Valko/kelta-sivutekstiset renkaat? Mistä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Valkoista/keltaista maalia vaan kehiin!:rock: Eikös niitä ole sellaisia maaleja joilla voi noi renkaiden tekstit "värittää"??

:itku: vai :lol2:.. taitaa olla:jahas: ...

En nyt saatana rupea jotain renkaita maalaamaan tai tussilla leikkimään::

its got to be REAL ,man!!!:hyper:

Valkoista/keltaista maalia vaan kehiin!:rock: Eikös niitä ole sellaisia maaleja joilla voi noi renkaiden tekstit "värittää"??

ai että värjään sen MICHELIN siihen?:D
no huuhhhuuuh...... Joku BFGOODRICH tai GOODYEAR tai PIRELLI tai FALKEN olis siisti isolla siinä kyljessä.. pirelli vain hätänä (paska rengas).

Täytyy kai teetättää ihan tehtaalla.

Mä oon saanu sellasen käsityksen että tollanen olis aika yleistä että ne vedetään just jollai maalitussilla.:)

edit. Varmaan maksaa ihan mukavasti sellaset rinkulat missä on valmiiks maalatut tekstit, luulisin. (ei oo kyl minkäänlaista tietoa asiasta:D )

:itku: vai :lol2:.. taitaa olla:jahas: ...

En nyt saatana rupea jotain renkaita maalaamaan tai tussilla leikkimään::

its got to be REAL ,man!!!:hyper:

No ei sen aidompia olekkaan kuin itse tussatut. Leiki ny ees vähän:)

en en en:D olen sen verran perfektionisti että tussi ei tule kysymykseenkään:D

Pitkän ja sateisen matkan jälkeen nousemme autosta ja kaveri katsoo, "mitä vittua! mihin ne tekstit noista renkaiden kyljistä putos! nuuh nuuh.. täällä haisee tussi! voi saatana!!!":lol2::lol2::lol2:

Just viime viikolla hain Defenderin alle sarjan BF:n All Terrain T/A:ta ja tuskailin kun noita renkuloita ei saanut ilman noita valkoisia kylkitekstejä...Eli BF:ltä luulis löytyvän, ellei se sitten oo just joku 4x4 renkaitten juttu.

Vanhat oli GoodYearin Workhorset ja niissäkin oli tekstit kyljissä valkosella. Siis jo tehtaalta lähtiessä, tussiin en kajonnut...Harkitsin kyllä että tussaan ne mustiksi :D

no ei ne uusiin autoihin käykkään..

Et sanonut sille asentajalle että laittaa sen renkaan niinpäin että tekstit jää sisäpuolelle? Yleensä valmistaja jättää mahdollisuuden tähän...

Ja ne renkaat ei tule maastoautoon:D

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei kai tuollaisia mikään itseään kunnioittava firma valmiiksi maalaile? Aina mopopojat on ite tussailleet kumminsa. :D

generalin xp:tä sai joskus ainakin valkoteksteillä ihan suomestakin. vammalan rengaspalvelusta tosiaankin saa noita BFG:n radial t/a:ta valkosivuilla.

jenkkipuljujen kuten http://www.summitracing.com/ sivuilta kannattaa kanssa kattella. ainakin summit on sen kokoluokan pulju että palvelu pelaa ja tavara kulkee suomeen asti.

tai sitten otat yhteyttä johonkin vauhtikauppaan tai yksityiseen henkilöön joka tuo amerikanautojen osia/tarvikkeita jenkeistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom