Valtion loppu

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Darvi
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
10.10.2003
Viestejä
2 208
Kaupunki
Helsinki
Olisiko aika avata silmät ja kohdata totuus sellaisena kuin se on eikä sellaisena, jona haluamme sen olevan.

[video=youtube_share;sLCEXtpTNYU]http://youtu.be/sLCEXtpTNYU[/video]
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täytyy kyllä sanoa, että sulla on pikkaisen jutut muuttuneet sitten Demi.fi:n ajoista...Eikä kyllä mitenkään parempaan suuntaan.
 
Kerrankos sitä pilveä polttelemalla joutuu psykoosiin.
 
Olisiko aika avata silmät ja kohdata totuus sellaisena kuin se on eikä sellaisena, jona haluamme sen olevan.

Samat terveiset sinulle, joka kieltäydyt aiheessa kuin aiheessa edes näkemästä mitään muita vaihtoehtoja kuin oman näkemyksesi, jota sitten puolustetaan henkeen ja vereen vittuilemalla, kärjistämällä ja olkinukkeilemalla mitä ilmeisimmin edes ajattelematta muuta kuin omia totuuksiasi.
 
Minä ainakin vakuutuin täysin tuosta youtube-videosta. Kaivankin heti jutinaamarini ja jääkiekkomailani, ja lähden rikkomaan stockmannin ikkunoita --->

brb
 
Koetko sinä jotain maailmantuskaa, ...vai...?

Ei vaan moraalista tuskaa. Tunnistan sorron vaikka sitä kuinka kehuttaisiin.

Olisi ihan kiva kuulla mikä olisi realistinen vaihtoehto valtiolle.

Ei valtiolle tarvita vaihtoehtoja. Kuin kysyisit että mikä olis hyvä vaihtoehto syövälle.

- - - Updated - - -

Minä ainakin vakuutuin täysin tuosta youtube-videosta. Kaivankin heti jutinaamarini ja jääkiekkomailani, ja lähden rikkomaan stockmannin ikkunoita --->

brb

Et tainnut katsoa videota tai edes ymmärtää sitä, koska jääkiekkomailalla riehuminen on juuri sitä toimintaa, jota tuossa vastustetaan. Tai sitten olet vain yksi sosialistinen roisto, joka tuli heittelemään sitä paskaa.

- - - Updated - - -

Samat terveiset sinulle, joka kieltäydyt aiheessa kuin aiheessa edes näkemästä mitään muita vaihtoehtoja kuin oman näkemyksesi, jota sitten puolustetaan henkeen ja vereen vittuilemalla, kärjistämällä ja olkinukkeilemalla mitä ilmeisimmin edes ajattelematta muuta kuin omia totuuksiasi.

Annahan yksikin esimerkki, missä olen kieltäytynyt näkemästä muita vaihtoehtoja tai olen puolustautunut olkinukeilla. Enpä uskonut sinun kykenevänkään. Hyvähän se on kuitenkin huudella siinä vaiheessa, kun olet oman uskottavuutesi menettänyt.
 
Darvi haluaisi vain rahaa ja palkkaa tekemättä mitään, sitä pitäisi syntyä tyhjästä. Pätevämmät eivät saa tienata enempää kuin kotona nukkuvat pummit jotka polttavat hasista. Kaikille tulot tasapuolisesti ja poliisit niiden perään jotka on siitä eri mieltä.
 
Tuosta videosta puuttui esitys siitä, miten käytännössä väkivallattomuuden periaate saataisiin kaiken toiminnan keskiöksi, jos lähtökohtaisesti lainsäädäntö, verotus ja esivalta on väkivaltaa.
 
Darvi haluaisi vain rahaa ja palkkaa tekemättä mitään, sitä pitäisi syntyä tyhjästä. Pätevämmät eivät saa tienata enempää kuin kotona nukkuvat pummit jotka polttavat hasista. Kaikille tulot tasapuolisesti ja poliisit niiden perään jotka on siitä eri mieltä.

Jos olisit katsellut videon tai lukenut kommenttejani, niin olisit voinut tajuta, että minä haluan juuri päinvastaista. Ilmeisesti se oli liian haastavaa? Valtio on se taho, joka painaa rahaa tyhjästä. Valtio on se taho, joka kieltää ihmisiä tienaamasta enemmän kuin toiset. Valtion on se taho joka lähettää poliisit kimppuun. Minun on vaikea uskoa, että voisit olla noin sekaisin, etkä vain trollaa.
 
Tuosta videosta puuttui esitys siitä, miten käytännössä väkivallattomuuden periaate saataisiin kaiken toiminnan keskiöksi, jos lähtökohtaisesti lainsäädäntö, verotus ja esivalta on väkivaltaa.

Se ei olekaan videon tarkoitus. Videon tarkoitus on herättää ajattelemaan moraalisia kysymyksiä. Käytännön keinoihin on sitten muita videoita. Selkein on aseistautuminen. Valmius puolustaa itseään ja läheisiään riistolta. Muita heti mieleen tulevia keinoja on valtion tuhoaminen veroja kiertämällä ja sosiaalietuuksia keräämällä. Tietenkin voi äänestää liberaaliakin vaihtoehtoa, joskin se taitaa olla aika marginaalista vaikuttamista.
 
Jos olisit katsellut videon tai lukenut kommenttejani, niin olisit voinut tajuta, että minä haluan juuri päinvastaista. Ilmeisesti se oli liian haastavaa? Valtio on se taho, joka painaa rahaa tyhjästä. Valtio on se taho, joka kieltää ihmisiä tienaamasta enemmän kuin toiset. Valtion on se taho joka lähettää poliisit kimppuun. Minun on vaikea uskoa, että voisit olla noin sekaisin, etkä vain trollaa.

Raha on pohjimmiltaan rahallistettu velkasuhde. Toisen velka on toisen varallisuutta.
 
Lopeta nyt jo jumalauta. Jos on noin paha asua suomessa ni lentoliput ei nykyään oo mahottoman kalliita.

Miksi lopettaisin? Jos sinun tekee pahaa kohdata todellisuus, niin älä avaa ketjua. Pysy niissä nationaalisosialistisissa ketjuissa, joissa tärkeintä ovat auktoriteetit. Ei minulla ole paha asua Suomessa. Saan ilmaista rahaa täällä, jonka sinä kenties maksat, kun niin tykkäät tehdä töitä valtiolle. ;)
 
Ilmeisesti Darvi tuossa haikailee että joku kuokkii enemmän perunoita ja joku pyytää jäniksiä ja niitä sitten vaihdellaan keskenään että ahkerimmalla on eniten oravia, jäniksiä ja perunoita.

Ilman valtiota on vaikea kuvitella että olisi mitään kelpaavaa valuuttaakaan.
 
Jos olisit katsellut videon tai lukenut kommenttejani, niin olisit voinut tajuta, että minä haluan juuri päinvastaista. Ilmeisesti se oli liian haastavaa? Valtio on se taho, joka painaa rahaa tyhjästä. Valtio on se taho, joka kieltää ihmisiä tienaamasta enemmän kuin toiset. Valtion on se taho joka lähettää poliisit kimppuun. Minun on vaikea uskoa, että voisit olla noin sekaisin, etkä vain trollaa.

Ja valtio on se taho, joka kustantaa kaikille ilmaisen opiskelun tasapuolisesti, huolimatta siitä kenen lapseksi olet syntynyt. Ja valtio on se taho, joka hoitaa sinut jos saat syövän, huolimatta siitä kenen lapseksi olet syntynyt.

Arvaatko jo mikä taho sen valtion todennäköisesti korvaisi? No perhe, klaani ja suku. Kun ottaa historian kirjan käteensä ja selaa sen verran taaksepäin, että nykymallista valtiota ei vielä ollut niin saa aika kiva käsityksen siitä perseilystä, mitä siitä seuraa.
 
Raha on pohjimmiltaan rahallistettu velkasuhde. Toisen velka on toisen varallisuutta.

Ei ole. Kannattaa tutustua rahan historiaan ja ymmärtää mitä velka on. Raha on vain keino säilöä varallisuutta. Raha on syntynyt siten, että ihmiset ovat vaihtaneet nopeasti pilaantuvaa omaisuutta pilaantumattomaan ja kätevästi liikuteltavaan omaisuuteen. Historiallisesti yleisimmin kultaan. Kulta ei pilaannu ja sitä on helpompi kantaa mukanaan markkinoille kuin vaikkapa kananmunia. FIAT-raha, jota valtiot painavat on taas oleellisesti vapaudut vankilasta kortteja. Se on Euron ainoa todellinen arvo. Jos maksaa valtiolle Euroja, niin ei joudu vankilaan. Ja koska ihmiset arvostavat sitä, etteivät joudu vankilaan, niin he voivat käyttää euroja vaihtokaupoissa.

- - - Updated - - -

Ilmeisesti Darvi tuossa haikailee että joku kuokkii enemmän perunoita ja joku pyytää jäniksiä ja niitä sitten vaihdellaan keskenään että ahkerimmalla on eniten oravia, jäniksiä ja perunoita.

Ilman valtiota on vaikea kuvitella että olisi mitään kelpaavaa valuuttaakaan.

Ei haikaile. Oletko koskaan kuullut kullasta? Kulta on ollut rahana tuhansia vuosia ennen nykyisiä valtioita ja niiden paperi/bittirahoja. Kullan avullahan valtiot alunperin ihmiset FIAT-rahaankin huijasivat. Oletko kuullut kultakannasta. Kannattaisi tutustua historiaan, koska siitä on hyötyä ymmärtämisessä. Nykyisin on myös valtioista riippumattomia bittirahoja joista tunnetuin on Bitcoin.
 
Back
Ylös Bottom