Vain elämää, kotimaista musiikkia uudella tavalla

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En oo seurannut kauden kautta mutta tuntuu siltä että formaattia venytetty turhan moneen kauteen. Suomen kokoisesta maasta ei vaan löydy suurta yleisöä kiinnostavia tähtiä loputtomasti, täytyy keinotekoisesti haeskella
ja hehkutella...joku Mikko Kuustonenkin useimmille laulajana "noubadi", kun viimeksi -90 luvun alkuvuosina taisi laulella jonkin pikkuhitin. Ihmettelen usein, miten se on voinut
telkassa olla esillä niin kauan kun ei ees mikään komea eikä ees hauska. No on se Iinan saanu aikaan :)
Nuorisoo kosiskellaan jollain räphemmo Mikael Gabrielilla, joka taasen on monelle hiukankin varttunemmalle "noubadi." Hector on nostettu ikoniseksi kantaaottavien sanoituksiensa vuoksi.
Tähkän taitaa tietää liki kaikki, Suvi on ihan hyvä iskelmälaulaja ja Chisullekin löytyy vinkumisestaan huolimatta ystävänsä ja Anna Puu kuuluu kans mielestäni "noubadi" joukkoon.

Kyllä joka kaudella on ollut ihan hyvä artistijoukko, mukana kaikkia ikäluokkia ja sekä kokeneita että vähemmän kokeneita. Ja aina mukana joku räppäri. Tämän kauden artistikattaus on mielestäni oikein vahva.

Kyllä joka kaudella on ollut ihan hyvä artistijoukko, mukana kaikkia ikäluokkia ja sekä kokeneita että vähemmän kokeneita. Ja aina mukana joku räppäri. Tämän kauden artistikattaus on mielestäni oikein vahva.
Toki auttaa että kuuntelen itse myös sitä räppiä jonkin verran, mutta mielestäni näillä räppäreillä on myös ollut hyviä vetoja monesti.
Tähkän jaksossa oli mielestäni ainakin kolme kovaa vetoa. Chisu, Teräsniskä, ja kyllä myös se Gabriel. Itse en siis voi yleensä sietää Gabrielia, vaikka jotain suomiräppiäkin kuuntelen.

Toki auttaa että kuuntelen itse myös sitä räppiä jonkin verran, mutta mielestäni näillä räppäreillä on myös ollut hyviä vetoja monesti.
Tähkän jaksossa oli mielestäni ainakin kolme kovaa vetoa. Chisu, Teräsniskä, ja kyllä myös se Gabriel. Itse en siis voi yleensä sietää Gabrielia, vaikka jotain suomiräppiäkin kuuntelen.

Viime kautinen räppäri oli minusta rimanalitus mutta muut ovat vetäneet yllättävän hyvin. Räppiä en muuten juurikaan seuraa.

Teräsniskahan taisi tehdä YÖ tribuuttilevyn. Lauloi niille taustojakin keikoilla.
Liekö tällä haettu sitä ettei Lindholmia tarvi kutsua.

Kattaus seuraa sitä normaalia formaatin kaavaa, kaikille jotain.

Oikeastaan ainoastaan Hectorin Ekeli eteisessä ja Palkkasoturi kiinnostaa, ei muut.

Teräsniskahan taisi tehdä YÖ tribuuttilevyn. Lauloi niille taustojakin keikoilla.
Liekö tällä haettu sitä ettei Lindholmia tarvi kutsua.

En tiedä Lindholmista mutta käsittääkseni moni kutsuttu kieltäytyy. Perustelut mitä on kieltäytymiselle julkisuudessa kerrottu ovat mielestäni olleet aika kehnoja.

En tiedä Lindholmista mutta käsittääkseni moni kutsuttu kieltäytyy. Perustelut mitä on kieltäytymiselle julkisuudessa kerrottu ovat mielestäni olleet aika kehnoja.

Kuka niitä perusteluja kaipaa, media vai fanit. Toihan on vapaaehtosta huttua. Tai ehkä kieltäytyneet ei viitti sanoo suoraan "maksetaan liian vähän, keikkakalenteri täynä"

Kuka niitä perusteluja kaipaa, media vai fanit. Toihan on vapaaehtosta huttua. Tai ehkä kieltäytyneet ei viitti sanoo suoraan "maksetaan liian vähän, keikkakalenteri täynä"

Ei oo pakko kertoa medialle mitään, mutta jos kertoo niin kaipa sitä saa sitten arvostella? :) Tuo ehdottamasi olisi hyvä peruste.

Vesku Loiri ja kumppanit oli tähän astisista kausista paras omasta mielestä....vieläkin hymyilyttää Veskun kommentti Samulille "vieläkö on synkkä olo"

Olli oli kuulemma kerran kieltäytynyt. Sittemmin ihmetteli miksi ei ole kysytty uudestaan.
Sanoi vielä että niiden tuotanto kyllä melkein velvoittaisi. Mikä on kyllä totta, tykkää siitä tai ei.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ymmärrän kyllä vakavampien artistien syyt olla lähtemättä mukaan. Todellinen takinkääntö olis joku Kauko Röyhkä tirauttamassa kyyneleet kun joku junnuräppäri veti paskan kaupungin niin koskettavasti...

Ja sitten kun on niin vähän artisteja joilla on mitenkään henkilökohtaisia tai edes itse tehtyjä biisejä. Ei oikein ole uskottavaa tirautella kyyneleitä Vexi Salmen sanoituksille. Pokkana joku Katri Helena, Paula Koivuniemi ja ajetaan tandemilla-mummo siellä silti veti.

Haluaisin silti nähdä Aki Tykin tuolla. Pakosti sitä on kysytty.

Ei siellä ole pakko kyynelehtiä. Viime kaudella kuulemma oli kyynelsakko voimassa, toimi aika hyvin.

Kiinnitin muuten huomiota nyt että Tähkä väitti kaikkien laulujensa olevan tositarinoita hänen omasta elämästään mutta laulujen sanoittajina oli joitakuita ihan muita.

En oikeasti ole välittänyt Mikael Gabrielista lainkaan, mutta imho ehrmann Chisun päivänä veto oli kova. Alkaa taas vaihteeks kääntyy mielipide jostain räppäristä tämän sarjan takia.

Tähkä oli myös aika hyvä.

Älkää käsittäkö väärin, pidän sarjasta ja ohjelmaformaatista. Haluaisin itsekin olla muusikko ja olen kateellinen heille, koska alkaa vahvasti näyttää siltä, ettei ole olemassa vittumaisia ja hankalia muusikoita. :)

Ei kyllä omia suosikkeja tällä kaudella, mutta arvostan kovasti sekä hienoja onnistuneita tulkintoja. Gabrielin kohdalla olin alkuun aika skeptinen, mutta kyllä ainakin ohjelman perusteella olen saanut eri kuvan kyseisestä räppäristä hyvin on hänkin onnistunut tekemään onnistuneita tulkintoja.

Pate Mustajärven haluaisin nähdä kyseissä ohjelmassa, räppäreistä Mariska tai Heikki Kuula..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom