Vaasa

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Alberr-ahne sanoi:
No niin nyt oli mun vuoro "joutua" Vaasaan opiskelujen takia. Joten kysymys kuluu: Mitkä salit on
vielä pystyssä ja minne mun kannattaa mennä? Etsin salia josta löytyy paljon vapaitta painoja ja kaikki
perus laitteet.
En tiedä tuosta All Starsin vapaiden painojen määrästä, joten en sano siitä mitään. Vörkkärin tai "Soskan" salilla on paljon vapaita painoja. Sinne vaan kun on ilmainen. Ilmaiseksi saliksi hyvä. Ainoa miinus on se, että aerobista ei pääse tekemään lainkaan. Sitten jos budjetti kestää niin on Sports Gym ja tietty Body/Fitness gym (entiseltä nimeltään tuo tässäkin threadissa mainittu Sport Center).

Tervetuloa Vaasaan. :)

Alberr-ahne sanoi:
No niin nyt oli mun vuoro "joutua" Vaasaan opiskelujen takia. Joten kysymys kuluu: Mitkä salit on
vielä pystyssä ja minne mun kannattaa mennä? Etsin salia josta löytyy paljon vapaitta painoja ja kaikki
perus laitteet.

Tennis-Centerillä on monipuolinen sali ja paljon vapaita painoja, ei lopu kesken. Sali on halpa, opiskelijoille vieläkin halvempi. Lähellä keskustaa, pitkät aukioloajat, löytyy suihkut ja saunat jne...

Tervehdys.

Vaasan sosiaaliviraston ylläpitämä sali muuttaa Vöyrinkaupungilta Ruutikellarintielle, joten "Sossu" on näillä näkymin vähintään viikon kiinni.

Etsin salia, josta löytyy seuraavat laitteet:

- Kyykkyteline (peilin edessä)

- Hack-kyykky

- Takareisikone (vatsallaan makuuasennossa tehtävä/istuttava malli, mieluiten molemmat)

- Pohjekone ("normaali" seisaaltaan tehtävä/istuttava malli, mieluiten molemmat),

- Etureisikone

(- Alaselälle jokin hifistelylaite)

Tarkoituksena siis treenata takareisi+pohje ja etureisi+pohje -setit.

Salin sijainti keskustan läheisyydessä on plussaa.

Tiukkaakin tiukemman taloudellisen tilanteen vuoksi Sport Gym (vai Clubko se nykyään on) ei kelpaa. Kävin katsastamassa Tennis Centerin tilat, mutta en ollut täysin tyytyväinen talon tarjontaan.

Muita saleja saa ehdotella laidasta laitaan, kunhan vain ylläolevat laitteet löytyvät valikoimasta. Hintatiedot+omat kokemukset salista olisivat vastauksen mukana mukavia. :)

Etukäteen kiittäen :kippis1:

Onko toi sports gym se joka on Palosaaressa? Laittakaa vielä noita osotteita tänne ku tulee vähän kalliiks soittaa 118 ja kysellä. Mites toi tennishallin sali, missä se on? Asun ihan tässä keskustassa opiskelija-asuntolassa (raastuvankatu 11). Toivoisin että sali olis kävelymatkan päässä. Hintakatto n. 50e, en suostu tinkimään laadusta. Kiitos oiken paljon avusta. PS. ei tää Vaasa yhtään hassumpi paikka ole. Tääl on aika paljon nuoria, tosin hieman vaikea tutustua kehenkään ku ei tiedä pitäiskö puhua suomea vai ruotsia :D

Osaakos joku sanoa, onko keskustiellä/sen lähettyvillä jotain ihan ok salia?
Olisi Vaasaan tarkoitus tulla viikoksi töiden takia joten treenaamaan olisi mukava päästä myös siellä :)

Itse kävin All Starsin salilla kun asuin Vaasassa ja mielestäni hinta-laatu-suhde oli erinomainen. Muistaakseni opiskelijakortilla 2,5€/kerta. Erikseen on naistensali, miestensali ja yhteinen sali. Laitteita on hyvä valikoima ja kaikki lihakset saa varmasti treenattua. All Stars löytyy Palosaarentien varrelta.

Alberr-ahne sanoi:
PS. ei tää Vaasa yhtään hassumpi paikka ole. Tääl on aika paljon nuoria, tosin hieman vaikea tutustua kehenkään ku ei tiedä pitäiskö puhua suomea vai ruotsia :D

Asuin Vaasassa neljä vuotta ja en kertaakaan joutunut puhumaan ruotsia. Että se niistä kuvitelmista :rolleyes: Englantia tuli puhuttua useamminkin, esim. afrikkalaisille/aasialaisille opiskelijoille.

Tervemenoa Vaasaan :hyper:

Itse en kaupungista erityisemmin pitänyt...

Joo Otto Gymin (ent. AllStars) hinta-laatu-suhde on edelleen ihan hyvä. Elokuussa hinnat nousi ja kuukausi maksaa opiskelijalta 24 euroa.

Keskustasta etsivät kokeilkaa vaikka Budo Fitness Gymiä. http://www.bf-gym.com/

Paras sali Vaasassa

Olen muuttamassa pian Vaasaan puoleksi vuodeksi töiden perästä ja pitäisi löytää paikka, minne pääsee repimään rautaa ja miksei muutakin. Sen verran vanha on tämä keskustelu, että ajattelin vähän päivitellä suosituksia tähän päivään. Kiinnostaa tietää hyvä paikka, semilähellä keskustaa, jossa olisi paras hintalaatusuhde. Olisi kiva kuulla, jos Vaasassa on joku halpa mesta ihan vaan raudan repimiseen, jos sittenkin jättäisi välistä nuo kaikki spinningit ja muut aerobiset. Lisäksi ei haittaa kumpaa kotimaista salilla pääasiassa puhutaan sen verran sujuvasti nämä molemmat iteltä menee.

Olen muuttamassa pian Vaasaan puoleksi vuodeksi töiden perästä ja pitäisi löytää paikka, minne pääsee repimään rautaa ja miksei muutakin. Sen verran vanha on tämä keskustelu, että ajattelin vähän päivitellä suosituksia tähän päivään. Kiinnostaa tietää hyvä paikka, semilähellä keskustaa, jossa olisi paras hintalaatusuhde. Olisi kiva kuulla, jos Vaasassa on joku halpa mesta ihan vaan raudan repimiseen, jos sittenkin jättäisi välistä nuo kaikki spinningit ja muut aerobiset. Lisäksi ei haittaa kumpaa kotimaista salilla pääasiassa puhutaan sen verran sujuvasti nämä molemmat iteltä menee.

Itse suosittelen Vilposen salia eli Wasa Gym Housea,joka on varustetasoltaan loistoluokkaa tyyliin bodyvoima!
http://www.wasagymhouse.com/

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom