"vanha"aloittelija

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen 34-vuotias mies, 190 cm, 80 kg. Monta vuotta ollut suunnitelmissa aloittaa salilla käynti ja nyt se alkoi. Ajattelin tänne kirjoitella jos saisi hyviä vinkkejä. Olen aloittanut Arnoldin kultaisen kuusikon mukaan salihommat. Lähinnä kaipaisin apua esim. aloitus-
painoihin,nyt olen tehnyt vasta kerran ohjelman läpi perjantaina, painoja oli 40 kiloa. Kuulostaa pieneltä,mutta tiukkaa teki ja on paikat kipeenä. Pitääkö tämän ikäisen kiinnittää jotain erityistä huomiota syömiseen? Ruoka on aina maistunut hyvin mutta jostain
syystä painoa ei ole kertynyt, salitreenien kautta sitä haluaisin lisää saada. Nyt on lähinnä sen näköinen että kun menee vaivaiskoivun taakse niin korvat vaan näkyy:dance:. Ja lisäravinnehommiin kannattaako aloittelijan alkaa ollenkaan. Kaikenlaiset vinkit on erittäin tervetulleita!!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Aloituspainoista me muut ei voida neuvoa mitään. Teet sellaisella painolla jolla saat ohjelman kaikki sarjat tehtyä. Nopeasti ne siitä nousee, koska aina kun menee se 12-13 viimeisellä niin nostat painoja esimerkiksi 2,5 kilolla - mielummin siis aloitat pienemmillä painoilla ja nostelet vaikka joka kerta jos tarve vaatii. Kyllä se seinä sitten aikanaan tulee kun ei ihan joka kerta nousekkaan. Iällä ei ole merkitystä syömishommissa, samalla tavalla sinun tulee syödä yli kulutuksesi jotta lihakset kasvaa. Tämän seurantaan ja muutenkin peruskulutuksen selville ottamiseen oiva työkalu on kalorilaskuri.fi, pyri syömään vaikka se 500 kaloria yli kulutuksen ja katso lähteekö paino kasvuun.

Lisäravinteista aloittelijan ei tarvitse liikaa huolehtia jos saat kaiken tarvittavan kunnon ruoasta. Heraproteiinista ei kuitenkaan mitään haittakaan ole ja sopii varsin hyvin aloittelijallekkin.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom