Vakuutukset

vilma-liina sanoi:
Kuvittelisin, että netin kautta tehtyyn tarjouspyyntöön annetaan tusinavastaus, mikä ei varmasti ole se kaikkein halvin, mitä he todellisuudessa voisivat tarjota.

Näin itsekin uskon. Muutaman halvimman tarjouksen kanssa kannattaa jatkaa keskustelua jotta saadaan se "viimmenen" hinta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En suosittele ainakaan Pohjolaa. Mulla on ollut kaikki vakuutukset Pohjolasta, laaja kotivakuutus, matkavakuutukset, tapaturma-, sairaus- ja matkatavaravakuutukset, ja penniäkään en ole ikinä saanut korvausta. Esim. kun autoon murtauduttiin ja vietiin stereot eikä sitä ostokuittia enää löytynyt mistään niin ei mitään toivoa saada korvauksia.

Olen itse ajatellut siirtää kaikki vakuutukset Tapiolaan tai Nordeaan, josta tuli tarjous vakuutuksista.

vilma-liina sanoi:
Vaikka itse hoitelen paljon asioita netin kautta, niin tuon kilpailuttamisen kanssa tekisin kuitenkin vanhanaikaiset, ja menisin itse paikan päälle juttelemaan ja tinkaamaan. Kuvittelisin, että netin kautta tehtyyn tarjouspyyntöön annetaan tusinavastaus, mikä ei varmasti ole se kaikkein halvin, mitä he todellisuudessa voisivat tarjota.

Näin se menee ja kun vielä varaa ihan ajan sitä keskustelua varten, saa varmasti parhaan tarjouksen ja hinnan. Ja keskittäminen ainakin vakuutuksissa kannattaa. Tapiolassa ensin laskettiin jokaiselle vakuutukselle (auto, sairaskulu, koti) hinta ja siitä sai sitten keskittämisalennukset ja vielä ne bonukset s-kortille. Tapiola oli ainakin mun tapauksessa ehdottomasti halvin. Esim. sairaskuluvakuutus 40 euroa Ifiä halvempi ja ilman omavastuuta, ifissä omavastuu 20 euroa.

Timba79 sanoi:
Näin se menee ja kun vielä varaa ihan ajan sitä keskustelua varten, saa varmasti parhaan tarjouksen ja hinnan. Ja keskittäminen ainakin vakuutuksissa kannattaa. Tapiolassa ensin laskettiin jokaiselle vakuutukselle (auto, sairaskulu, koti) hinta ja siitä sai sitten keskittämisalennukset ja vielä ne bonukset s-kortille. Tapiola oli ainakin mun tapauksessa ehdottomasti halvin. Esim. sairaskuluvakuutus 40 euroa Ifiä halvempi ja ilman omavastuuta, ifissä omavastuu 20 euroa.

Ilneisesti näin on itselläkin kun katselin ihan tuossa Tapiolan vakuutuskirjoja kun eilen tulivat postissa. Niissä on vuosialennuksia,keskittämisalennuksia sitten tosiaan bonukset s-ryhmään ja viellä joku alennus tulee aina muutaman vuoden välein jos ei ole tapahtunut mitään ja kerta maksustakin tulee alennus kuin että maksaa ne erissä.

Milloin olet saannut Timba omavastuutottoman sairaskuluvakuutuksen? Itselläni oli 21 ikävuoteen asti sellainen josta sain sitten säästöönkertyneet rahat, mutta uudessa vakuutuksessa on pieni omavastuu. Ja näkyy olevan muuten ehdoissa että ei korvaa esim. moottoriurheilu ja voimailu vahinkoja.

Vakuutuksia mulla ainakin riittää, auto,koti,henki/sairas/säästö ja erillinen matkavakuutus Tapiolassa. Sitten olen duunin puolesta vakuutus, ja viellä olen vakuutettu ampumaseuran,metsästysseuran ja kilpailulisensin kautta. Eli mikähän näistä vakuutuksista esim. ampumaharjoituksissa on voimassa?

Maddoxx sanoi:
En suosittele ainakaan Pohjolaa. Mulla on ollut kaikki vakuutukset Pohjolasta, laaja kotivakuutus, matkavakuutukset, tapaturma-, sairaus- ja matkatavaravakuutukset, ja penniäkään en ole ikinä saanut korvausta. Esim. kun autoon murtauduttiin ja vietiin stereot eikä sitä ostokuittia enää löytynyt mistään niin ei mitään toivoa saada korvauksia.

Olen itse ajatellut siirtää kaikki vakuutukset Tapiolaan tai Nordeaan, josta tuli tarjous vakuutuksista.

Tapiolasta sain itse samanlaisessa tapauksessa korvauksia. Mankka vietiin autosta ja kuittia ei sitten löytynytkään. Onneksi Tapiolassa periaate on, että saat 169euroa tjsp. jos kuittia ei löydy.

Muistakaahan te kilpailevat ryökäleet, että tapaturmavakuutuksessa on erikseen ehto kilpaileville urheilijoille. Koskee myös fitnesstä ja bodausta. Eli jos teillä on "tavallinen" tapaturmavakuutus ja kilpailette jossain lajissa lisenssillä ja loukkaannutte - ette saa penniäkään.

Itselläkin on Tapiolassa kaikki vaikuutukset olleet alkuvuodesta lähtien.
No alku ei ole ollut ruusuinen, mutta korvaukset on maksettu.
Muuten ole ollut tyytyväinen Tapiolaan, Mökille murtauduttu neljä kertaa vuodesta 2000 lähtien, ja vaikka on tullut isoja vahinkoja niin kaikki on korvauttu ja ei ole kohdeltu rikollisina kuten Pohjolassa.
Faija oli tapiolan asiakas yli 30 vuotta ja ei kuulemma ollut koskaan valittamista.
Vaihdoin pohjolasta tapiolaan ja halusin samat vakuutukset tapiolasta, mitä oli voimassa pohjolassakin..

Otin myös sairaskuluvakuutuksen, ja keväällä kun tuli sille käyttöä niin tapiolasta kerroottin ettei se olekkaan voimassa vaikka lähetin kaikki paperit konttoriin. Silloin vitutti ja kovaa.
No asiallisen reklamaation jälkeen vakuutus saatiin voimaan kuitenkin, ja vielä niin että se käsiteltiin vuodenvaihteen terveydentilani mukaan.

Joku puhui tuossa aiemmin Nordean vakuutuspalveluista.
Ainakin Nordean Henkivakuutus ja takaisinmaksuvakuutukset on täyttä paskaa.
Faijalla oli yhdessä lainassa tuollainen henkivakuutus (voimassa oleva ja kaikki kuukausimaksut maksettu ajallaan) ja kun faija kuoli, niin mitään ei maksettu. On ihan vitun kiva maksella jotain 10000 € lainaa nyt itse takaisin sen takia kun Nordea on niin vitun hyvä pankki ja siellä on niin hyvät vakuutukset.
On käynyt mielessä että otan itse tuohon lainaan nyt vastaavan laajemma vakuutuksen Nordeasta ja jään vittuillessani työttömäksi ja elän liiton rahoilla ja Nordea maksaa lainan lyhennykset.
Tulisi vielä paremman rahaa kouraan sen jälkeen.

En todellakaan suosittele kenellekkään Nordeaa.

Ei ole tullut kilpailutettua, kun Tapiolassa kaikki on pelannut aina loistavasti. Saliloukkaantumista Tapiola on maksanu mukisematta noin 10000e leikkausmaksuja ilman mitään vääntöä. Joten samaan paikkaan otin luonnollisesti myös koti ja autovakuutukset sairaskuluvakuutuksen lisäksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom