SUPERCARB 1kg -40%

Valokuvauskurssi

melkeen viel aikasemminki ku puolen päivän aikaan vois alotella, sopii paremmin ainaki itelle ku olis viel illalla tääl suunnalla menoa

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Mun aikataulu on vielä elävä, ajattelin käydä katsastamassa Elinchromen Rangereita colorkolmiolla, mikäli se on lauantaina auki.
Eli sen mukaisesti pitäis aikataulu tehdä. Hotelliin loggaudun aikaisintaan klo 12, eli josko joskus 10 kupeessa pääsis täältä lähtemään.
Mukana mahtuu Jämsä-Tampere-Hki akselilta max 4 henkilöä, mikäli kyyti puuttuu joltain.

Mun aikataulu on vielä elävä, ajattelin käydä katsastamassa Elinchromen Rangereita colorkolmiolla, mikäli se on lauantaina auki.
Eli sen mukaisesti pitäis aikataulu tehdä. Hotelliin loggaudun aikaisintaan klo 12, eli josko joskus 10 kupeessa pääsis täältä lähtemään.
Mukana mahtuu Jämsä-Tampere-Hki akselilta max 4 henkilöä, mikäli kyyti puuttuu joltain.

Ei oo muuten Colori auki ku ma-pe, ainakaan aiemmin ei ole ollut.

Joku locationi löytyny jo ... ?

Ei taida olla sovitty mitään.
Miettikööt Mike, kun tuntee kulmat.

Juu, Colorkolmio on kiinni ko. päivänä ja nyt perjantaina palatessakin menee iltakoneeseen ja ei oo enää auki.
Autokin hajos ja jäi Kirkkonummelle perskeles ja se pitäis perjantaina hakea sieltä korjattuna. Tosta on kyllä tosi huonoja kokemuksia, joten sitä ei tiedä onko se enää ehjäkään =)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Valaista voi myös ilman varsinaisia valoja jos on käsisalamaa ja heijastinta. Mut siis se on vähän hanurista, jos meikä virittää viiden valon rangerit pystyyn ja vetäsee kuvan, kun suurimmalla osalla ei koskaan tule olemaan tommoista valosettiä, hyvä kun itse edes käytän viittä valoa enää missään.

Valaista voi myös ilman varsinaisia valoja jos on käsisalamaa ja heijastinta. Mut siis se on vähän hanurista, jos meikä virittää viiden valon rangerit pystyyn ja vetäsee kuvan, kun suurimmalla osalla ei koskaan tule olemaan tommoista valosettiä, hyvä kun itse edes käytän viittä valoa enää missään.

Mä käsitin että tää olis vähän niinku just studiokamojen valasuun keskittyvä miitti, ja et sais just niihin omiin kamojen käyttöön vinkkiä?
Mä voin tulla 3x dliten kanssa, mut ei oo mitään tronixia niille virtaa antamaan. Toki voin tulla ihan mielenkiinnosta ulkomiittiinkin,
mut silloin tarttuu vaan ite kamera messiin.

Puhuit että pitäis julkisuutta saada että saisi tiloja käyttöön? Olisko mitä pieni etusivun uutinen ja stoori tästä miitistä. Sekalaista
kuvaa settingistä ja populasta. Sit kiitokseksi vaan kuvauspaikka?

Back
Ylös Bottom