genetic
Banned
Olen sekä lättäjalka että pihtipolvi
Elikkä jalkapohjan kaari puuttuu kokonaan, ja lisäksi polvet ovat kääntyneet sisäänpäin. Tämä on geeneissä. Olen käynyt fysioterapeutilla, joka on teettänyt minulle tukipohjalliset. Poikkeavuus ei vaikuta elämääni muuten kuin häpeänä, kipuja ei ole... Paitsi joskus harvoin makuuasennossa alkaa "vetää suonta" jalkapohjan puuttuvan kaaren kohdalta, tunne on helvetillinen - tuntuu että joku jänne on solmussa - mutta se menee nopeasti ohi.
Voiko voimaharjoittelusta (kyykky, mave) olla jaloilleni haittaa, eritoten polvien vuoksi? Vai voinko huoletta jatkaa, jos kipua ei tunnu?
Elikkä jalkapohjan kaari puuttuu kokonaan, ja lisäksi polvet ovat kääntyneet sisäänpäin. Tämä on geeneissä. Olen käynyt fysioterapeutilla, joka on teettänyt minulle tukipohjalliset. Poikkeavuus ei vaikuta elämääni muuten kuin häpeänä, kipuja ei ole... Paitsi joskus harvoin makuuasennossa alkaa "vetää suonta" jalkapohjan puuttuvan kaaren kohdalta, tunne on helvetillinen - tuntuu että joku jänne on solmussa - mutta se menee nopeasti ohi.Voiko voimaharjoittelusta (kyykky, mave) olla jaloilleni haittaa, eritoten polvien vuoksi? Vai voinko huoletta jatkaa, jos kipua ei tunnu?