Valion uusi pinkissä purkissa oleva rahka!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei ollut hyvää. Itse vedän Lidlistä saatavaa Milbonan rahkaa, on vastaavaa uin Erhmann, mutta halvempaa.

Tarkoitat varmaan sitä jogurttirahkaa missä 7,5% proteiinia, eli vastaava kuin Ehrmann jogurttirahka mutta halvempi?

- - - Updated - - -

Niillä keiden mielestä tämä pehmeä täyteläinen maistuu pahemmalle kuin joku rasvaton rahka, on makuaisti säädetty pieleen.

Mulla on varmaan sitten makuaisti täysin pielessä, kun en tykkää maitorasvan mausta :) Rahka, juustot, maito jne on parempia vähärasvaisina. Rahkaan laitan rypsiöljyä ja hedelmiä/marjoja, nam.

Joo ja nimenomaan just tälläsiä missä ei oo sokeria tai mitää epämääräisiä lisä/makuaineita...

- - - Updated - - -

Mulla rahka tökkii aika ajoin sen takia että se on tavallaan makeeta. Pelkiltään en erhamiakaan syö ja sitte ku laittaa marjaa sekaan niin on makeeta ja oon it enempi suolase ystävä. Niin tää maistuu omaan suuhun kivasti suolaselta, siks on niin hyvää =) tästä tuli muuten tökeän hyvä kylmä kastike lohen kanssa!

Joo ja nimenomaan just tälläsiä missä ei oo sokeria tai mitää epämääräisiä lisä/makuaineita...

- - - Updated - - -

Mulla rahka tökkii aika ajoin sen takia että se on tavallaan makeeta. Pelkiltään en erhamiakaan syö ja sitte ku laittaa marjaa sekaan niin on makeeta ja oon it enempi suolase ystävä. Niin tää maistuu omaan suuhun kivasti suolaselta, siks on niin hyvää =) tästä tuli muuten tökeän hyvä kylmä kastike lohen kanssa!

Merisuolaa rahkan sekaan - problem solved? :D

Hirveä pettymys! Maistuu äklölle ja tunkkaiselle, ite ainaki pysyttelen Valion pehmeässä rasvattomassa.

Noh, näyttääpähän ainaki hyvältä jääkaapissa noi pinkit purnukat :D

Tulipa ostettua tämän ketjun innoittamana muutama purkki pinkkiä rankaa :) Ensivaikutelma oli aika hirveä, mutta loppujen lopuksi se rahka meni naamaan aika helposti. Ei kyllä ainakaan parempaa ole kun se valion "normirahka", sellanen jännä kermaviilin maku :D Jatkossa normirahkaa.. Muutaman purkin vois sillon tällön koemielessä maistaa tota pinkkiäkin.

Hirveä pettymys! Maistuu äklölle ja tunkkaiselle, ite ainaki pysyttelen Valion pehmeässä rasvattomassa.

Noh, näyttääpähän ainaki hyvältä jääkaapissa noi pinkit purnukat :D

Helevetin järkevää ostaa jotain uutuustuotetta heti hyllyt täyteen kun jos ei miellytäkkään, niin vittumaista sitten väkipakolla syödä niitä sieltä veke. Tai tollasen kuvan postistasi sain, että olet isomman satsin niitä ostanut ja toki kaikki tyylillään ;)

^ Sekoita puoli purkkia pinkkiä purkilliseen rasvatonta rahkaa, lisää marjoja tai mitä haluat, ei enää maistu rasvan / kermaviilin maku läpi :)

Määki ostin pinkin purkin. Ajattelin, että se on samanlaista kurkkuun tarttuuvaa jankkia, kuten kaikki muutkin rahkat, mutta ei! :) Vedin marjojen kanssa purkillisen ihan hyvillä mielin. Johtuneeko rahkassa olevasta rasvasta, että se liukuu paljaaltaankin nätisti kurkusta alas eikä jää pahanmakuisena liimana kitalakeen kiinni kuten kaikki muut rahkat. Ehkä en paljaaltaan söisi tuota jatkossa, mutta ehdottomasti laitan pirtelöihin, jos jotain rahkaa niin tuota, ja jugurtin ja marjojen kanssa voisi olla todella hyvää!

Tämän ketjun innoittamana ostin pari purkkia pinkkiä, ihan älyttömän hyvää! Miten voikin pari prosenttia rasvaa vaikuttaa noin paljon makuun. Pystyn syömään tota ihan pelkälteenkin, mutta laitan kuitenkin vähän hunajaa sekaan, herkkua :haart: Harmi kyllä että muutkin vissiin huomanneet tuon olevan hyvää, kun eilen oli kaupassa hylly tyhjänä.

Ei kuulu pinkkiin rahkaan mutta nippelitietoa Ehrmannista. Se jogurttirahka mikä on siinä sinertävässä purnukassa niin on tehty Suomen markkinoita varten. Että kyllä me ollaan kovia poikia vetämään rahkaa.

Nythän on myös kilpailua aikapaljon tällekin saralle, että aika hyvä veto Valiolta vetää tähän väliin tämä pinkki uutuus.

Nythän rahkahyllystä löytyy "vain" seuraavaa (k:n esim.): Ehrmann, Ehrmann jogurtti, Pirkka mieto, Pirkka mieto vähälaktoosinen (Valion pehmeän purkin näkönen), Valio pehmeä, Valio pehmeä täyteläinen (pinkki), Fit (koko vain 200g), Valion normaalimaitorahka, Valion Hyla maitorahka, Valion laktoositon maitorahka, Pirkka vähälaktoosinen normaali maitorahka. Huh. 4 vuotta sitten oli oikeastaan vaan noi normaalit ja Ehrmann. Tuosta listasta puuttuu tietty Ingmannin rahkat sekä s ja lidl valikoima.

Itse pinkkiin: Kokeilin Valion maustettua suklaakermaa vaahdottaa ja sekottaa tohon pinkkiin rahkaan - aikamoinen bulkkivälipala. Ei tartte lisäillä makuaineita ja rasvaakin on niin että soi tossa setissä :D

Suositut

Back
Ylös Bottom