Van Damme K-1:een

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja onion
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Vaikkei Damme nyt taidoillaan loistaisikaan K-1:ssä niin olisihan se silti ihan mielenkiintoista nähdä miten Damme pärjäisi vaikka keskitason ottelijaa vastaan ihan oikeassa ottelussa ilman efektejä ja helikopteripotkuja. Näkisi oikeasti mikä on toimintanäyttelijän/entisen kilpailijan vaste keskitason ottelijalle. Ihan oikeastikkin voisi olla jännityksellä odotettu ottelu. :)
Mutta silti niin epätodellista tapahtuvaksi. :(

Steven Seagal olis tosiaan kova sana :rock: Mutta K1-säännöillä :confused: .............. :wall:

onion sanoi:
Vaikkei Damme nyt taidoillaan loistaisikaan K-1:ssä niin olisihan se silti ihan mielenkiintoista nähdä miten Damme pärjäisi vaikka keskitason ottelijaa vastaan ihan oikeassa ottelussa ilman efektejä ja helikopteripotkuja. Näkisi oikeasti mikä on toimintanäyttelijän/entisen kilpailijan vaste keskitason ottelijalle. Ihan oikeastikkin voisi olla jännityksellä odotettu ottelu. :)
Mutta silti niin epätodellista tapahtuvaksi. :(

Olishan se kiva nähdä mutta mitä näkemistä jos damme on kohta viiskymppinen ja laitettas ottelemaan jotain kolmekymppistä vastaan :arvi:
Viistoista vuotta sitten olis ollu kiva nähdä :)

Entäs Wesley Snipes, eikös hällä ole myös melkosen monta vuotta kokemusta ainakin capoierasta ja kung-fusta?

Mitenköhän Seagal katkoisi ranteita, kun kuitenkin olisi nyrkkeily hanskat kädessä?

No kyllä se keinot keksisi.

Ja Norris tyrmäisi kaikki kiertopotkulla, tietenkin farkut jalassa. Ja stetsoni päässä.

Cooper sanoi:
Ja Norris tyrmäisi kaikki kiertopotkulla, tietenkin farkut jalassa. Ja stetsoni päässä.

Norrikselle muodostuisi ongelmaksi bootsien puuttuminen. Onkohan tiukat farkut sallitut kehässä?

Ne on kuulkaa Chuck Norrisilla action-jeansit. Niillä vanha partasuti monottelee konnat solmuun. Sellaisia Norris action jeanseja mainostettiin oikeasti joskus 80-luvulla Black belt-lehdessä.

IronMind sanoi:
Miksei saman tien Jean Claude vs. Chuck Norris vs. Steven Seagal vs. Sylvester Stallone eliminaatioturnaus? Nyt vaan kaikki viisikymppiset B-näyttelijät joukolla mukaan niin saadaan ihan oma B-1 kilpailu pystyyn.

Laitetaan samantien Lännen kung-fu tähti David Carradine mukaan. Olisihan noita paljon kovia nimiä. Voisihan sinne raahata jostain showpainija legendan Hulk Hoganin.

Norrishan on kauheassa iskussa, jos tv-shopin mainoksiin on uskomista. Siellä se vielä veivaa 10 vuotta vanhassa mainoksessa total gymillä vai mikä se oli. Korvaa kaikki kuntosali laitteet.

Taisi mennä vähän topicin ohi.

ehec sanoi:
Jaa_a, vois toi K-1 kehä olla tolle nallelle siinä määrin outo paikka ettei osais muuta tehhä ku laittaa sormen suuhun.

Tai sitten ei..
Arvostan todella paljon Tysonia ja hänen uran kohokohtiaan.
Onhan hän kaikkien aikojen nuorin raskaansarjanmestari 20v 5kk .
Mutta Siperian karhu voitti ensimmäisen olympiakultansa jo 19-vuotiaana
ja oli voittamaton 12vuotta.
Hänen jotkin liikkeensä olivat ns. Sopimattomia raskaimpaan sarjaan koska muut miehet eivät olleet ikinä lentäneet sillä tavalla.
Barcelonassa muuten Juha Ahokas sai ainoana hänestä yhden pisteen, Karelin hämmästeli myös sitä. Jonka jälkeen aloitti heitto myllynsä.
Nalle *Juha Ahokas* kuvasi mm. että olisi kylkiluut puristuneet murskaksi jos ei olisi lähtenyt vyörytykseen mukaan. Atlantassa hänestä ei kukaan saanut yhtään ainoaa pistettä.

Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä Van Damme kehässä. Jos ajatellaan naiivisti, Van Damme on treenannut 45-12=33 vuotta karatea tms. :)

Minkäslaiset rankkaukset Van Damme tarvitsisi K-1:een?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Bateman sanoi:
Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä Van Damme kehässä.

15 vuotta nuorempana olis ollu mielenkiintoista :worship: Ei siinä enää mitään mielenkiintoista ole :itku:

Jackie Chan kyl pieksis kaikki tuol kehäs. Se hyppis vaa monkey kung fu -style siel

Ehkä Frank Dux on opettanut Van Dammelle 3 sek. tyrmäyksensä(vai oliko 2 sek.) Eli, ei muuta kun nallekarkit käpälään kiinni , ja Van Damme kehiin. :jahas:

Jallis sanoi:
Ne on kuulkaa Chuck Norrisilla action-jeansit. Niillä vanha partasuti monottelee konnat solmuun. Sellaisia Norris action jeanseja mainostettiin oikeasti joskus 80-luvulla Black belt-lehdessä.

Nyt oli pakko loggautua sisään ihan vaan vastatakseen tähän. Aaaah näitä kultaisia muistoja! Ostelin 80-luvulla kasapäin blackbelttejä, ja siellä todellakin myytiin näitä Norrisin STRETSIFARKKUJA. Sitten Norris mainosti kanssa säännöllisesti sellaista todella mageeta spagaattivenytyslaitetta. Siinä oli kaksi sellaista kakkosnelosta vierekkäin ja joku kampi siinä keskellä. Sitten istuttiin lattialla haara-asennossa ja kammesta vääntämällä venytettiin jalkoja. TODELLA PRAGMAATTINEN LAITE!

Tilasin joskus 1986 postimyynnistä Chong Leen kirjan "Dynamic kicks". Kirja on vuodelta 1975 ja mulla vieläkin hyllyssä. Esipuheessa sanotaan: "Watching Chong Lee kick is like being hit by waves of energy." Hyllystäni löytyy myöskin Benny "the jet" Urquidezin kirja "Training and Fighting Skills", joka on mun mielestä tänäkin päivänä ihan vitun hyvä itseharjoittelu/valmennuskirja. Kirja on vuodelta 1981. En tiedä, että paljonko noita on vielä maailmassa jäljellä.

Mä olen todella onnellinen siitä, että mä sain elää nuoruuteni silloin, kun Kung Fussa oli vielä TAIKAA. Kaikki uskoi One Inch Punchiin, Chuck Norrisiin ja ninjoihin. Jos osasi karatea, pystyi potkimaan rikki IHAN MITÄ TAHANSA! Treenasin KUUKAUSIA KarateKidin kurkipotkua kavereiden kanssa, koska olimme täysin varmoja siitä, että se oli TODELLISTA KARATEA. Kannelmäen EKA-marketista (sittemmin maxi-market, nyk. prisma) sai vuokrata ninjaleffoja. Kannessa ninja heitteli shurikenejä.

Onhan kaikki muuten nähnyt Dammen ekan (?) leffan "No retreat, no surrender"? Siinä Damme on PAHIS! Elokuvassa esiintyy myöskin Bruce Leen HAAMU, joka opettaa sankarin potkaisemaan sen saman takaperinvolttipotkun, jonka se tekee Enter the Dragonissa. Ei vittu mitä kässäreitä...

Minulle tuli ensimmäisenä tästä "tempusta" jos se nyt on totta mieleen joku Van Dammen uusimman leffan promootio.

Onkohan Dammelta sitten tulossa uusia "taistelu" pätkiä leffaan kun täytyy nimi saada julkisuuteen jollakin tempulla?

ringside sanoi:
Onhan kaikki muuten nähnyt Dammen ekan (?) leffan "No retreat, no surrender"? Siinä Damme on PAHIS! Elokuvassa esiintyy myöskin Bruce Leen HAAMU, joka opettaa sankarin potkaisemaan sen saman takaperinvolttipotkun, jonka se tekee Enter the Dragonissa. Ei vittu mitä kässäreitä...

Maolpa siirtyy ringsiden ja trailerin siivittämänä muistojen kultaamalle 80-luvulle :kaipaavahuokaus:

Jo yksin "New world pictures"-logon vhs-värinä saa lämpimät väreet kulkemaan pitkin sisäreisiä.

ringside sanoi:
Nyt oli pakko loggautua sisään ihan vaan vastatakseen tähän. Aaaah näitä kultaisia muistoja! Ostelin 80-luvulla kasapäin blackbelttejä, ja siellä todellakin myytiin näitä Norrisin STRETSIFARKKUJA. Sitten Norris mainosti kanssa säännöllisesti sellaista todella mageeta spagaattivenytyslaitetta. Siinä oli kaksi sellaista kakkosnelosta vierekkäin ja joku kampi siinä keskellä. Sitten istuttiin lattialla haara-asennossa ja kammesta vääntämällä venytettiin jalkoja. TODELLA PRAGMAATTINEN LAITE!

Tilasin joskus 1986 postimyynnistä Chong Leen kirjan "Dynamic kicks". Kirja on vuodelta 1975 ja mulla vieläkin hyllyssä. Esipuheessa sanotaan: "Watching Chong Lee kick is like being hit by waves of energy." Hyllystäni löytyy myöskin Benny "the jet" Urquidezin kirja "Training and Fighting Skills", joka on mun mielestä tänäkin päivänä ihan vitun hyvä itseharjoittelu/valmennuskirja. Kirja on vuodelta 1981. En tiedä, että paljonko noita on vielä maailmassa jäljellä.

Mä olen todella onnellinen siitä, että mä sain elää nuoruuteni silloin, kun Kung Fussa oli vielä TAIKAA. Kaikki uskoi One Inch Punchiin, Chuck Norrisiin ja ninjoihin. Jos osasi karatea, pystyi potkimaan rikki IHAN MITÄ TAHANSA! Treenasin KUUKAUSIA KarateKidin kurkipotkua kavereiden kanssa, koska olimme täysin varmoja siitä, että se oli TODELLISTA KARATEA. Kannelmäen EKA-marketista (sittemmin maxi-market, nyk. prisma) sai vuokrata ninjaleffoja. Kannessa ninja heitteli shurikenejä.

Melkein kaikki mitä kirjoitit (paitsi kannelmäen EKA-market) olisi voinut tulla minun suusta. Minulla oli jopa nuo samat kirjatkin, erityisesti Benny Urquidez oli idoli. Lisäksi idoleihin kuului tietenkin Norris, Bruce Lee ja Bill superfoot Wallace. Muistan kun näin ekan Norriksen leffan vuonna pentti ja paavo (octagon) olin aivan extreme innoissani. Innostus oli jopa niin reipasta että tuli tilattua leffoja/dokumentteja englannista --> mm. sellainen kuin pro-fight international niminen dokkari jossa oli matseja eri kamppailulajeista. Siinä oli mm. Urquidezin matseja ja thainyrkkeilyä --> alko hullu kiinnostus kick- ja thaihommiin (silloin treenasin karatea ja lyötiin melkein osumia..). Tietenkin nuo strech-farkut piti ostaa, pitihän sen jalan nousta.. Oli se aikaa, kyllä on maagisuus ja mystiikka haihtunu vuosien saatossa..
terv. :wanha:

Ei jumalauta toi No Retreat No Surrenderin traileri on HIENO! Kiitos Maolpalle upeasta linkistä. Käykää kaikki katsomassa, miten "näköinen" toi Bruce Leen haamun esittäjä on.

ringside sanoi:

Joo itsellänihän on tämä leffa. Siinä on kannessa iiiiso Van Dammen kuva ja muutenkin kansista saa semmosen käsityksen että Van Damme on jonkunlaisessa pääosassa siinä elokuvassa mutta totuudessa Damme näytteleekin vain 5-15min ajan koko elokuvassa; iso pettymys jo muutenkin huonolle elokuvalle. Tossa trailerissa on ainoa kohtaus missä Damme esiintyy :D Onhan tuo ihan hupaisa elokuva jos on erikoinen huumorintaju. Varsinkin se läski kiusaaja-poika oli hauska

PS. tuo takaperinvolttipotku on nimeltään Flashkick, helppo temppu varsinkin kaverin avustuksella. Koitettu on. Tuohan on Guilen erikoisuus Street Fightereissa :worship:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom