Vanukas makean nälkään

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomppeli
  • Aloitettu Aloitettu
Timba79 sanoi:
Tähän minäkin haluaisin vastauksen. Toki ne ei sovi low-carbille tai ketolle, mutta muuten ne käy välipalasta ihan hyvin. Sekoittaa vaikkapa sitä rahkaa ja sokeritonta jogurttia keskenään. Ei tartte edes maustaa mitenkään ja ravintoarvotkin varmasti kohillaan ainakin plussakaudelle jos 1:1 suhteessa sekoittelee.

Valion rasvattomissa jogurteissa (40 kcal/100g) hiilaria on 6.4 grammaa, josta sokeria 2 g ja laktoosia 3.4 g.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Fiona sanoi:
Valion rasvattomissa jogurteissa (40 kcal/100g) hiilaria on 6.4 grammaa, josta sokeria 2 g ja laktoosia 3.4 g.

Eli mikä tästä tekee maitoa huonomman? Tuo 2 g sokeria vai? :jahas:

Timba79 sanoi:
Eli mikä tästä tekee maitoa huonomman? Tuo 2 g sokeria vai? :jahas:

Heh, en mä siihen huonommuuteen ottanut mitään kantaa. Mun mielestä ei mikään paskin mahdollinen vaihtoehto, mutta jonkun toisen mielestä voi ollakin.. ;)

Olen itsekkin menettänyt pikkusormen lidlin jogurteille, sekä maitorahka tuotteille. On hyvää, ja paljon halvempia kuin kotoiset tunnetulla nimellä varustetut tuotteet. Ja noita proteiini patukoita on helppo väsätä itsekkin, reseptit kyllä löytyy täältäkin. :)

Sabin sanoi:
Mikäs xylitol-purkasta tekee sopimattoman ketoosidieetin kanssa?
Xylitol = hiilari, lyhyt sellainen vielä. Low carbilla ei niin haittaa, mutta herkemmät putoaa ketoosista jauhamalla jenkkiä. Siksi ei.

Fiona sanoi:
Heh, en mä siihen huonommuuteen ottanut mitään kantaa. Mun mielestä ei mikään paskin mahdollinen vaihtoehto, mutta jonkun toisen mielestä voi ollakin.. ;)

Sorry, mä käsitin tuosta kommentista että olisi mielestäsi ollut huono. Oli vaan niin lyhyt ja ytimekäs. ;)

Enpä minäkään dieetillä jugurttia syö käytännössä lainkaan ja maitoakin vaan duunipaikan aterialla antamaan vähän protua lisää.

kodari76 sanoi:
Olisikohan tuo itse kauppiaan vaikutusvallan alaisena? Eli ko. CM:ssä oli joku kaamea kaappi pomona :D
Itse ostin ekat prodet kymmenisen vuotta sitten Anttilasta. Kyllä niitä siellä on kun ottaa silmän käteen ja etsii.

D.Yates sanoi:
Itse ostin ekat prodet kymmenisen vuotta sitten Anttilasta. Kyllä niitä siellä on kun ottaa silmän käteen ja etsii.

Vuosia ne on tossa meidän Prismassakin olleet. Mutta mistään elintarvikkeiden seasta niitä on turha hakea, urheiluosastolla ovat ja meillä muistaakseni siinä polkupyörän renkaiden vieressä.

Timba79 sanoi:
Tähän minäkin haluaisin vastauksen. Toki ne ei sovi low-carbille tai ketolle, mutta muuten ne käy välipalasta ihan hyvin. Sekoittaa vaikkapa sitä rahkaa ja sokeritonta jogurttia keskenään. Ei tartte edes maustaa mitenkään ja ravintoarvotkin varmasti kohillaan ainakin plussakaudelle jos 1:1 suhteessa sekoittelee.

Ja eikös pakkislaisten überkult-tuotteessa eli Ehrmannin rahkavalmisteessakin ole jogurttia seassa... (kyllä, minäkin syön Ehrmannia)

Itse syön jogurteista mieluiten esim. Valion maustamatonta A-jogurttia, heitän sekaan auringonkukansiemeniä ja vaikkapa heraprodea. Sitten vaikka säilykeananasta tai Lidlin sokeroimatonta omenasosetta jos jotain piristävää hiilaripitoista haluan sekaan.

twinlab sanoi:
Mä vedän ainakin sellasena herkkupalana tota Lidil kapupoista löytyvää hedelmärahka mössöä. Purkissa lukee Frucht Quark, ja niitä saa esim. kirsikan makuisina. Ja tässä ravintoarvot:

Energiaa: 83kcal/100g
Proteiinia: 6,2
Hiilihydraattia: 14,2
Rasvaa: 0,2

:kuola: Kirsikan makuinen... ooh.

Näyttäisi olevan ravintoarvot enemmän positiiviseen suuntaan kuin noissa namnam-vanukkaissa. :thumbs:

Tosta yhdestä vanukkaasta/päivä tulee niin vähän kaloreita että ei mitään väliä.
Asia tietenkin erikseen jos haluat olla tiukassa kunnossa lavalla(oletan että et, ainakaan nyt). Anna palaa vaan jos se makeen nälkä lähtee sillä yhdellä. Itse olen siirtynyt just noihin vanukkaisiin koska irtareita tuli aina ostettua se 500-1000g. Ja onhan aivan ihastuttavaa kun näistä herkuista löytyy vähälaktoosiset maut myös. Onko näin missään protskupatukassa, oon yrittänyt tutkailla mutta ei ole löytynyt?

En löytänyt mistään juttua Mannisen Protein Pudding-tuotteesta( http://www.manninen.info/shop/index.php?route=product/product&product_id=1010 ), onko täällä kokeiltu eri makuja? Kokeilin rasvattomaan maitoon eilen eka kertaa tuota Toffee-Banaani makua eikä siitä kyl mitään vanukasta tullu, pitää kokeilla kevyt maitoon, jos se sit toimis.

Olen syönyt jokaista makua (suklaa, vanilja, toffee-banaani) ja kaikki olen tehnyt rasvattomaan maitoon ja kyllä siitä vanukasta tulee.
Kun sekotit jauheen ja maidon niin kai annoit sen olla jääkaapissa vähintään kaksi tuntia?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom