valmis proteiini neste

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja procell
  • Aloitettu Aloitettu
ostin allstar power protein 60 drinkiä. onko kellään käyttö kokemuksia. eli kysymys on valmiiksi sekoitetusta puolen litran proteiini juomasta joka on käsittääkseni tarkoitettu palautusjuomaksi/ateria korvikkeeksi.aika kallista 3.4e pullo. onko mitään järkeä ,tuntuu aika kätevältä käyttää ei tartte aina jauhoja sekotella ja makukin on ihan hyvä.:kippis1: sanokaa oma mielipiteenne itse kukin:urjo:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nojaa.. esim fastin whey3 suklaa maksaa 25e/800g, siitä palautusjuomaan 40g eli tekee 1.25e, sitten vielä fastin malto6 6e/kilo jota vaikkapa 60g eli 0.38e. Siis yhteensä noin 1.65e/juoma ja vielä kohtuu laadukasta & maistuvaa tavaraa. Eli taitaapa tulla halvemmaksi sekoitella omat sörsselit. Tosin en sitten tiedä mitä tuo allstarssin tavara sisältää, mutta ainakin palautusjuomaksi vähän turhan kallista.

Siinä taitaa olla 60g protskua ja 50g hiilareita ja sit vielä jotain muuta matskua seassa muistaakseni. Kai se on tuolla hinnalla lähinnä palautusjuomaksi tarkoitettu. Katot vaan, että siinä on tarpeeksi nopeasti irtoovaa protskua.

Eihän tuo nyt kyllä mitään turhan edullista ole, jos palautumisjuoma maksaa 20 vanhaa rahaa annokselta... Mutta ainakin vaniljaversion maku on kyllä sitä luokkaa, että vois vetää vaikka mansikoiden päälle vaniljakastikkeen korvikkeena...:hmmm:

Toi juoma on maitopohjanen eli imeytyy aika hitaasti. Eli eikun jauhoista itse sekoittelemaan..

Toisaalta... Miksi ajaa Ladalla, jos rahaa riittää Mersuun:D

Joo, maitopohjainen eli maitoproiteiinista valmistettua, eli ei kauhean laadukasta. Itse kylläkin olen niitä silloin tällöin vedellyt, ja hyvältä maistuu. Ehkä sopii paremmin välipalaksi kuin palautusjuomaksi.

Tota All Starssin kamaa on tullut vedettyä ennenkuin ostin SimplyWhey:tä pötikän. Tosi hyvän makuista kamaa ja ihan hyvää, harmi vaan kun vetää aina kerralla sen pullon kun ei pysty hillitsemään!!:p

Itte oon ostellut noita kans joskus, toi 3,4 e on halpa hinta tosta, kerran kyl ostin noita 2 euroo pullo kun oli tarjouksessa. Tulee sillon ostettuu kun ei oo omat protskut messissä sheikkereissä, kun duuniin meen tai treenin jälkeen. Perfectin natures bestin shakessa on 60g protskuu ja 75g hiilareita. Sit natures bestillä on viel niitä _tosi_ hyvän makusia "mehuja", niistä ainakin zero carbs imeytyy nopeesti, siin on hiilareita nolla ja sit l-glutamiinia oli viel ihan hyvin. Mietityttää kyl, että miten niissä voi olla niin paljon protskuu ja jossain hiilareita ja maistuu niin hyvälle ja on läpinäkyviä nesteitä...

All starsin suklaalitkua vedien eilen kaksi putelia. Jeesus, että on hyvää, mutta aavistuksen verran llian kallista ja hieman liikaa kaloreita...
Toat vois juoda vaikka 10 putelia päivässä, nam :hmmm:

Originally posted by niclas
Tulee sillon ostettuu kun ei oo omat protskut messissä sheikkereissä, kun duuniin meen tai treenin jälkeen

Ratkaisu: sheikkerin lisäksi kuljettaa mukanaan semmosta pienehköä pakasterasiaa, johon on valmiiksi sekoittanut esim. sopiva määrä protskujauhetta, sopiva määrä kreaa, tarvittaessa sopiva määrä kaakaota, Sweet + C:tä tai muuta makustajaa. Lisäksi mukaan ruokalusikka, jolla sitten annostelee kaikki tai osan em. jauheesta sheikkeriin (joka on tietenkin huuhdeltu edellisen satsin jäljiltä), vettä päälle, hölskynhölskyn ja eiku naamariin. Jos palautusjuomaksi suunnittelee, niin lisää tietty maltoa, panimosokeria tms. siihen sopivan määrän.

Mulla on ollu välillä jollain parin päivän reissulla sheikkerin lisäksi parikin tuommosta pakasterasiaa, joissa on jauheet valmiiksi sekoitettuna. Kätevää! Eipähän tartte tyytyä esim. huoltoasemien tai junaravintoloiden surkeisiin viineri-munkki-pulla-lihapiirakka-pitsa-hamppari valikoimiin eikä tuu kovin kalliiksi.

Toinen vaihtoehto:

Ite luovuin ton shakerin mukana raahaamisesta kun oli muutamat juomat tullu reisille ja siirryin käyttämään puolen litran iso aukkoisia pulloja: Nestle Icetea, Nature's Best pullot jne. Näitä mulla on muutama kappale käytössä.

Kun meen suoraan töistä salille on mukana esim. kolme pulloa, joihin olen aamulla ladannut jauhot valmiiksi pohjille. 1. pullossa Bull's training loader ,2. Whey3 ja kolmannessa valmis hiilari+krea jauho. Tarpeen mukaan sitten vettä pulloon ja naamaan (vedenkin voi ottaa 1,5 litran pullossa mukaan jos ei muuten saatavilla).

Shakerin yläosaa on hyvä käyttää pullojen täyttämisessä jauhoilla - tarpeeks iso reikä vrt. normaali suppilo.

Huuhtelu mahdollisuuksien mukaan heti käytön jälkeen ja illalla kuumaa vettä + tiskiainetta yöksi likoamaan...

Originally posted by Iivili

Ratkaisu: sheikkerin lisäksi kuljettaa mukanaan semmosta pienehköä pakasterasiaa, johon on valmiiksi sekoittanut esim. sopiva määrä protskujauhetta, sopiva määrä kreaa, tarvittaessa sopiva määrä kaakaota, Sweet + C:tä tai muuta makustajaa. Lisäksi mukaan ruokalusikka, jolla sitten annostelee kaikki tai osan em. jauheesta sheikkeriin (joka on tietenkin huuhdeltu edellisen satsin jäljiltä), vettä päälle, hölskynhölskyn ja eiku naamariin. Jos palautusjuomaksi suunnittelee, niin lisää tietty maltoa, panimosokeria tms. siihen sopivan määrän.

Mulla on ollu välillä jollain parin päivän reissulla sheikkerin lisäksi parikin tuommosta pakasterasiaa, joissa on jauheet valmiiksi sekoitettuna. Kätevää! Eipähän tartte tyytyä esim. huoltoasemien tai junaravintoloiden surkeisiin viineri-munkki-pulla-lihapiirakka-pitsa-hamppari valikoimiin eikä tuu kovin kalliiksi.

Joo mut aina ei kerkee säätää noita mukaan, joskus on sen verran kiire...

Originally posted by niclas

Joo mut aina ei kerkee säätää noita mukaan, joskus on sen verran kiire...

heh, nykyihmisen kiireellinen maailma, mitä tohonkin menee aikaa, 15s?? :kippis1:

Joo liian kauan, eka tiskaat sheikkerin ja sit säädät.

Ei mul mee käteenvetoonkaan kun 30s, mut ei mulla oo aina aikaa siihenkään :D

Joo, heh, kun tänä kesänä reissasin pari viikkoa ympäri etelää, oli mulla jauhot valmiiksi annoksiksi annosteltuna matkassa minigrip-pusseissa... Tullista en olis läpi päässy, kyllä näky oli aika mainio kun kassin aukasi... :D

Mutta kyllä ne Allstarsin 60:set on niin sairaan hyvän makusia, etten parempaa protskudrinkkiä ole juurikaan maistanu (pl. musclezyme, joka on aivan megalomaanisen hyvää).
Välipaloina oikein hyviä, mutta niinkun sanottu niin palautusjuomaks liian hitaita.

Löytypäs vanha ketju... Muistelen joskus ostaneeni jonkun uimahallin kahviosta sellaisen valmiin proteiini/hh-tetran. Hinta ei ollu mikään kohtuuton, n. 2 e. Vieläköhän tällaisia vastaavanlaisia olisi jossain myynnissä? Ei ollu ainakaan Pakkiksen kaupassa. Tetrat olisi käytännöllisä ottaa kouluun mukaan, kun se sheikkeri tuppaa leviimään kassin pohjalle.... Löysin s-marketista, jonkun sinisen tetran, hinta tais olla n.2 e, mutta sisältö ei oikein tyydyttänyt.

Uuuuuuuuhhhh!!!!

Jumalauta tuli vesikielelle. Noi on oikeesti ihan h-e-l-v-e-t-i-n hyviä. Eikä nyt mun mielestä hirveenkään hintavia, kun ajattelee että yhessä pullossa on 60g protsku (2 ateriaa).:kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom