Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toki katsojan silmäkin vaikuttaa. Esittelin taannoin kuviani paikallisen luontokuvauskerhon jäsenillassa ja esityksen jälkeen moni tuli kyselemään, että miten sulla on nuo värit niin täyteläiset noissa sun kuvissa. Omasta mielestäni en edes ole kovin kummoinen kuvankäsittelijä. Vastapainona tälle, monesti netissä kuvia julkaistessa, niihin tulee kommentteja että "on muuten väännetty photarissa karkkisäätimiä, ihan luonnotonta, hyi saatana".
Onko mulla näytön kalibrointi nuin pahasti pielessä, ku mun mielestä ei ole kyllä mitenkään ylisaturoitu? Halusin nimenomaan tuon puron vehreyden tuohon kuvaan mukaan ja värit kunnolla esille.
Lightroomissa on paljon parempi terävöitys, mitä sä sitä fotarissa kierrätät.
No ei todellakaan ole, lightroomissa käsittelet raakakuvaa ja terävöityksessä on ihan homosti paremmat säädöt. Ja tämä oletuksena, että kuvaat RAW. Voit toki avata Adobe rawilla ne kuvat ja sitten on sama.Oon ollu siinä luulossa, et se ois just toisin päin ja sen takia nimenomaan terävöittäny photarissa :wtf:
Jos workflow kulkee Lightroomin ja PS välillä niin lightroomista voidaan avataan smartobejctina photariin.Tuota en kyllä ajatellutkaan, että photarissa pyöritellään tiffiä, jos sen lightroomista sinne siirtää. Täytynee alkaa terävöittään Lightroomissa.
Mie osallistuin taannoin kanssa, piti lähettää kännykkäkameralla otettu kuva halkopinosta. Jotain kolmisensataa kuvaa sinne meni, ja voitin. Sain toissapäivänä uuden moottorisahan palkinnoksi. Mukavia juttuja.Osallistuin tällä paikallislehden kesäkuvakisaan ja pääsin finaaliin. Nyt olisi sitten taas edessä äänien huorausta!