Van Damme K-1:een

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja onion
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Jeesus vieköön. Van Damme:sta tehdään silkkaa muusia tuolla.

Vieläkun saataisiin vastustajaksi Bonjansky.. No ei :)

Van Damme ei tyrmää Show-painijoita realistisesti ajateltuna voittaa korkeintaa pisteillä.

Crocop tyrmäsi bob sapin tossu päähän ja thats it! paljonko oli paino eroa noilla ottelijoilla?
55kiloa.
Jos damme osaa oikeasti potkia se voi tyrmätä kenet vaan, ja kipulääkkeethän siltä löytyy, ellei ole jo lopettanut kolan käyttöä?

Jos damme osaa oikeasti potkia se voi tyrmätä kenet vaan
Jos saa vetässä "vapaapotkun" tai matsi on hoidettu valmiiksi rahalla etukäteen. Muuten ei oikeille ottelijoille ole mitään jakoa.

Carlos sanoi:
Muuten ei oikeille ottelijoille ole mitään jakoa.

Millä perustelet? Ihme spekulaatioita tässä triidissä ihmisiltä, jotka eivät tiedä
:kakka: :n vertaa Dammen nykykunnosta, treenimetoideista, taidoista tai potentiaalista. Onhan se jo vanha setä mutta ties vaikka elämänsä kunnossa. Onhan Colemankin nelikympinen mutta silti maailman paras.

Itse en usko että mr. Dammea nähdään K1:ssä, mutta jos näin käy niin annan kyllä suuren määrän respectiä miehelle... Kuten annan jokaiselle joka uskaltaa nousta kehään ottamaan lyöntejä ja potkuja vastaan. Ei sen Dammen ole pakko voittaa, osallistuminenkin olisi äärimmäisen rokea teko.

Millä perustelet?
Ihan sillä, että mies ei ole koskaan voittanut mitään. En laske "meriiteiksi" omia mainintoja voitoista ja elokuva tappeluja. Se että kroppa näyttää hyvältä ei tee kenestäkään vielä huippuottelijaa. Eikä maailmassa ole sellaisia salaisia "metodeja" millä 44-v. kilpailemattomasta näyttelijästä rakennetaan oikea K1 ottelijaa yht'äkkiä.
Osalllistuminen ja puhuminen on kaksi eri asiaa.

Milllä itse perustelet pärjäämisen?

Onhan se damme otellut, tossa aikasemmin joku laittoi listaa mitä hän on tehnyt elämänsä aikana.
Hän tosiaan voitti siinä 80-alussa euroopan mestaruuden, mielestäni aika kova juttu.
Black belt lehden mukaan hän sai ekan roolinsa vetämämällä kiertopotkun tuottajan pään yli, ja "do you remember me" kommentilla, taskuun jäi käyntikortti ja call me..
Sitä ennen taisi olla taksikuski. :)

Luotettava lähde :D Romanialainen lehti :jahas: ei taida Van Damme Oikein näkyä K1 Kehässä.. ois se nyt jossain muualla kuuluteltukkin..

:worship: Jos todella menee K1 ottaa matsia =D
:thumb kyl se ainakin SAPPIN voittais =D ja ehkä joitain muita
onnea Van Dammelle mitä ikinä tekeekin ts:

Ois Kyllä mahtavaa Nähdä pari ottelua esim. Steven Seagull vs Van Damme
Chuck Norris vs Van Damme
Hulk HOgan/ric Flair vsVan Damme

Noiden matsien näkeminen oisi mannaa silmille :rock:

Pjuus sanoi:
Crocop tyrmäsi bob sapin tossu päähän...
:offtopic:

Paitsi että lause menee "Crocop tyrmäsi bob sapin tassu päähän..."

Carlos sanoi:
Milllä itse perustelet pärjäämisen?

En koskaan ole väittänyt että se pärjäisi, mutta en myöskään uskalla väittää että se ottaisi päihinsä 6-0. Mutta toisaalta turha sitä on miettiä, ei sitä Dammea koskaan missään kehässä tulla näkemään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eiköhän se tosi asia ole. Että Dammen potkuissa ei yhtä paljon kaatoa ole entä näiden ammatikseen ottelevien.

Dammen pituus ??? paino ???

hoh hoh hoo, hupaisaa läpänheittoa. Dammesta ei jäis kuin hikiset sukat törröttään kanveesille ku oikeat ottelijat mättäis kuonoon. Mutta hauska spekulointeja on lukea, ei siinä mittään.

Nii ja minusta ei jäisi kuin hikiset sukat törröttämään kanveesille jos Damme mättäisi kuonoon. Siksi en menekkään väittämään että Damme ei pärjää kehässä.

veijo esso sanoi:
hoh hoh hoo, hupaisaa läpänheittoa. Dammesta ei jäis kuin hikiset sukat törröttään kanveesille ku oikeat ottelijat mättäis kuonoon. Mutta hauska spekulointeja on lukea, ei siinä mittään.
Tuskinpa ensimmäinen vastustaja olisi K-1:ssä otteleva huippunimi. Miksi Damme ottelisi jotain huippunimeä vastaan tai edes nykyään K-1:ssä ottelevaa nimeä vastaan? Miksei vastustaja voisi olla joku Dammen tasoinen ottelija, tai vaikka alle Dammen tason. Pääasia olisi varmaan K-1:lle että saadaan media pyörimään ja kyseisellä ottelulla tienataan.

Mutta tietysti eihän nyt tällä palstalla merkaa mitkään EM-mestaruudet ja Belgian voitot. Ja vielä kun on Hallivuudissa niin eihän siellä nyt pysty mitään harjoittelemaan. Kyllähän täällä nyt on rima niinq vähän korkeempi.
IMO onhan tossa jo näyttöä että mihin sitä pystytään kun on tavoitteet asetettu. Tuossa tekstissä on Damme sanonut että vuodenpäästä tekis mieli mennä. Onhan siinä aikaa valmistautua. :whip:

sylvester pistäis niit lettiin niinku rocky leffassa :D van damme on kyl sen kokonen kaveri et se ei ihan normaaliin k-1 pääse sen pitäis mennä k1 max kisoihin tai no jos se hankkii vielä lisää massaa nii sitten mut se on lyhyt kaveri se van damme. ja sillä ei mun tietääkseni oo full contact kilpailutaustaa (korjatkaa jos olen väärässä) eli karateka se oli mutta leffassa kickboxer sen thainyrkkeily näytti välillä baletin ja taekwondon sekoitukselta. oon itse ollu thaimaassa treenaamassa kyseistä lajia ja ne "tip tap" potkut mitä se teki on mulle thainyrkkeilyssä ennenkuulumattomia. joten jos van damme ylipäätään ottelee k1 areenalla ja voittaa nii mä oon todella yllättynyt koska ne kaverit siellä (lebanner, ernesto hoost, bob sapp) ne on ihan ero luokkaa kun van damme

coleman ei ole enään maailman paras ainakaan vapaaottelussa. bob sappia vois sanoa kovaksi kaveriksi mutta ottakaa huomioon et suurin osa sen vastustajista on ollut noin 30-70 kiloa kevyempiä eli jos sulle annettais sata kiloa massaa lisää nii siitä ois iso hyöty varsinki jos oot isompi ku vastustajasi. k1 päästääkseen pitää olla hyvin menestyny ottelija tai sit ne värvää sut showmielessä kuten bobin

Chronic1 sanoi:
coleman ei ole enään maailman paras ainakaan vapaaottelussa. bob sappia vois sanoa kovaksi kaveriksi mutta ottakaa huomioon et suurin osa sen vastustajista on ollut noin 30-70 kiloa kevyempiä eli jos sulle annettais sata kiloa massaa lisää nii siitä ois iso hyöty varsinki jos oot isompi ku vastustajasi. k1 päästääkseen pitää olla hyvin menestyny ottelija tai sit ne värvää sut showmielessä kuten bobin

Sappin ottelut on huijausta. Se on melkein aina sama juttu eli sapp saa jotain tehtyä vastustajalleen nii sappi julistetaan heti voittajaksi vaikka vastustaja olis vielä vaikka kuinka kykenevä jatkamaan. Se on nähty useaan otteeseen. Täytyy sanoa että puolueellista pelleilyä ne sappin matsit :wall:

ketäköhän sappin vastustajista steven seagal mahtaa tarkoittaa?!

könde sanoi:
ketäköhän sappin vastustajista steven seagal mahtaa tarkoittaa?!
Todennäköisesti sitä Hoostia vastaan käytyä matsia, jossa Hoost antaa ekan erän kylmää kyytiä ja tokassa käy kerran lattiassa ja sit ku Sapp rupes lyömää kulmaukses olevan Hoostin suojauksee ni tuomari keskeytti ottelun. IMO Hoostilla ei ollu siin mitää isompaa hätää.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom