Vaihteeksi lisäravinteista

Voisikohan joku teistä sekakäyttäjistä :rolleyes: hieman avustaa näiden lisäravinneasioiden kanssa?
Itselläni kun ei ole tuota alkemistin vikaa eikä viitseliäisyyttä sekoitella erilaisia jauhoja keskenään, niin olen sitten vedellyt sopivaksi katsomiani valmissekoituksia kitusiini.

Eli nykynen käyttö ollut seuraava:

Salipäivät MA, KE, PE
Fast Muscle+ 1dl, ennen treeniä sekä treenin jälkeen
Fast Promix 1dl, päivittäin (illalla)

Nyt Promix -varastoa täydentäessäni käteeni osui puolivahingossa purkki Fast:n glutamiinia sekä kreatiinia.

Minkähänlaisen sopan näistä voisi keittää? Muscle+ sisältää jo valmiiksi kreatiinia 5g per 100g ja Promix L-glutamiinia 5g per 100g.

Että näin...

nimim. pistinkö rahat hevon persiiseen?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mike sanoi:
Voit ottaa kreatiinin välipäivinä ja treenipäivät pärjäät hyvin Muscle+:n kreatiinilla. Glutamiinia varsinkin iltaisin ja treenin jälkeen.
Kiitos vaan avusta. Eli käytännön tasolle jalkautettuna jotain tälläistä ?

MA, KE, PE - puntti
Ennen treeniä Fast Muscle+ 1dl (n. 30g)
Treenin jälkeen Fast Muscle+ 1dl (n. 30g) sekä 5g Fast Glutamiini
Illalla Fast Promix 1dl (n. 30g)

TI, TO, LA, SU - off
Iltaisin Fast Promix 1dl (n. 30g) sekä 5g Fast Kreatiini

(ja selvyyden vuoksi 182cm/77kg --- for time being :))

ota tota muscle+ niin paljon, että saat 30g prodee. jos menee 100g annoksiin, niin ota jotain halpaa heraa ja lisää proteiinipitoisuutta. hiilarit voi olla 30-50g paikkeilla

itsjustme sanoi:
Treenin jälkeen Fast Muscle+ 1dl (n. 30g) sekä 5g Fast Glutamiini

Treenin jälkeen kannattaa tosiaankin ottaa vähän reippaammin tuota muscle+, joku 100g (2-3dl) on ihan hyvä

Nyt kun tuo Hera80 mainittiin, voin kysyä siihen liittyvää: tuo Hera80 tuntuu aivan liisteriltä, shakeri on aivan tahmea drinksun jälkeen. Onko tuo heraprotskun ominaisuus vai nimenomaan Hera80:n ominaisuus? Tuota tahmeutta ei ole Muscle+:ssa.

Onko muut huomanneet tuota tahmeutta Hera80:ssä?

Daydream sanoi:
Nyt kun tuo Hera80 mainittiin, voin kysyä siihen liittyvää: tuo Hera80 tuntuu aivan liisteriltä, shakeri on aivan tahmea drinksun jälkeen. Onko tuo heraprotskun ominaisuus vai nimenomaan Hera80:n ominaisuus? Tuota tahmeutta ei ole Muscle+:ssa.

sekoita suurempaan määrään nestettä niin ei tuu niin tahmeeta. ei mulla ainakaan oo tullut mitään liisteriä, vaikka mukana onkin aina maltoa niin kai sen jotenkin huomaisi jos liisteriks menisi.

Daydream sanoi:

Itse ainakin sekotan jauhot tehosekoittimella niin ei ainakaan tule mitään liisteriä tai klönttejä:D

itse SEKOITAN, en vatkaa juomiani. olen keksinyt paremman tekniikan, millä saada vähemmän vaahtoo ja paakkuja. teen juomat ennen treeniä, crean lisään treenin lopussa

en tiedä kuuluuko tämä kysymys tähän threadiin mutta en uuttakaan viitsi pikku kysymyksen takia tehdä eli! : Mitä suosittelisitte palautusjuoman lisäksi (malto+hera) niin mikä olisi näitten lisäksi tärkein lisäravinne tai jokin muu. Glutamiini? kreatiini? vai jokin muu? kreatiinia olen kyllä purkillisen vetänyt treeni kulki hyvin mutta en tiiä olika sillä mitään merkitystä asiaan ;) vastailkaa :worship:

pakkorako sanoi:
en tiedä kuuluuko tämä kysymys tähän threadiin mutta en uuttakaan viitsi pikku kysymyksen takia tehdä eli! : Mitä suosittelisitte palautusjuoman lisäksi (malto+hera) niin mikä olisi näitten lisäksi tärkein lisäravinne tai jokin muu. Glutamiini? kreatiini? vai jokin muu? kreatiinia olen kyllä purkillisen vetänyt treeni kulki hyvin mutta en tiiä olika sillä mitään merkitystä asiaan ;) vastailkaa :worship:
Eipäs tuohon palautusjuomaan oikein muuta voi lisätä kuin hera+malto+kreatiinia+glutamiini= ihan järkevä palautusjuoma. Tosin jotkut laittavat vielä jotain suolaa ja vitamiini jauhetta palkariin, mutta IMO noi eivät ole tarpeellisia vaikka muistaakseni Bull Mentula laittoi palkariinsa suolaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom