Valio kiittää, tule hakemaan ilmainen annos maitorahkaa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Tänään tuota maistoin ja tulin jo yhdestä vihaiseksi. Ei vastannut mielestäni ravintopuolelta rahkathreadista seuraamaani järjetöntä hypeä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Haha, eivätpä uskaltaneet tulla jakamaan Ouluun!!! :evil: Täällä Viikinkien kylässä ois syöty nuo jakajatki nuotion äärellä ;)

Se valion entinen rahka oli kyllä niin kauheaa kuraa että siitä on hankala pistää huonommaksi. Mieluummin syö rapalan uistimia kuin sitä.
Tässä uudessa koostumus on parempi ja tasalaatuisempi kuin Ehrmannissa, jossa ei koskaan tiedä mitä purkin avattua näkyy ja mikä on koostumus.

Mieluummin suomalaista kuin saksalaista, mutta Saksassa maitotuotteet/lehmät ovat parempia eivätkä aiheuta laktoositaudista kärsiville vaivoja.

Kyl mä yritän itseni saada Jyväskylään noutamaan rahkaa. En ole edes maistanut tuota Valion uutuusversiota vielä :eek:

Löytyyhän sitä jo melkee joka marketista, jos et tiennyt siis. :) ettei tarvi lähteä turhaan JKL

Joo toki tiesin, ihan vaan meiningin vuoksi piti lähteä. Ja kyllä kannatti, nimittäin oli erinomaisen mukava rahkanjakajamuija, ja sainpahan kolmannen purkin maisteltavaksi lusikan kera :) Mielestäni loistavan makuista, purkin sisältö hujahti nopeasti mahaan ilman minkään sortin irvistyksiä. Mielestäni paljon parempaa kuin Ehrmann! Olen ollut hyvän tovin treenaamatta mutta oli niin kivaa syödä rahkaa että pitää viritellä bodaus uudestaan käyntiin :D

Paljos tämä uusi rahka maksaa?

Olisihan se samalla isäinmaallista ja vihreääkin vaihtaa saksalainen suomalaiseen.

Paljos tämä uusi rahka maksaa?

Olisihan se samalla isäinmaallista ja vihreääkin vaihtaa saksalainen suomalaiseen.

Sanoi, että 60-70 senttiä, eli saman verran kuin Ehrmann. Aivan mahtavaa, kun saa hyvän makuista halvalla joka on vielä kaiken lisäksi moraalisesti sopivaa :D olen enimmäkseen epäisänmaallinen vastuuta pakoileva lusmu, mutta kyllähän sitä nyt sentään kotimaista maitotuotetta on tuettava :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom