Valokuvaus-thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mixu
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
f.jpg

En tiedä toimiiko. Ei siinä mitään näytä olevan mikä viittais siihen, että ei toimi. Eipä oo tullu etittyä tota Kodakkia - liekö saakaan enään mistään.

Löysin tuon raukan roskiksesta vuos-pari sitten. Pähee koriste hyllyllä. :)

Mun käsittääkseni noihin Browniehin on saatavilla kyllä filmiäkin.
Mulla on noita 3 ja muutama muukin 'vanhus', kirpparilta noita löytää... vaan väliin joku ajattelee, että ovat kultaa.
Yleinen hinta 10-15€ välissä ulkoisesti siististä :D

Epäilen että olet Miken kuvien fani :D Samankaltainen tekstuuri, mutta vähän tunkkaset mustat.

Kyllähän sitä hyviä fotaajia fanittaa aina.

..ja tukossa olevat mustat on niiq sellanen taiteellinen tehokeino.. tai voi myös johtua siitä että tuollanen musta esine, vaalea tausta, kova vastavalo-tyyppinen tilanne on himppusen haastava kännykkäkameralle :)

Onks käyny usein, että ideat/kuvaukset on ollu yksinkertaisesti liian vaikea tai mahdotonta toteuttaa?
On useita kertoja, mutta sitten myöhemmin olen toteuttanut kun olen treenannut tekniikoita. Sit on ongelmia joskus saada taustoja kuvattua. Tarttisin esim yhteen Top gun kuvaan hornetin ja kiitoradan. Mutta ei olekaan ihan simppeliä päästä kuvaamaan auringonlaskussa. Ovat yleensä sotilasalueilla ja sinne ei paljoo kameroiden kanssa mennä kuvailemaan.

Mun käsittääkseni noihin Browniehin on saatavilla kyllä filmiäkin.
Mulla on noita 3 ja muutama muukin 'vanhus', kirpparilta noita löytää... vaan väliin joku ajattelee, että ovat kultaa.
Yleinen hinta 10-15€ välissä ulkoisesti siististä :D

Onkin tullu tässä löydettyä filmiratkaisuja. Tosin ostoa ei ole vielä tapahtunut. heh.

Olin itsekin aluksi, että: "ompas kerrankin onnea, tää on varmaan arvokas". 10 min googlettelua ja selvisi, että rahallisesti aika arvoton vempele. :D

Päheitä koristeita kyllä. :)

Piti kuvata mitä syö:
Possun filepihvit, sitruuna-persiljamaustevoi, pekonia, perunamuusia, Bali-vihanneksia ja päällä tinjamia. Jeejee.

_small.jpg

Se oli Hong Kongin Sea Worldissa joku erikoinen rekvisiitta. Kuhan satuin kuvaamaan ja sopii hyvin kaikkeen erikoiseen post nuclear settiin. Pitää tosta kulmasta duunata se seuraavaan kuvaan.

katso liitettä 80578

En yhtään hiffannut minkälaisesta vehkeestä oli kysymys ennen tätä kuvaa - joo, laita tästä kulmasta seuraavaan. Tulee vielä paljon siistimpi foto :)

Menee Nyyssiksen kanssa tulevaan Falloutin tyyliseen sarjaan. Tehdään Gymlogin lomassa sarja post apocalyptistä stilliä. Nyt on treenattu jo jonkin aikaa photarointia ja alkaa taitoakin olemaan taas enemmän että pääsee kikkaamaan. Kohtuu siistiä settiä tulossa.

IMG_0063.jpg

Tulee vain kalliiksi tämä kuvaaminen kun pitää palloa kiertää kuvaamassa taustoja eri juttuihin. Tarttis käydä kuvaamassa ainakin Grand canyoni, Alaska ja sitten iso kasa isoja vuoria.

Kesällä lähden Islantiin kuvaamaan aakeeta laakeeta. Tartten kuvia maisemista, joissa ei ole puita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom