Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Keisari
Kaikenlainen isänmaallisuus on laumassa kulkevia ihmislampaita varten. Pysyypähän massat kurissa. Ei tarvita edes ketodieettiä.
Originally posted by Baarikello
:lol2: :lol2: Saako tuosta ottaa sigun?
siitä vaan, ole hyvä.
kansallisvaltioita ei tarvita kohta enää mihinkään. Yrityksillä ja taloudella on lähes täydellinen valta nykyään. 20 vuoden päästä isoimmat yritykset ovat yhtä suuria kuin Eurooppa tai Yhdysvallat, yhtä suuria, paljon vaikutusvaltaisempia.
Kaikenlainen isänmaallisuus on laumassa kulkevia ihmislampaita varten. Pysyypähän massat kurissa. Ei tarvita edes ketodieettiä.
Originally posted by Cthulhu
Kansallisvaltiot ovat ainoita jotka voivat taistella ylikansallisia yhtiöitä vastaan.
Kansallisvaltioissa me ihmiset voimme vaikuttaa asiaamme äänestämällä.
Miten vaikka Nokian koodaaja pystyy vaikuttamaan yhtiönsä johtoon?
Minä olen mieluummin Suomen kansalainen kuin Fujitsu-Siemensin pohjoisen alueen napapiirin yksikön kolmannen alaosaston viidennen jaospäällikön sihteerin apulaisen tuuraajan sijainen.
Yhtiöiden tarkoitus on tehdä voittoa, kansallisvaltioiden tarkoitus on suojella kansalaisiaan.
Kansallisvaltiot ovat ainoita jotka voivat taistella ylikansallisia yhtiöitä vastaan.
Yhtiövalta on puhdasta diktatuuria.
Oletko sattumalta lukenut ikinä yhtään Scifiä?
Miten vaikka Nokian koodaaja pystyy vaikuttamaan yhtiönsä johtoon?
Minä olen mieluummin Suomen kansalainen kuin Fujitsu-Siemensin pohjoisen alueen napapiirin yksikön kolmannen alaosaston viidennen jaospäällikön sihteerin apulaisen tuuraajan sijainen.
Yhtiöiden tarkoitus on tehdä voittoa, kansallisvaltioiden tarkoitus on suojella kansalaisiaan.
Yhtiövalta on puhdasta diktatuuria.
Oletko sattumalta lukenut ikinä yhtään Scifiä?