Vanhojen Playstation 3:n omistajat: Peljätkää

Joo eipä toimi vajaa pari vuotta vanha PS3, ei toimi verkkopeli eikä yksinpeli MW2:ssa ja kello näyttää omiaan. Mutta ei kai tää rakkine nyt oikeasti voi tästä lopullisesti kyrvähtää, vai voiko...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Just aattelin alkaa pelaan NHLlää mutta ei taida siis kannattaa..vai saako tuota 80gb versiota avata ollenkaan?

Koskas tuo ongelma on tullu? Mä pelasin eilen NHLää illalla.. taisin lopetella niihin aikoihin ku alko se finaali telkkarista.

Vähän luulen että Sonyllä vain odottelevat mahdollista/todennäköistä itsestäänkorjaantumista vuorokauden vaihtuessa. Ja se nyt varmaan onkin fiksuin toimintatapa tässä vaiheessa. Ei jaksa nyt omaa pleikkaria käynnistellä, toimii tai ei toimi huomenna.

Suunnitelmissa oli pelata tänään, mutta hyvä etten saanut aikaiseksi. Kaverihan tuo kehotti tekstarilla katsomaan PS3:n päivämääräasetukset... Trophyja tullut sen verran antaumuksella kerättyä, että ois nyt varmaan lievä ahdinko ja tuska odotella, selviääkö ongelma ilman pysyvää tietojen menetystä (kyseessä siis originelli 60 GB:n malli). Outoa kyllä olisi, jos maailmanlaajuinen nörttisaavutusten joukkotuho pääsisi syntymään.

Ikävä homma, toivottavasti posti tuo huomenna vaihto pelit, pääsis pelailemaan ja puhaltelemaan pleikasta pölyt pois.

Nyt oli uutinen että pitäs toimia taas normaalisti, ilmeisesti oli justiin tuo kello / kalenteri vaan sekasin tuossa. Illalla vois täräyttää pleikan tulille ja kattoa että pelittääkö normaalisti.

Ai niin:

Onkos muuten 60GB pleikkareiden omistajilla ollu ongelmia tuon bluray-aseman kanssa? Mulla ei meinaa ottaa levyä sisään ellei auta kädellä ja välillä pitää vittumaista ronksutusta..

Aamulla kun kokeilin ennen töihinlähtöä niin näytti kaikki olevan taas niinkuin ennen eilistä.
Ei oo mulla ainakaan 60GB mallissa ollut aseman kanssa mtn. ongelmia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom