Elikkä kenelläs on ollu viime päivinä valintakokeita?Meitsillä oli tänään täällä Oulussa ja eilen Raahessa ja ihan hyvin tuntu menevän.Hain tietojenkäsittelyyn hallintoon ja kauppaan sekä tekniikan ja liikenteen puolelle
Tänään oli turku amk tekniikan haku, siellä tuli käytyä. Koe oli matikan osalta helppo vaikka en niihin vastannut koska oon tyhmä. Mut kyl sitä ny luulis et on tarpeeks pisteitä et pääsee sisään.. 85sisään ja 289 hakijaa
Mulla vasta edessä reilun kahden viikon päästä. Hirvee paine ja pääsykoekirjat alkaa maistuun puulta... Hakemuksia oli lähetetty 484 ja sisään otetaan tollaset 110, et aika hyvin pitäs onnistuu..kääk
Noo tossa oli farmasian pääsykokeet pari viikkoa sitten. Proviisoriksi pyrin, saa nähdä pääsenkö.
Se eka aineisto meni päin v*ttua kun eka piti lukea 14 sivua puoleen tuntiin ja sitten vastata kysymykseen: A4 tilaa kirjottaa ja mä sain viidesosan täyteen.
Sitten monivalinnoista sain vastattua 83/100, joista varmasti jotkut kuitenkin väärin.
Sitten oli kemian vuoro: 17 sivua tehtävää ja 2h aikaa. Justjoo.
Ja sitten fyssa: 2h aikaa kuten kemmassa mutta vain 4 tehtävää+sanaselityksiä muutama. Että kemianlukijoille näytettiin sitten pyllyä.
Seliseli olisi pitänyt lukea pikkasen enemmän sitä fysiologiaa niin olis noi monivalinnat menny paremmin.
Jos viimevuoden pisterajat pysyy se on siinä ja siinä pääsenkö..
Kahdet valintakokeet käyty läpi. Kummatkin mennyt ihan kivasti, varsinkin haastatteluosuudet.
Virtuaalivaatesuunnittelu ja liiketalouden perustutkinto.
Olen ihan kumma, mutta haluaisin jo kesän menevän nopeaeti, ja aloittaa opiskelut. Tai ainakin tietää, pääsenkö johonkin.
bytheway Laurean kokeet oli tosi makeet. Varsinkin ne logiikkaosiot.
Mulla oli tänään täällä Oulussa pääsykoe Turun Amk tekniikan & liikenteen koulutusohjelmaan ja tällä mun amis koulutksella meni kyllä niin päin vi¤¤&¤#ja ettei vois pahemmin mennä =)
Jep, tänään oli Jyväskylän tekniikka ja liikenne tietotekniikka puolen koe, joka meni aivan penkin alle, en tosin lukenutkaan siihen hirveesti.
Eilen oli hallinto ja kaupan tietojenkäsittely puolen koe, joka meni ihan kivasti, johtuen vissiin siitä ettei ollut ainuttakaan laskinta vaativaa tehtävää
TKK:n arkkitehtiosaston piirustus- ja suunnittelukokeet päättyivät eilen. Kohtalaisesti meni mutta ei tarpeeksi hyvin jotta olisin sisälle päässyt. Pitää taas vuodeksi keksiä jotain tekemistä. Hohhoijaa...
Juu Jyväskylässä tuli käytyä. Osaisko kukaan sanoa miten Tekniikan ja Liikenteen puolelle otetaan Jyväskylässä tänävuonna sisään (logistiikan puolelle tms.)? et näkyykö jotain pisterajoja tms jossain??