutaan olevan erittäin arvovaltaisia vaikuttajia (mm. Bushien suku kuuluisi tuohon skull and bonesiin). Netin mukaan näiden salaseurojen perusperiaatteita on maailmanherruus (new world order), valkoisten ylivalta ja paremmuus eli myös vahvasti natsistisia ideologioita. Lisäksi saatanan ja erilaisten epäjumalien palvonta on liitetty vahvasti noihin.
Originally posted by pexxi
Tuosta Illuminatista sen verran, että suosittelen kirjaa Illiminatus Trilogy. Aika pimeetä settiä!!
Originally posted by Tomi
Haha, uskaltaako joku muu mun lisäksi tunnustaa tyhmyytensä ja kertoa, että piti vapaamuurareita ennen tätä threadia ihan oikeasti muurareina? :lol2: ja ^