Vapaa-ajan viettäminen: biletys, luvallinen loikoilu, mikä teitä innostaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faidra
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Tuntuu olevan kaikilla sama ongelma. 24 tuntia loppuu ihan kesken!
Minäkään en treenaamista laske vapaa-aikaan. Useinhan on pakko mennä, jos vaikka kisaa tulossa. Treenihousutkin on enemmän uniformu. Ei sillä ettenkö rakastaisi (!!!tulipa vahva ilmaisu!) olla salilla!
Kavereitahan on myös salilla, ettei ihan pääse muuttumaan epäsosiaaliseksi hirviöksi. Tosin hekin ovat jo alkaneet käymään hermoille (tunnustuksia) kun samat naamat pyörii ja loppujen lopuksi kaikki ovat ihan eri planeetoilta vaikka samaa juttua tekevätkin.
Muutoin sitten menee kotona nukkumiseksi ja hengailuksi kavereiden kanssa. Ryyppääminen ynnä muu riehuminen on alkanut jo vähän tuntumaan puulta. Mitä vähemmän käy, sen tyhmemmältä se tuntuu. Olen varmaan tulossa tylsäksi?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mulla tuntuu toi elämä olevan niin kovin hektistä, opiskelua ja töitä, treeniä jne. Viikot menee mukavasti koulussa ja sitten aina iltapäivällä salille. Siellä menee helposti parikin tuntia, jos vaikka teen puntin ja spinnin peräkkäin. Sitten kotiin tekemään ruokaa, ja hups heijaa, kello onkin jo yhdeksän... Sen jälkeen lähinnä käperryn mieheni kainaloon katselemaan telkkua tai leffoja.

Viikonloput onkin sitten treenivapaata aikaa, mutta koska en osaa sanoa ei töille, yleensä työntäyteisiä. Pikkujouluajan viikonloput menee tehden kahta työtä, koska en osannut päättää kummassa olisi kivempi olla töissä. Näin ollen painan hommia molemmissa paikoissa, päivät tarjoillen ja yöt drinkkejä väännellen... Huh huh... Onneksi avomieheni on itsekin viikonloppuisin yötöissä, joten kiva mennä sitten yöllä yhtä matkaa kotiin...

Muutettiin vasta yhteiseen kotiin, joten sisustaminen on tällä hetkellä in. On ihana suunnitella kaikea kivaa kotiin, sitten kun vielä olisi aikaa ja rahaa toteuttaa kaikki suunnitelmat...

Sitten kun joskus viikonloppuisin on vapaata, lähdetään usein jonnekin reissuun, on kiva lähteä välillä muualle, matkustaminen on mukavaa! Mieheni on erinomaista matkaseuraa! Kesäloma reissullakin tuli ajettua ympäri Suomea (käytiin myös ihanassa Oulussa, vau... On se kyllä mahtava kaupunki... Off topicia...), ja oli aivan mahtavaa! Ja reissun jälkeen on ihana palata kotiin... :love:

Ja ne kaverit... Mulle on jostain kumman syystä siunaantunut paljon ihania, hyviä ystäviä, ja pakko myöntää, olen pahasti laiminlyönyt heitä viime aikoina. Yritän nähdä heitä mahdollisimman paljon, mutta aikaa tuntuu olevan vaan jotenkin niin vähän... Ja onhan se niin, että usein kullan kainalo voittaa kaupungille lähtemisen. :nolo: Nyt kun asutaan yhdessä, on kiva kutsua kavereita kylään, ja pitää vaikkapa bileet! Baarissa käyminen, jos töissä olemista ei lasketa mukaan ;), on jäänyt aika vähiin. Siihen kyllä omalta osaltaan vaikuttaa viime vuosi, jonka vietin Espanjassa tasaisen humalassa, tuli varastot täyteen pitkäksi aikaa. Joo, jos nyt kerran, pari kuukaudessa tulee baariin lähdettyä. Ja aina on kyllä super hauskaa!!! :hyper:

No johan tuli tekstiä, pitkästä aikaa... :piis:

Vapaa-aika on tietokoneella istumista treenin jälkeen tai ennen :thumbs:

Edit:
......!
Kah, kuulostin melkein säälittävältä :rolleyes:

:lol2:

Zone-sarja -42%
Viikolla töiden, lenkkien ja salin jälkeen on ihana käpertyä kullan kainaloon sohvalle katsomaan laatusarjoja.. Arkena en koskaan nää kavereita, aika menee laadukkaasti salilla tai koiran kanssa lenkeillä. Ja loppuaika sitten kodin kunnossapitoon...
Plus että hankittiin tammikuussa kuntopyörä.. Sillä on ajettava. Se vaanii mua makkarissa... Tosin sen puolen tunnin polkemisen jälkeen on taas energisempi. Ja taas jaksaa... :hyper:
Nyt on tipaton helmikuu, mutta tulee sitä muuten viikonloppuisin käytyä ystävien kanssa ulkoilemassa.. Parhautta on ottaa muutama siideri ja jauhaa kaikkea tärkeetä tyttöjen kanssa :D Ja siinä samalla vähän meikkailla ja miettiä illan asusteita..
Mutta kuten moni punttisisar, niin minäkin saan kammokrapuloita joten niitä ei ihan hevillä huvita hankkia. Varsinkin kun fyysistä krapulaa seuraa henkinen kammomorkkis. Vituttaa rahanmeno sekä "pilattu treeniviikko".

Tänään on taas laatusarjan aika: Täydelliset naiset :worship:

Nykyään vapaa-aikani viikonloppuisin menee poikaystävän luona rampatessa toisessa kaupungissa. Jos arkena jää vapaa-aikaa, niin yritän tavata ystäviäni mahdollisuuksien mukaan. Ennen katsoin leffoja/tv:tä paljon, mutta nykyään se on jäänyt. Opiskelu&treenit vie suurimman osan ajasta, mutta en valita :) .

Suurin osa ajasta menee pikku neidin kanssa touhutessa:haart: sitten treenatessa ja yleisessä kotona värkkäilyssä ja tottakai ystävien treffailussa, avokkia tässä ei varmaan tarvi mainitakkaan,kuuluu neidin kanssa perheosastoon:haart:. Oikeastaan juuri niiden asioiden parissa mistä tykkäänkin, tosin shoppailisin mieluusti enemmän, jos taloudellinen tilanne sen sallisi paremmin.No sekin aika koittaa vielä:D

Aika paljon aikaa vietän urheilun paris.Ennen kävin enemmänki bileis(konemusa),muutama vuosi tuli juostua kaikki mahdolliset bileet ympäri suomea mut nyt pari viime vuotta oon enemmän keskittynyt punttiksel riehumiseen ja nyt bileet saa ihan tosissaan jäädä kokonaan pois,paitsi tietysti vasta Serenan Pacifique bileiden jälkeen,niitä vaan ei voi jättää väliin,aivan mahtavat bileet :hyper: :hyper: :hyper:
Aikomus olisi kisaamaan lähteä ensi vuonna joten saa noi Serenan bileet jäädä viimesiks bileiks vähään aikaan.
Muutenki tuo viihteellä käynti verottaa ainaki mulla tosi paljon reeneistä,ei vaan yksinkertaisesti jaksaa moneen päivään lähtee salille ja sit ottaa aivoon:curs: !
Sillo ku on vapaata niin lueskelen aika paljon kaikkia urheilu lehtiä,lähinnä Bodya ja Pauliinan kirjaa on tullut lueskeltua moneen otteeseen.Ja onhan mulla kaks hassua kattia viihdyttämäs mua :D !

Epäsäännöllinen vuorotyö, urheilu elämäntapa säätelee minun aikataulua hyvin pitkälti. Baareissa käyn ehkä 6 kertaa vuodessa..ainoa mikä siellä kiinnostaa on tanssiminen kavereiden kanssa. Elämässä on niin paljon muuta mielenkiintoista, että tuntuu ajan loppuvan kesken. Innostun kaikesta uudesta ja haastavasta...Kun on nähnyt yhden baarin..on nähnyt ne kaikki:rolleyes: Jokainen päivä on mielenkiintoinen seikkailu:rock: on vain itsestä kiinni että pitää silmät ja korvat auki..maailma on mahdollisuuksia täynnä:thumbs:

Liikuntaa ei siis lasketa nyt tähän.

Rakkain harrastus on lukeminen, menee kätevästi myös opiskelusta kun on kirjallisuus pääaineena. Neulon ja virkkaan ihan helvetisti, ja olen onnistunut yhdistämään tämän lähes kaikkiin muihin harrastuksiin, esim. telkkaria en voi katsoa ilman jotain käsityötä ja pleikkariaddiktioonkin sopii ihan hyvin jos avo on hakkaamassa nappuloita. Ja kyllä, neulon ja luen samaan aikaan. Kesäaikaan tulee tehtyä myös ristipistoja sun muuta valoa vaativaa (en omista kunnollista lamppua, talvella on paskamaista tehdä).

Mitäs vielä? Kavereitakin tulee nähtyä, usein neule kulkee sinnekin mukana :D . Ristikoita täytän, joskin vähenevässä määrin kun en viitsi tehdä muita kuin perjantain Hesarin (ja kk-liitteen -- tietääkö kukaan julkaiseeko sama laatija muissa lehdissä?). Toisinaan avo raahaa hinkkaamaan tota autonromua. Ompelikonekin surisee ajoittain, ja kirppiksiä tulee koluttua (tämä on kätevä yhdistää kävelylenkkeihin). Sitten on kaiken maailman palapelit jne ei-jokaviikkoisia harrasteita.

Liikuntaa ei välttämättä lasketakaan, mutta sehän mun rakkain harrastus kummiskin on...:haart:

Maanantaisin (eli tänään :D ) käyn tanssimassa 2 tuntia salsaa ja välillä opetellaan merengueä ja bachataa. Sitä en kuitenkaan laske liikunnaksi, vaikka se välillä aika rankkaa onkin.

Muut illat meneekin sitten salilla ja viikonloputkin usein töissä, mutta voisin silti sanoa, että aina löydän jonkun rakosen aikataulussani ja pääsen tänne nettiin surffailemaan. Kirjoittelen myös kalenteria/päiväkirjaa, ja joskus muitakin juttuja.

Lukeminen on myös harrastus, mutta itse asiassa luen paljon enemmän lehtiä kuin kirjoja.

Muuhun ei oikeastaan jääkään aikaa... Loikoilen harvoin, ehkä kerran parissa kuukaudessa, koska aina on jotain tekemättä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kolmivuorotyö kun on niin ei mitään säännöllisiä harrastuksia hankkia. Onneksi salille pääsee melkein koska vain. Pidän lukemisesta, sen jälkeen kun valmistuin on aina ollut joku kirja kesken (nyt odotan innolla uutta Potteria..). Kavereita tulee nähtyä kun vapaat sopivat yhteen ja silloin harvoin kun on vapaa viikonloppu tulee aika usein lähdettyä viihteelle.

Nooh, Olen mussukkani kanssa tai hengaan kotona koneen ääressä:) Joo, ja kuuntelen musiikkia:)

Mun vapaa-aika menee yleensä salilla, kaupungilla (shoppailemassa), leffassa tai kahvilla frendien kanssa. Viikonlopput (vähintään joka toinen viikonloppu) menee viihteellä jossain pintaliitopaikassa...:D

Mulla on työajoista johtuen liian vähän vapaa-aikaa. Töiden lisäksi ehtii käydä salilla/lenkillä/suliksessa/sählyssä/jaliksessa tai muissa vastaavissa. Muuten mä sit olenkin paljon kotona. Mulle on iskenyt joku kokkaus/leipomisinto ja mua näkeekin keittiössä nykyään aika usein. Olen viimeisen kahden kuukauden aikana ollut keittiössä enemmän kuin mitä sitä ennen kahdessa vuodessa. :D Mut ehkäpä toi innostus jossain vaiheessa taas lopahtaa..

Avon kanssa harrastellaan kaikenlaista yhdessä. :haart: Siihen kuluukin sit suurin osa vapaa-ajasta (mikä ei ole ollenkaan huono asia). :)

Baareissa mä en hirveästi näin talvisin käy. Kesällä ja joulunalla tulee sit jonkun verran käytyä. Kapungilla on kiva pyöriä vaate- ja kenkäkaupoissa. :hyper: Kunhan ei liika ala niissä viihtyä.. :jahas:
Koirien ja lasten kanssa (ei siis mitkään omia) pyrin myös temmeltämään aina, kun vaan on aikaa. Ja Pakkiksella pitää muista välillä käydä. Ja pitäähän sitä telkkariakin muistaa silloin tällöin katsoa. Muutamia sarjoja tulee seurattua ja sit välillä tulee joitain elokuvia katsottua.

Muuta ei nyt tällä kertaa tulekaan mieleen.

edit: Meinasin ihan unohtaa, että muutaman päivän päästä alkaa OLYMPIALAISET!!! :rock: Sit ei ole vapaa-ajan vieton kanssa mitään ongelmia.;) Pitänee ostaa muutama videokasetti, että saa sit nauhoitettua kaikki tarpeelliset kisat, joita ei syystä tai toisesta näe "livenä." Näitä kisoja olenkin odottanut viimeiset kolme ja puoli vuotta. :hyper:

Urheilu on varmaan suurin osa mun vapaa-aikaa. En osais rinnastaa liikuntaa työhön niinkuin osa teistä... Urheillessa tulee usein tavattua kavereita tai vietettyä avon kanssa aikaa, ei sitä kyllä voi mihinkään työssäkäyntiin verrata! :rolleyes:

Viime aikoina ollaan katottu avon kanssa LOST:ia DVD:ltä. Siihen sarjaan jää siis yksinkertaisesti kiinni, monta kertaa on pitänyt kattoa useampi jakso putkeen. Täytyy myöntää, et mä katon muutenkin aika paljon tv:tä. Siinä samalla tulee kyllä tehtyä kaikenlaista: venyteltyä, luettua lehtiä, kudottua ja syötyä... Vaikka ruoka pitäiskin syödä keittiössä ja keskittyä vain siihen ruokaan! Paha tapa :D

Baarissa en minäkään pahemmin käy, oon nyt ruvennutkin miettimään tuota juopottelun mielekkyyttä ylipäänsä. Ei tuo baarittelu houkuta, kun yleensä sen jälkeinen päivä menee nukkuessa ja syödessä... Eli ihan hukkaan! Tulos on sama, vaikka ei olis mitään juonutkaan :lol2:

Jos olis enemmän aikaa, haluaisin ehdottomasti tavata enemmän kavereita. Täytyykin siihen panostaa valmistumisen jälkeen...

noh salin lisäksi pelaan sulkapalloa ja käyn pumpissa. onkohan toi nyt vapaa aikaa:rolleyes:

mutta jos ei liikuntaa lasketa niin vapaa aika kuluu loikoiluun (mm. leffat..rakastan katella elokuvia), biletys(mut ei kovin useesti), shoppailu(sillo ku on rahaa), lukeminen ja koneella värkkääminen. nii ja tietty kullan kans kölliminen..se on parasta:love:

Eleonoora sanoi:
edit: Meinasin ihan unohtaa, että muutaman päivän päästä alkaa OLYMPIALAISET!!! :rock: Sit ei ole vapaa-ajan vieton kanssa mitään ongelmia.;)

Juuri näin! :rock: Hehkutin tuossa jo avokille, että kun hän lähtee torstai-iltana pariksi päiväksi reissuun, linnoittaudun minä sohvalle (eikös ne kisat perjantaina ala?) kera ruokakasan ja pannullisen teetä, enkä tee mitään muuta kuin katson kisoja! :hyper: :D

Vähäinen vapaa-aikani menee kodin ulkopuolella sporttaamiseen ja ystävien tapaamiseen.
Kotona tykkään lukea, katsoa hyviä leffoja ja kokkailla.

Latest posts

Back
Ylös Bottom