Vanhojen Playstation 3:n omistajat: Peljätkää

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Konsolifinissä sanovat ettei välttämättä kannata käynnistää koko plegeä tänään ollenkaan, kone ilmeisesti luulee että nyt on karkausvuosi ja tämän takia vika voipi mennä ohi kunhan päivä vaihtuu.

Joo, pitää varmaan huomenna kokeilla taasen. Pleikkari on nyt ollut vähemmällä käytöllä joten viimesin firmispäivityskin on jäänyt tekemättä. Konsoli itsessään on roikan päässä ja roikasta virtakytkin on pois päältä, joten koko rakkine ei saa edes sähköä.

Sitten vituttaa jos kaikki konsolinsa kyrväyttäneet retkut saa Sonyn piikkiin uuden Slimmin :D

Mikä siinä slimmissä on niin hienoa? Eiks noi ohuemmat versiot oo jokasessa PS-versiossa ottanu reilusti enemmän lämpöä.

Juu mulla ainakin meni 80Gb pleikka ihan vituix. Ei kirjaudu verkkoon ja kellonaika ja päiväys on tosiaan ihan mitä sattuu.

Modern warfarea ei voi pelata edes tarinamoodia!! Herjaa jostaki trophyista. Spec Opsista ja verkkomätöstä puhumattakaan!!! Kerranki olisi talviloma ja aikaa pelailla, ni se siitä sitte p#%&le! Ja muilta foorumeilta luin että, myöskään näitä uusimpia pelejä esim. Heavy Rainia yms. ei voi pelata ollenkaan.

Ja eikä PSN storesta ostettuja pelejäkään pelata.

Jos vikaa ei voi korjata, niin todellakin Sony on mulle pleikan velkaa!

Eipä ole täälläkään mitään verkko-ongelmia ollut. Versiona wanha 40Gt malli. Onneks huomasin tämän säikeen, olis taatusti mun tuurilla kosahtanut koko paska.

En tiedä onko esim vain CODin vika, mutta siellä herjaa jatkuvasti erroria ja yhteydet on ihan vituillaan. Itsellä oli jo ps3 päällä kun tästä uutisesta kuulin, herjaa yhteysvikaa PSN:iin ja multiplayer pelit ei toimi, yksinpelit kyllä.

Mitään tietoa kauanko tämä kestää?

Pleikalla on muutenkin jatkuvasti yhteysongelmia, ei ole mikään ihan uusi juttu. Vähän väliä heittää verkosta ulos.

Itse olen julkaisupäivänä ekan PS3:n ostanut ja nyt on 3. konsoli menossa ja valehtelematta yhden käden sormilla voi laskea ne kerrat joina on yhteys PSN:ään katkennut. Mulla on aina ollut johdolla pleikka kiinni, langattomana tuo voikin olla paljon yleisempää...

Julkaisupäivänä ostettu 60gt PS3 täällä ja pari leffaa tänään jo kateltu ilman mitään ongelmia. Kello on tosin pleikkarissani täysin päin hittoa, joka voi myös johtua siitä, ettei se ole ollut yhteydessä webbiin varman puoleen vuoteen. Päivitetty Heavy Rainin mukana tulleella päivityksellä. Ehkä tuo kello plus yhteys nettiin pistää paikat sekasin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom