Valokuvaus-thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mixu
  • Aloitettu Aloitettu
Hippa sanoi:
Kaivarissa, suoraan ilotulitusten laukomispaikkaa vastapäätä. Kävi siellä sellainen tsägä, että pääsin ihan siihen eteen, kun siihen tuli sopiva Hipan mentävä aukko :)

Kaivarissa oli kohtuullisen paljon porukkaa jalustan kanssa. Itse en sellaista (vielä) omista.
Mulla olis myynnissä Slick kolmijalka. Osta pois, saat 50 eurolla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
upload_447381.jpg

itseasiassa ko. jalka oli ihan pätevä, ei tietenkää mikään ammattilaisjalka mutta mielestäni ihan täysin pelittävä kun sitä kokeilin..

metalman sanoi:
itseasiassa ko. jalka oli ihan pätevä, ei tietenkää mikään ammattilaisjalka mutta mielestäni ihan täysin pelittävä kun sitä kokeilin..

Ei vaikuta hinta pahalta.
Mitkä Anttilatkohan noita mahtaa myydä.
Helsingissä asuu Silencioosso. :)

ainakin susirajan anttilassa tuo oli myytävänä, mutta kuvittelisin että voisi olla ihan nation-wide-tarjous???

goodolmob sanoi:
Hienoja kuvia! Varsinkin tuo alimmainen. Ylemmästä olisi ehkä saanut hippasen hienomman vähän värejä säätämällä, hieno kuva se on muutenkin. Varmaankin otit varhaisin aamulla ainakin tuon ylemmän kuvatuksen?

Itseasiassa se on otettu iltapäivällä ~17 maissa. Aukko 22 ja 5 sekkaa valotusta.. 100 ISO filmi. Pilvinen päivä tosin jotenka uskalsi kokeilla.:)

metalman sanoi:
anttilassa on tarjouksessa joku kohtalaisen kookas kolmijalka, 19,90e.
Mulla on tollanen, riittää mulle. Säätövaraa riittää, toki hiukan kevytrakenteinen, mut kulkee näppärästi mukana jos tarttee, ja on järkkäriä pienemmälle riittävän tukeva. Jalat sais levitä ehkä hiukan enemmän joissain tilanteissa.

Mike sanoi:
Niitä on toki erihintaisia. Mä maksoin keskilaatuisesta pidikkeen kanssa 150€.

Jokos tuo on hiilikuituinen vai maksoikos se pää siinä niin paljon... :eek:
Itsellä manfroton alumiini (raskas) joka maksaa n.50€ ilman päätä...

Helsingin Taiteiden yöhön nappasin kameran mukaan. Oli muuten oikeasti fiksu veto! Tässä muutamia raw-otoksia rajattuina ja kutisteltuina.

Liitteet

• _MG_0075 - Mini.JPG
    _MG_0075 - Mini.JPG
    46,6 KB · Katsottu: 215
  • _MG_0055 - Mini.JPG
    _MG_0055 - Mini.JPG
    78,3 KB · Katsottu: 207
  • _MG_0045 - Mini.JPG
    _MG_0045 - Mini.JPG
    77,5 KB · Katsottu: 195
  • _MG_0021 - Mini.JPG
    _MG_0021 - Mini.JPG
    100,7 KB · Katsottu: 177
  • _MG_0010 - Mini.JPG
    _MG_0010 - Mini.JPG
    175,5 KB · Katsottu: 206
Ei viittä ilman neljää muuta. Ja pistetään nyt edittinä vielä viimeinen villi kortti eli niagaran putoukset... ainakin 7 litraa.

Liitteet

• _MG_0133 - Mini.JPG
    _MG_0133 - Mini.JPG
    84,8 KB · Katsottu: 223
  • _MG_0129 - Mini.JPG
    _MG_0129 - Mini.JPG
    21,6 KB · Katsottu: 194
  • _MG_0148 - Mini.JPG
    _MG_0148 - Mini.JPG
    37,9 KB · Katsottu: 167
  • _MG_0155 - Mini.JPG
    _MG_0155 - Mini.JPG
    60 KB · Katsottu: 198
Viimeksi muokattu:
Silencio sanoi:
Tommonen joku jalusta, mikä menis läppärin ja kameran kanssa samaan olkalaukkuun ois pop.
Se riittäis ominaisuuksista, ettei jalusta nyt ainakaaan kaatus tuulessa. :D

On varmaan aiemminkin kysytty, mutta millainen kamera sulla on? Käytätkö kuvauksessa ihan täysin omia säätöjä vai jotain automatiikkaa? Miten olet oppinut kuvaamaan?

Tykkään sun kuvista :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom