Vamma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Prof
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
37
noniin mulla tällänen kysymys..

kävi pieni tapaturma pienen yhteenoton yhteydessä ja tos oikeasta pikurillin luusta lohkesi palanen ja saman pikkurillin kärkijänne on puoliksi irti...

Kai mä nyt salilla voin käydä :curs: .. ku se on sellasesa lastassa ja otan se aina pois kun meen salilla.. perkele ku jos pidän sitä 8 viikkoa tässä ni eihän se mene edes sitten koukkuun.. ? kellään mitän kokemuksia tälläsestä

Kiitos.. :thumbs:

No jos sulla on siinä sormessa luun irtopala (eikö sitä poistettu?) niin ehdottomasti täydellinen lepo sille sormelle, sillä se ei muuten luudu kiinni, ja siitä tulee ikuinen riesa.

Tosin en minä mikään lääkäri ole, joten..........:confused:

Originally posted by Prof
jos pidän sitä 8 viikkoa tässä ni eihän se mene edes sitten koukkuun

Moi,
mulla oli pari vuotta sitten ranne kipsissä 8 viikkoa ja käden jäykkyyttä kesti yli vuoden. Nyt ranne toimii onneksi taas normaalisti mutta ison työn siinä joutuu tekemään. Venyttelyissä ei saa viedä kättä ääriasentoon ja voimataso palautuu kun tekee hitaasti ja rauhallisesti. Tosin ehkä huomasit jo toisesta keskustelusäikeestä että mä en malttanut pitää sitä kipsiä kuin 7 viikkoa ja sitten revin sen pois koska kutina oli niin hirveä kääreitten alla. Joka tapauksessa sellainen kokemus että nykyään oon tosi varovainen salilla ettei ranteisiin tule mitään liikoja momentteja.

Saitko lekurilta tarkempia ohjeita sormen kuntoutukseen? Jos on mitä tahansa yllättävää niin eikun uudestaan lekurille. Ainakin ranteen kipsauksessa on jumpattava kättä varovasti kipsin sisällä etteivät käden alueen ohuet luut mene kuolioon huonon verenkierron takia.

:worship:

Back
Ylös Bottom