Valioliiga 07-08

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja FracTall
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Noni nyt ei ole valioliigan alkuun montaakaan yötä. Aika on tullut siis valita omat suosikkipelaajat leikkimieliseen managerointipeliin. Tähän kauteen olen itse nostanu panoksia ja hankkinut Canal+ Sportin.

Tein tuossa pakkikselle oman liigan. Liigaan pääsee liittymään tutusti syöttämällä numerokoodin ( 494624-94061 ) "join private league" kohtaan.

Onnea kaikille pelaajille ja surunvalitukset Chelsean, Arsenalin ja Liverpoolin kannattajille. ManU vie tälläkin kaudella pystin kotiin.

mistä se peli löytyy?

Onnea kaikille pelaajille ja surunvalitukset Chelsean, Arsenalin ja Liverpoolin kannattajille. ManU vie tälläkin kaudella pystin kotiin.

Aamen!! :kippis1:

Kovasti Gunnerssien puolesta liputetaan täällä mutta taitaa olla Henryn menetys liian kova paikka niin pelillisellä kuin henkiselläkin puolella. Muutenkin tietty epävarmuus leijuu lontoon ylpeyden niskassa. Johtokunnassa joitakin muutoksia ja manageri Wengerin sopimus katkolla kauden jälkeen. Mielenkiintoinen kausi jälleen kuitenkin tulossa niinkuin odottaa sopii mutta vaikuttaa vahvasti näin ennakkoon ManU-Chelsea kaksintaistelulta jälleen tuo mestaruus.

edit:niin ja olisi myös kiva tietää mistä tuo peli löytyy niin voisi osallistua ja haastaa muut valioliigatietäjät.:evil:

Boltoooooon!! :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mukana ollaan... Tästä tulee hienoa. Nyt tulee varmaan seurattua Canalilta enemmän Valioliiga-pelejä NHL:n lisäksi.

Jepjep... jäi sitten itse pelin linkki pistämättä.

Itse riskeerasin jo tässä vaiheessa ottamalla Nanin keskikentälle. Saa nähdä osaako mies mitään. jos ei ni kyllä sen sieltä pois saa nopeasti.

I´m in!!

En nyt futiksesta kauheesti mitään tiedä, mut mukana ollaan silti!

HAHAA!

Tähän pitää lähteä messiin! Pannaanko jotain panosta kehiin, vai annetaanko voittajalle tunnustusta vain virtuaalisesti?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom