SUPERCARB 1kg -40%

Valokuvauskurssi

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Sumplikaa mikä aika tahansa mutta jos toiveen saa esittää niin viikonloppuna ja tieto paria viikkoa aikasemmin niin olis mahdollisuudet rukata aikataulut sopimaan...

Juu, mä voisin kanssa tulla. Mulla vaan mitään valoja oo, tai no toi Canonin Speedlite 430. Kai silti voi tulla ottamaan vaikutteita kokeneemmilta...? Tuo 13.2. kävis hyvin myös mulle.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Miken kanssa tuossa suunniteltiin, että 13.2 illalla kuvataan setti "Helsinki by night" citykuvauskierros.
Jalustat matkaan ja yökuvia stadista. Miitti siis voi venyä normia pidemmäksikin.

Itse lähden näillä näkymin tuosta 14. päivä lentokoneella kohteeseen B, eli jään yöpymään johonkin hotelliin Helsinkiin.

On se perkele kun ois mukava lähteä messiin mutta pikkasen on liian kaukana. Pitänee tyytyä susirajan antimiin.

Miken kanssa tuossa suunniteltiin, että 13.2 illalla kuvataan setti "Helsinki by night" citykuvauskierros.
Jalustat matkaan ja yökuvia stadista. Miitti siis voi venyä normia pidemmäksikin.

Itse lähden näillä näkymin tuosta 14. päivä lentokoneella kohteeseen B, eli jään yöpymään johonkin hotelliin Helsinkiin.
Juu, kahvitellaan siinä kahviloissa ja kuvaillaan matkan varrella.

Back
Ylös Bottom