Valioliiga 2008-2009

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Manun pelaa tällä hetkellä kuin mestari, eli voittaa. Puolustus pitää ja joukkue on onnistunut kääntämään tiukat ottelut voitoiksi vaikka peliesitykset eivät ole aina päätä huimanneet.

Eniten minua miellytti League Cup ottelussa Ben Fosterin otteet. Itse haluaisin nähdä miehen VDS:n seuraajana. Foster pelasi loistavan toissa kauden Watfordissa joukkueen pelatessa Valioliigaa ja näytti Cupin loppuottelussa olevansa ns. voittava maalivahti.

Nimenomaan tämä on se asia joka erottaa Manun esim. Poolista. Paskallakin pelillä loppujen lopuksi se voitto yleensä tulee, kun taas Pool voittaa ensin Realin vieraissa ja seuraavaksi häviää Borolle 2-0. Se suoritusvarmuus on Manulla aivan eri luokkaa kuin millään muulla joukkueella tällä hetkellä maailmassa.

Fosterin potentiaali on ollut yleisessä tiedossa, mutta aikasemmissa cup peleissä joutunut kaivamaan palloa seläntakaa, koska Manu pelannut huomattavasti heikommalla miehityksellä puolustuksessa mm. Ferdinand ja Vidicin korvannut Neville topparin paikalla. Nyt kun pääsi lähes ykköspuolustuslinjan takana pelaamaan, näpäytti kyllä kaikkia epäilijöitä näpeille.

Nimenomaan tämä on se asia joka erottaa Manun esim. Poolista. Paskallakin pelillä loppujen lopuksi se voitto yleensä tulee, kun taas Pool voittaa ensin Realin vieraissa ja seuraavaksi häviää Borolle 2-0. Se suoritusvarmuus on Manulla aivan eri luokkaa kuin millään muulla joukkueella tällä hetkellä maailmassa.

Fosterin potentiaali on ollut yleisessä tiedossa, mutta aikasemmissa cup peleissä joutunut kaivamaan palloa seläntakaa, koska Manu pelannut huomattavasti heikommalla miehityksellä puolustuksessa mm. Ferdinand ja Vidicin korvannut Neville topparin paikalla. Nyt kun pääsi lähes ykköspuolustuslinjan takana pelaamaan, näpäytti kyllä kaikkia epäilijöitä näpeille.

Foster on kyllä omakin suosikki seuraavaksi ykkösveskariksi Manun maalille, kaverilla on potentiaalia ja jos terveys kestää jatkossa niin hyvältä näyttää. Itse en kyllä usko 5 pokaaliin kaudelta vaikka kunto on vakuuttavaa, seuraavat viikot ratkaisee paljon. Tärkeitä pelejä tulossa paljon CL:n peli interiä vastaan ja FA-Cup peli Fulhamia vastaan. Pelejä meinaa vain olla niin tiuhaan että hieman epäilyttää materiaalin kestävyys, tuollainen 2-3 peliä viikossa kuluttaa kyllä joukkuetta. Jopa Manun kaltaista seuraa jolla on tällä hetkellä laaja hyvien pelaajien rinki. Nykyinen porukka on ehdottomasti yksi kovimpia United porukoita minkä olen nähnyt.

Valioliigan mestaruutta pidän noista jäljellä olevista helpoimpana, johto on kuitenkin aika reilu varsinkin jos keskiviikkona tulee täydet pisteet. FA-Cup on sitten arvoitus Fulham voi taistella rajusti seuraavassa pelissä ja Manun pitää kuitenkin huomioida seuraavan viikon Inter peli. CL on kuitenkin varmasti arvoasteikolla edellä FA-Cupia. Keskiviikon CL voi olla tiukka peli vierasmaali Italiassa olisi ollut todella tervetullut, nyt saa varmasti taistella tosissaan jatkopaikasta.

Glory glory Man. United.. toivotaan kuitenkin parasta.

Jännäks menee. Kymmenen ottelua jäljellä, eikä Liverpool ja Chelsea ole kuin neljän pisteen päässä ManU:sta.

Mutta Manulla yks rästiottelu. Itteasiassä toi tappio teki ihan hyvää. Sehän oli selvää että tuo putki katkeaa jossain vaiheessa ja mitä suurimmalla todennäköisyydellä juuri Poolia vastaan. "Maailman paras toppari" Vidic taisi pelata koko kauden surkeimman ottelunsa.

Tosta Pool tappiosta sisuuntuneena on hyvä jatkaa loppukausi valioliigassa ilman tappioita ja pitää pytty jälleen Manchesterissa.

Mutta Manulla yks rästiottelu. Itteasiassä toi tappio teki ihan hyvää. Sehän oli selvää että tuo putki katkeaa jossain vaiheessa ja mitä suurimmalla todennäköisyydellä juuri Poolia vastaan. "Maailman paras toppari" Vidic taisi pelata koko kauden surkeimman ottelunsa.

Tosta Pool tappiosta sisuuntuneena on hyvä jatkaa loppukausi valioliigassa ilman tappioita ja pitää pytty jälleen Manchesterissa.

"Hyvin sanottu siellä takana." Ihan, kuin itse olisi kirjoittanut...:D

Ei vaan tästä alkaa ManU mahalasku :D
Vidic huilaa 2 peliä
heti seuraavaksi Fulham nappaa ainakin yhden pisteen ManUlta :)

Hah, you wish! Ja Pool tunnetusti jatkaa "hyviä" otteitaan big-four otteluiden jälkeen ja häviää kotonaan Aston Villalle, ja jo keskikastiin noussut Tottenham ottaa kotonaan vähintään pisteen Chelskeiltä..

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Toinen puoliaika ollu ihan yhtä maalia, muttei vaan saa ManU rakennettua hyviä paikkoja, varsinkin kun pelaa vaan 10 miehellä.

no oma vika mitäs meni ottamaan punaisen kortin :D toivottavasti häviää että pool ja chealsea saa kiinni

edit. Chealseakin häviöllä 1-0

edit.2 Fulham - ManU 2-0

Sir Alex Fergusonin poika Darren, jalkapallomanageri hänkin, on vihjannut isänsä lopettamisesta keväällä 2010.

"Voisin nähdä hänen toimivan Manchester Unitedin managerina vielä tämän kauden ja seuraavan. Sen jälkeen ura voisi olla paketissa", Darren sanoi Sky Sportsille.

Sir Alex on luotsannut Unitedia peräti vuodesta 1986.

Sir Alex Fergusonin poika Darren, jalkapallomanageri hänkin, on vihjannut isänsä lopettamisesta keväällä 2010.

"Voisin nähdä hänen toimivan Manchester Unitedin managerina vielä tämän kauden ja seuraavan. Sen jälkeen ura voisi olla paketissa", Darren sanoi Sky Sportsille.

Sir Alex on luotsannut Unitedia peräti vuodesta 1986.

Luulen että vanha jäärä jatkaa vielä monta vuotta. Ei se osaa lopettaa. On kyllä yksi kaikkien aikojen parhaista valmentajista, ellei paras. On toki osannut hoidella apuvalmentajikseen päteviä kavereita.

Vielä jokin aika sitten mua pidettiin pöhkönä koska väitin että ManUn mestaruus ei ole ollenkaan varma vielä...mites nyt suu pannaan :evil:

Vielä jokin aika sitten mua pidettiin pöhkönä koska väitin että ManUn mestaruus ei ole ollenkaan varma vielä...mites nyt suu pannaan :evil:
Suu laitetaan hevosen kengälle! Ihanaa Macheda!!! :dance:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom