Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kaiveli82 sanoi:Mistähän johtuu tarkallen ottaen että illalla suunnittelee aamun reenit ja on nniin täynnä intoa ettei melkeen nukutuksi saa,silti aamulla ei saa itsestään mitään irti...
kaiveli82 sanoi:Mistähän johtuu tarkallen ottaen että illalla suunnittelee aamun reenit ja on nniin täynnä intoa ettei melkeen nukutuksi saa,silti aamulla ei saa itsestään mitään irti...
Oon suunnitellut monena iltana meneväni pyörällä töihin (19.5km sivu) ja seuraavana aamuna päätän etten tasan mene ja päätä tyynyyn... :lol2:
täytyy vaihtaa ilta töihin... :D
htietava sanoi:ehkä tyhmä kysymys?!?!? Eli jos rupeaa treenaa esim 1 h heräämisen jälkeen tai sitten illalla/yöllä?? olis aika mielenkiintoista tietää vaatiiko kroppa heräämisaikaa jne...
tiieitiijuu sanoi:ite oon huomannu et paras aika treenata on 1-2h heräämisen jälkeen, tai sitten päivällä 13-15 aikoihin, sitä myöhemmäksi jos menee niin seuraava päivä menee vituiksi, kun unta ei saa millään.
htietava sanoi:ehkä tyhmä kysymys?!?!? Eli jos rupeaa treenaa esim 1 h heräämisen jälkeen tai sitten illalla/yöllä?? olis aika mielenkiintoista tietää vaatiiko kroppa heräämisaikaa jne...
maximillian sanoi:Jos treeni luistaa ja tuntuu hyvälle niin ei sillä ole väliä mihin aikaan treenaa. :D
Jokaisella on yksilöllinen vuorokausirytmi, joten ei voi sanoa oikein mitään sääntöä että milloin paras aika. Vaikkakin pääsääntöisesti testot on aamuisin miehillä korkeimmillaan....
no mä en ainakaan ennen 12:sta vois ajatellakaan treenaavani, pakko olla safkaamisesta ainakin 3-4 tuntia tai :urjo:
Wondadog sanoi:Jos eilisilta on mennyt urakalla överiksi, voiko tänä aamuna tehty treeni käyttää enää niitä energioita hyödyksi?
Samalla tavoin itsekkin teen paitsi päikkärit kestää n.½-1h, jos liian pitkät unet nukkuu rupeaa vaan enemmän väsyttämään. Aamulla treenaaminen ei oikein taida olla mun juttu, vaikka illalla suunnittelisi menevänsä niin jää aina ajatuksen asteelle se juttu. :jahas:Lilboi sanoi:Mää tykkään tehä sillä lailla että kun pääsen koulusta joskus neljän maissa, otan ainakin tunnin päikkärit ja meen noin tunti heräämisen jälkeen salille. Ihan hyvältä on tuntunut. Muutenkin tuntuu reeni kulkevan paremmin illalla kuin päivällä.
Wondadog sanoi:Jos eilisilta on mennyt urakalla överiksi, voiko tänä aamuna tehty treeni käyttää enää niitä energioita hyödyksi?
Hemmetin hieno homma jos pystyt nukkuu ton verran päiväunia. Oikeaoppinen torkkuhan on sellainen et just kun nukahtaa ja säpsähtää niin sit pitäs nousta ylös ettei aivot mene "uni asentoon".~Voimariini ~ sanoi:Samalla tavoin itsekkin teen paitsi päikkärit kestää n.½-1h, jos liian pitkät unet nukkuu rupeaa vaan enemmän väsyttämään. Aamulla treenaaminen ei oikein taida olla mun juttu, vaikka illalla suunnittelisi menevänsä niin jää aina ajatuksen asteelle se juttu. :jahas: