Vain elämää, kotimaista musiikkia uudella tavalla

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Loirin kolmannen jakson veto oli kyl kova, mutta niin oli mun mielestä myös Edelmannin. Jotenkin synkkä oli kyllä tunnelma Veskun osalta, sellasta loppu tulee -fiilistä.

Itse tykkään katsoa eri versioita kappaleista joita on kuullut koko ikänsä. Elastisen päivää oottelen mielenkiinnolla kun rap on kumminkin aivan erityylistä kun näitten muiden musiikkilajit. Tulee varmaan persoonallisia vetoja.
Elastisen syljen-biisin esittäjä on se mikä kiinnostaa eniten. Se on se mistä Elastisen aina muistan. noh, kyllähän Fintelligenskin kova oli aikanaan.
[video]http://www.jukebo.com/elastinen/music-clip,syljen,murvq.html[/video]

Ja joo, Samuli on hirveen vaisu. Ei ne oo vieläkään antanu sille viinaa.

Kolme ekaa jaksoa katsonut. Vakuuttavimmat tulkinnat on olleet Paulan versio Elegiasta ja Loirin näkemys Armosta. Sen sijaan Jenni Vartiainen kuulostaa yhtä tylsältä ja tavalliselta kuin omilla levyillään.

Paula rähisee vaan imo, enkä mä tota Loirin armoakaan pitänyt millänsäkään erikoisena. Jotenkin hämärtyy tässä ohjelmassa mikä on hyvää ja mikä ei kun hehkutetaan niin paljon ja kaikki on loistavaa ja aina on toivottu että just se vetäis sen ja tän. Eka kausi toimi ja toka oli ihan rimanalitus imo jo osallistujiltaan. Tämä kolmas vaikutti hyvältä nimien perusteella mutta olen kyllä pettynyt tähänkin.

Jos jonkun biiseistä on jaksanut innostua niin Tonin. Ja Ela vähän yllätti laulamalla tässä jaksossa.

Ei ole Elastinen kyllä mikään suuri laulajalahjakkuus. Kuulostaa vähän meikältä karaokessa. Paula ja Toni parhaita. Ensimmäinen niistä on jopa yllättäjä monipuolisuudellaan. Viimeksi soitteli sitä sampleri padia ja nyt kitaralla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Loiro on tuhonnut äänensä (sekä puhe- että laulu-) viinalla, ei tuo kieli tuosta enää ohene. Kivaa että on saanut terveyttään edes vähäsen kuriin kuitenkin.

Tota Edelmannin vaisuutta olen ihmetellyt, vaikka en hänen tuotantoaan kyllä niin hyvin tunne että osaisin sanoa onko omilla levyillään samanlainen. Muinaisesta Ihana Valo -levystä oon kyllä tykännyt. Jotenkin on jäänyt fiilis että Edelmann on tuonut tulkintoihin vähemmän itseään ja enemmän jotain imitaatiota kunkin esittämänsä artistin tyylistä. Viimeisin jakso on tosin näkemättä.

Musta Veskun soundi on vieläkin loistava, mutta tulkintaosio on aina ollut siinä hilkulla. Nykyään ei niinkään, menee reilusti riman ali enimmän osan aikaa :)
Samulin kävin joskus katsomassa keikalla sillon kun se vielä keikkaili ja oli ihan kova. Mutta oli varmaan enimmäkseen päissään niihin aikoihin. Jos joku vetää sen päivänä tähtipölyä niin ei pysty katsomaan.

Ei sitä oikein hahmottanut miten synkkää matskua noi PMMP:n biisit on ennen tätä ohjelmaa. Ihan ranteet auki -kamaa.

Jennin päivä oli aika tylsä, ei siitä oikein saa suuria tunteita irti kun jokainen vetää vuorollaan Teemu Brunilan virkatyönä väsäämiä biisejä.

Mitä nyt tätä on tullut seurattua niin olen aina mieltänyt Edelmannin ja Veskun ensisijaisesti näyttelijöinä ja tuo näkemys on edelleen vai vahvistunut. Ikinä en ole pitänyt Veskun tavasta laulaa - äänessä olisi mielettömästi potentiaalia, mutta tulkinnat menevät liian yli ja liian taiteellisiksi mun makuun. Edelmann on taas vetänyt melko yksipuolisia tulkintoja. Väliin jopa tuntuu, että tässä ohjelmassa Edelman ei ole täysin vapautunut vaan ikään kuin näyttelee eläytyvää laulajaa voimaballadeineen.

Omasta mielestäni taas Samuli on vastannut tähän mennessä kovimmasta vedosta. Tonin päivänä vedetty Teit meistä kauniin on aivan jäätävän kova versio IMO. Melkein herkistyn kun kuuntelen sen.

Elastinen puolestaan oli kova siinä Minä ja hän -kappaleessa kun aloitteli kitaralla.

Vähän lagaillen oon kattonut jaksoa, menossa toi kolmas päivä eli Vilkkumaan.
Toi Anssi Kelan veto. :D :D

Sanni on kyllä melkosen taitava.

Sanni pesee taidollisesti kaikilla lattiaa.

Mutta Antti Tuiskun veto Sannin biisistä Pojat... oli kyllä törkeän kova. Mikäs oli tehdessä kun alkuperäinenkin biisi on hyvä.

Oli tuo Kelankin 2080-luvulla aika hyvä.

Tuntuu että omiakin tuttuja on ketkä vaan todennut että kaikki tätä sarjaa katsovat poistetaan kavereista tms (:D), mutta itselle näistä jaksoista tulee usein vaan niin huikeat nostalgiat. Hyvää fiilistelyä. Aina on kuitenkin vähintään yksi artisti mikä on soinut 80/90 luvulla.

Hei, tietäisköhän kukaan mistä netistä löytyis kakkoskauden jaksot? Löysin koko sarjan vasta viime kaudella jonkun flunssajumittelun merkeissä ja olin ihan myyty. Nyt vaan harmittaa, kun niitä aikaisempia kausia on ollut tosi vaikea saada mistään katsottua...

Tämä kausi ei oo kyllä ihan samalla lailla iskenyt kuin se edellinen, ehkä siinä oli jotain uutuudenviehätystäkin mulle silloin. Tuiskun Sata salamaa saattaa tosin soida loopilla päässä ja ylipäätänsä mielenkiintosta tutustua noihin artisteihin vähän paremmin. Mut tosi vähän mitään mieleenpainuvia biisejä, mitä pitäis kuunnella uudestaan ja uudestaan. Toni Wirtanen oli niiin hyvä viime kaudella.

Taas alkoi.
Ehkä olen tylsä, outo, tai jotain, mutta toimii taas. :D Ei vielä yhtään kautta etteikö itse olisi viihtynyt. :oops:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom