Epäilen että olet Miken kuvien fani :D Samankaltainen tekstuuri, mutta vähän tunkkaset mustat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En tiedä toimiiko. Ei siinä mitään näytä olevan mikä viittais siihen, että ei toimi. Eipä oo tullu etittyä tota Kodakkia - liekö saakaan enään mistään.
Löysin tuon raukan roskiksesta vuos-pari sitten. Pähee koriste hyllyllä.
Epäilen että olet Miken kuvien fani :D Samankaltainen tekstuuri, mutta vähän tunkkaset mustat.
Mulla on nyt suurin ongelma keksiä ideoita kuviin ja varsinkin usean kuvan kuvauksiin. Kauhee luomisen tuska ja saan ideoita muista kuvista yleensä.Mikeltä loistava kuva. Mistä sä oikeen saat ideoita näihin kuviin?
On useita kertoja, mutta sitten myöhemmin olen toteuttanut kun olen treenannut tekniikoita. Sit on ongelmia joskus saada taustoja kuvattua. Tarttisin esim yhteen Top gun kuvaan hornetin ja kiitoradan. Mutta ei olekaan ihan simppeliä päästä kuvaamaan auringonlaskussa. Ovat yleensä sotilasalueilla ja sinne ei paljoo kameroiden kanssa mennä kuvailemaan.Onks käyny usein, että ideat/kuvaukset on ollu yksinkertaisesti liian vaikea tai mahdotonta toteuttaa?
Mun käsittääkseni noihin Browniehin on saatavilla kyllä filmiäkin.
Mulla on noita 3 ja muutama muukin 'vanhus', kirpparilta noita löytää... vaan väliin joku ajattelee, että ovat kultaa.
Yleinen hinta 10-15€ välissä ulkoisesti siististä :D
Se oli Hong Kongin Sea Worldissa joku erikoinen rekvisiitta. Kuhan satuin kuvaamaan ja sopii hyvin kaikkeen erikoiseen post nuclear settiin. Pitää tosta kulmasta duunata se seuraavaan kuvaan.
katso liitettä 80578