Pistän tähän muutaman kuvan mitä on nyt vajaa vuoden aikana tullut räpsittyä! Perus ok kuvia, eikä mitään ihmeellisiä varmasti teidän ammattilaisten rinnalla mutta itse olen ihan tyytyväinen Laitoin nämä samat Rajalan kuvakilpailuunkin, mutta vähän turhaan, koska tämä "kilpailu" menee tykkäyksien mukaan top 10 ja sieltä vasta jury valitsee! Nytkin sielä kärjessä kuvia joissa on vain onnistuttu spämmään oikeisiin paikkoihin linkkiä niin on tullut tykkäyksiä (kts. sorsakuva&mopokuva...huoh -.- :D).
Nyt ymmärrän kun Mike joskus puhui "kuvien tykkäyksistä"...olis pitänyt tosiaan heittää naiskauneutta, toisinsanoen, tissit kehiin niin johan olis alkanu luvut nouseen :D Laitan nyt tähän vielä linkit noihin kuviin. Arvostan kovasti jos joku ystävällinen viitsisi käydä klikkailees "äänestä tätä kuvaa nappia" (ei tarvi rekisteröityä tms. ja kaikkia kuvia voi äänestää jokapäivä aina 24.5 asti)!
Ompas täälä nyt hiljaista! Joten taas aika siis vähän vaatimattomimpien kuvien! :D Olihan se pakko käydä katsomassa tidi-ti-di-ti-di-tidi miehen autoa kun olivat tuoneet sen tuohon kiven heiton päähän! :D Gasoline Kustom Show oli tapahtuma ja löytyi kulkupelejä joka lähtöön!
Jotenkin tuli noista kuvista mieleen Miken ottamien kuvien fiilis ja tyyli, etenkin noissa sisäkuvissa joissa on paljon detailia. Onkohan vain katsojan silmässä...
Hyvä toi Flickr, mä en saa edes parhaimmilla kuvillani kuin yhden tai 2 kommenttia muualla. Suomessa jos jonnekin erehtyy laittamaan, niin tulee semmoiset dissaukset, että oksat pois.