- Ikä
- 40
Kyllä ihmetyttää myös täällä, ois kiva nähdä miten tuo onnistuu...eli !!!Pyranha sanoi:Kyllä nyt on pakkoa sanoa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä ihmetyttää myös täällä, ois kiva nähdä miten tuo onnistuu...eli !!!Pyranha sanoi:Kyllä nyt on pakkoa sanoa
Aimo Mättö sanoi:Jouko Ahola videollaan sanoo tekevänsä tuota istumaan nousua lisäpainoilla, ensin 20 kg 30 toistoa, sitten 25kg niin monta kuin tulee.
Alaselkä kaarelle -> hirvee vauhti -> ei tuntumaa vatsassa. Noi nopeustestit on jotain ihan muutaku vatsalihastestejäRock^ sanoi:Vatsakoneessa tulee tehtyä vatsoja, sarjapaino 100+kg. Joskus tuli testattua vatsojen "nopeutta" ja puoleen minuuttiin menee abouttirallaa 40+ vatsaa, jalat penkillä ja hartiat kosketti maata joka toistolla sekä pää polvia.
jarska sanoi:Vatsalihaksista on ollu paljon juttua, mutta paljonko voimaa löytyy. Itse teen lattialla perusvatsoja 25kg:n kiekko niskassa jalat vapaina. Kiekon reikä koskettaa takaraivoa ja jalat ovat koukussa. Mutta yksi kaverini tekee niitä 40kg:lla.
Mitää kattavaa vertailua ei tietenkään saada, koska tekotapoja on monia. Kiinostaa tietää miten porukat yleensä tekee vatsoja.
kimmo2543 sanoi:Mää pistin 300kg kisatankoon ja menin lattialle tangon alle laitoin ottan
tankoon kiinni ja tein 25toistoa(tuli aika helposti) :D
toi meni ehkä pikkasen yli :jahas:kimmo2543 sanoi:Mää pistin 300kg kisatankoon ja menin lattialle tangon alle laitoin ottan
tankoon kiinni ja tein 25toistoa(tuli aika helposti) :D
eka srja oli 10kg x 50, sitten noi loputAimo Mättö sanoi:Jouko Ahola videollaan sanoo tekevänsä tuota istumaan nousua lisäpainoilla, ensin 20 kg 30 toistoa, sitten 25kg niin monta kuin tulee.
En saanu yhtään:curs: Jos kyynärpäät osoittaa eteen niin saan muutaman. Ja mä kun olen luullut et mulla on kohtuu hyvässä kunnossa vatsat :itku:Timba79 sanoi:Pikkuveli sanoi jostain lukeneensa, että joku kaveri olisi luvannut ison kasan rahaa sille joka näitä tekee 15 kpl puhtaasti.