Valio kiittää, tule hakemaan ilmainen annos maitorahkaa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Valio kiittää Pakkislaisia maitorahkan kehitystyöstä. Tule hakemaan ilmainen annos maitorahkaa!

Valio Oy haluaa kiittää omalta osaltaan Pakkotoisto.comin käyttäjiä aktiivisuudesta ja kyselyyn osallistumisesta uuden pehmeän maitorahkan kehitystyössä.

Osana lanseerausta Valio jalkautuu suurimpiin kaupunkeihin ja haluaa kutsua Pakkislaisia hakemaan itselleen kaksi purkkia uutta proteiinipitoista maitorahkaa.

Näytejako tapahtuu perjantaina 18.3. klo 18 – 19 seuraavissa paikoissa;

Helsinki - Narinkkatori (Tigerin sis. käynnin lähellä)

Tampere - Nääshalli

Jyväskylä - Tori

Turku - Hansakortteli, yliopistonkatu

Jakajilla on Valion logolla varustetut tumman siniset takit ja pipot, sekä valkoiset pick nick laukut.

Tervetuloa!

filet

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Fak. Ei pääse tohon kellonaikaan pelipaikalle :(

no perhana, kuudelta alkaa just leffa. Mä käyn viittä vaille katsomassa.

miks kukaan ei tykkää mun ideasta että lähetään hakee 2 rahkapurkkia ilmatteeks jyväskylästä matka kestää vaan 1-2tuntii:D

Vittu kun viimeinen bussi tänne peräkylille lähtee Jyväskylästä 16.20, joten jos meinaan ilmaiset rahkat roudata kotiin, on keksittävä toinen poistumiskeino. En edes treenaa nyt, mutta olisihan se coolia hakea ilmaiset protskumössöt pakkislaisena! :rock:

On kyl loisto veto Valiolta :thumbs: Sääli kun ei Lahteen löytyny jakajia.

jos jakaisvat ehrmannia niin vois ehkä Helsinkiin ajellakkain ;)

Jaa, enpä lähe.

Parempi ois ollu sellainen, että kaikille osallistuneille oltais annettu joku koodi ja annettu paikallisesta marketista pari rahkaa. :D

jos jakaisvat ehrmannia niin vois ehkä Helsinkiin ajellakkain ;)

Hienoahan tämä on, jos valio pystyy vastaamaan Ehrmannin maitorahkaan :) Sen verran yltiöisänmaallisuutta löytyy, että mieluummin sitä suomalaista tuotetta ostaa kuin saksalaista. Toivotaan Valion onnistuneen niin maun, kuin koostumuksen suhteen!

Joo eiköhän tässä oo vitsailtu puolin jos toisin. Mun mielestä helvetin hyvä että Valio antaa Pakkislailisille krediittiä :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom