Valokuvaus-thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mixu
  • Aloitettu Aloitettu
Sattu komea taivas oleen yks päivä kun tulin yöllä töistä:

7480372502_8f37e67a46_c.jpg

Photarointi hyvin minimaalista, väreihin en koskenut ollenkaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikä muuten on ongelma kun Photoshopissa avaan RAW kuvat ja muokkaan mitä muokkaan, homma näyttää hyvältä ja tallennan kuvan jpegiksi. Sitten windowsin esikatselussa kuva saattaa muuttua ihan vitusti, esim just tommosissa tummemmissa kuvissa niinkuin tuo taivas voi olla että se onkin ihan liian tumma kun niitä esikatselussa kattelee. Tai itseasiassa ongelmahan on selvillä mutta mitä sille pitäis tehä? Oon luottanut kuitenkin tuohon photariin ja tehnyt kuvista semmosia mitkä siellä näyttää hyvältä.

Tämä vituttaa suunnattomasti kun esittelee sitten valmiita kuvia joillekkin muille kotikoneella.

:)

Mulle riittää tuo flickrissä huomiohuoraaminen. Kansainvälinen virtuaalibiennaali!

Flickrissä on (aika pieni, alle 1000 jäsentä) ryhmä kehokuville. Ainakaan ei olisi kovin vaikeaa nostaa ryhmän laatua: linkki. Tuskin noita kovin moni lähtisi teilaamaan, jos ne kohdistaisi selkeästi tuolle kohderyhmälle.

Jos mä laittaisin kuvani Flickriin, niin vittu mitä paskaa tulis niskaan. Jostain syystä en saa missään ulkomailla kuville juurikaan positiivista, taitaa nuo bodykuvat olla vähän huono laji. Suomessa niitä suorastaan vihataan.

Missä sun kuvias on haukuttu?

Ite tykkään tosta sun tyylistä aivan sikana! Erottuu edukseen..:rock:

Missä sun kuvias on haukuttu?

Ite tykkään tosta sun tyylistä aivan sikana! Erottuu edukseen..:rock:

Kaikki kotimaiset forumit jossa niitä on ollut. Digikamera, Kameralaukku, Aukea. Ulkomailla sitten taas esim Photo.netissä AINA, tuli heti kuvanlaiton jälkeen alimpia pisteitä mitä paskimmat kuvat siellä sai koskaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom