- Ikä
- 38
Syökö joku rahkaa maun takia?
Mä laitan rahkaan sinappia, kuuluukin maistua pahalle. HARDCORE!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Syökö joku rahkaa maun takia?
Ei ole vielä Ehrmannin voittanutta
Jos ei rahkasta ylipäätään tykkää, ei ole mitään järkeä ostaa tuota uuttakaan, rahkaa sekin on. Ei tuo mitenkään mullistavasti eroa muiden rahkojen mausta.Ostinpa kokeeksi purkin. Ihan yhtä vehkeelle se maistu ku kaikkimuutkin rahkat. Pitäydytään edelleen maustetuissa versiossa, vaikka vähän sokrua tuleekin
Ei, kun tämä.onko nyt siis kyseessä toi suht uusi valion profeel -tuoteperhe?
Helposti. Ensinnäkin käyn k-kaupassa ja siellä ainakin toi Valion pehmeä on huomattavasti kalliimpaa kuin ehrmann. Eikä makukaan ole sen parempi. X-traa en ole edes maistanut mutta en sitä lähtis hakemaankaan varta vasten toisesta kaupasta.Luulin ettei tuota perus Ehrmannia osta enää kukaan. Ite vedin viimeksi vuosia sitten, mutta on tullut aika monta rahkaa mitkä on jyrännyt sen. Vastaavan koostumuksen tuotteista Valion Pehmeä ja X-tra esimerkiksi. Hintakin ensimmäisellä sama, jälkimmäisellä halvempi.
aijaa :D no itse en ainakaan ole bodyurani aikana laittanut suuhun mitään mistä en tykkää, en usko että oon kehityksestä jäljessä sen takiaSen takia että siitä saa roheiinia. Saa olla makuaistinsa menettänyt jos oikeasti tykkää perus bodyruoista, mutta moni niitä silti syö. Jonkin ihan muun kuin maun takia.
Sen takia että siitä saa roheiinia. Saa olla makuaistinsa menettänyt jos oikeasti tykkää perus bodyruoista, mutta moni niitä silti syö.
Helposti. Ensinnäkin käyn k-kaupassa ja siellä ainakin toi Valion pehmeä on huomattavasti kalliimpaa kuin ehrmann. Eikä makukaan ole sen parempi. X-traa en ole edes maistanut mutta en sitä lähtis hakemaankaan varta vasten toisesta kaupasta.
Jos ei rahkasta ylipäätään tykkää, ei ole mitään järkeä ostaa tuota uuttakaan, rahkaa sekin on. Ei tuo mitenkään mullistavasti eroa muiden rahkojen mausta.
Olis. Mutta jos puhutaan niistä kunnon wanhanajan bodysafkoista mitä monet vetää vieläkin, eli riisiä ja kanaa tai riisiä ja seitiä, niin niissä ei kyllä mikään makunautinto ole kovin lähellä vaikka itse Gordon Ramsay ne väsäisi. Mutta tässähän oli rahkasta puhe. Ihan helvetin moni lapioi sitä naamariinsa vaikka se heidän mielestään maistuu perseen sisäpuolelta. Ei sitä maun takia syödäkään.Olisikohan kuitenkin niin, että saa olla aika saamaton kokki jos ei hyvistä, puhtaista raaka-aineista saa aikaiseksi kuin jotain "vehkeen makuista" vatsantäytettä jota lapioi naamariinsa pitkin hampain vain sen ravintosisällön vuoksi?
Mutta tässähän oli rahkasta puhe. Ihan helvetin moni lapioi sitä naamariinsa vaikka se heidän mielestään maistuu perseen sisäpuolelta. Ei sitä maun takia syödäkään.
Ei oo mitään järkeä syödä rahkaa edes pinkistä purkista, jos ei sen mausta tykkää. Proteiinintarve on äärettömän helppo tyydyttää(200g päivässä riittää käytännössä jokaiselle) ilman, että syö ruokaa josta ei pidä. Rahka on rahka, ei niissä makueroja oo. Toisessa vaan enemmän nestettä tai rasvaa kuin toisessa. Sama maku.
Ei, vaan sen takia, että se on helvetin hyvää ja lisäksi terveellistä. Rahkaan kun lirauttaa hieman kaloritonta mehukeittoa, kourallisen mustikoita ja manteleita niin mulle ihan riittävä makuelämys jokaisen aamun aloittamiseen. Jos joku opettelee varta vasten syömään happaman rahkan raakana niin hieno juttu, itse tykkään nautiskella hyvästä ruuasta ja elämästä. Tosin eipä tämä lihaksenkasvatushommakaan enää niin vakavalla pohjalla ole, että tartteisi 300g protskua syödä joka päivä, vaan iän myötä enemmänkin merkkaa terveellisesti syöminen ja sillä kulkee niin puntti, lenkki kuin nyrkkeilykin riittävästi.
Ehrmanni on meikäläisen käyttämissä putiikeissa kyllä n. 10 senttiä halvempaa. Ja päivässä menee vähintään 1 purkki, vuositasolla säästöä 36,5 euroa. Ja sillä saa jo sisäfileetä monta kiloa
Ehrmanni on meikäläisen käyttämissä putiikeissa kyllä n. 10 senttiä halvempaa. Ja päivässä menee vähintään 1 purkki, vuositasolla säästöä 36,5 euroa. Ja sillä saa jo sisäfileetä monta kiloa