vaarallinen risteys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nahjus
  • Aloitettu Aloitettu
huhhuh, kylläpäs oli taas oikeen laatuviihdettä..
Idea sinänsä ihan hyvä, mutta kun ei siitä saa mitään selvää kun kaikki huutaa päällekkäin (haastattelioita myöten)

Eikä sitä Kirsi Pihaa näyttänyt muu kiinnostavan kuin Halmeen mollaus, muutenkin ärsyttää kun haastattelija kysyy vieraalta kysymyksen - vieras koittaa vastata - haastattelija alkaa huutamaan omia mielipiteitään päälle... pitää kaikki ohjelmaideat pilata tuommoisella käytöksellä.. :(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juuri tuotahan tuo ohjelma oli. Mut auta armias kun joku viherpiiperö (anteeksi sanontani) alkoi jotain selittämään, niin kyllä silloin annettiin puhua. Mutta itse huutavat päälle eivätkä anna muiden puhua, typerää. Jotenkin vain tuntuu että tuota Pihaa ei kiinnosta kuin omat mielipiteet ja muut, eriävät mielipiteet ovat vääriä.

Ohimennen vilkaisin. Kiinnitti huomiota että Halme on aika hyvässä rasvassa, maha melkein kuin joulupukilla.

Ja Piha ON ärsyttävä puhuessaan haastateltavien päälle.

No,tossahan jo muut sanovatkin sen,mitä ajattelin ohjelmasta.Juontajan/juontajien vaihdolla saataisiin varmaan oikein hyväkin ohjelma.
Nelosella oli pari vuotta sitten vieläkin ärsyttävämpi naisjuontaja vastaavan tyyppisessä ohjelmassa.En nyt millään muista kyseisen hyykerön nimeä mutta semmonen silmälasipäinen,25-30 vuotias,feministin oloinen ämmä se oli.Sillä oli juontajaparina joku mies ja ohjelma tuli muistaakseni sunnuntai-iltana.Se nainen tosiaan puhu haastateltavan päälle kokoajan ja siitä heti huomasi kenen vieraan puolella ja ketä vastaan se oli siinä ohjelmassaan.

Originally posted by nahjus

Eikä sitä Kirsi Pihaa näyttänyt muu kiinnostavan kuin Halmeen mollaus, muutenkin ärsyttää kun haastattelija kysyy vieraalta kysymyksen - vieras koittaa vastata - haastattelija alkaa huutamaan omia mielipiteitään päälle... pitää kaikki ohjelmaideat pilata tuommoisella käytöksellä.. :(

Pihaa tais vituttaa Halmeen pääsy eduskuntaan aika rankasti.
Ämmä teki kyllä kaikensa molllatakseen Halmetta,mutta ei kyllä siinä mielestäni onnistunut!Toni olis voinnut vetää Kikalle :blow:

Piha on erittäin perseestä ja koko ohjelma huono. Halme oli muuten suht hiljainen. On tainnut huomata pikkuhiljaa mihin on päänsä työntänyt. Kyllä ammattipoliitikot on sen verran hyviä puhumaan, että siinä on viikingillä tekemistä pysyä mukana keskusteluissa.

Ei se ohjelma tosiaan oikein toimi... Toivois keskusteluohjelman juontajilta tasapuolista kunnioitusta haastateltavia kohtaan, vaikka nämä eivät sitä välttämättä ansaitsisikaan. Naurettavista naurettavin on se taustalla oleva screeni... Menee ainakin mun sympatiat heti haastateltavan puolelle riippumatta kuka on kyseessä, jos yritetään mollata tuollaisilla typerillä tehokeinoilla. Esimerkiksi taannoinen Seppo Rehusen mustamaalaus oli aika törkeää. Ihmisille pitäisi antaa tasa-arvoinen mahdollisuus puollustaa itseään sanallisesti... Vai onko niin, että juontajien keinot eivät vain yksinkertaisesti enään riitä noitten todellisten puhumisen ammattilaisten kanssa? Oli kyllä mielenkiintoista eillisessä ohjelmassa, kun kaikki huusivat yhteen ääneen, eikä kummastakaan juontajasta ollut puheenjohtajaksi. Huomasi muuten hyvin, että Matti Wuori ja Beni olivat täysin omalla tasollaan keskusteluissa... Täytyy nostaa hattua

Halme hoiti homman tyylikkäästi, vaikka Kirsi Piha koko ajan väitti vastaan ja puhui päälle. Todella ärsyttävää. :curs:

joo, enpä oo katsonut mutta Piha taitaa kyykyttää munatonta Aalto-setälää olan takaa. Nykytrendi on se että tyhjäpäiset femakot kimittävät ja peittävät kaiken järkevän puheen alleen. Jonkun pitäis sanoa että nyt ÄMMÄ HILJAA!!!

Minullekin tuli heti se kuva, että Pihaa vitutti se että Halme oli päässyt kansanedustajaksi. Muutenkin se ämmä kuulostaa todella ÄRSYTTÄVÄLTÄ. :curs:

Kirsi Piha on pieni pilkun nussia...
Esim. lopuksi kun Halme sanoi, että suomen kansa äänesti sen eduskuntaan, niin piha siinä alkoi inttää, että ei suomen kansa sitä äänestäny sitä. Ei ehkei koko kansa mutta pirun suuri osa ainakin, kuitenkin enemmän kuin Anneli Jäätteenmäkeä. Tuntui muutenkin kuin juontajat oisivat kokoajan yrittäneet olla törmäyskursilla Halmeen kanssa. Juontajat vaihtoon niin hyvä tulee.

Se on juontajakaksikon tietoista provoa koko ohjelma. Sääli vaan, että eivät osaa näköjään enää oikein suhteuttaa provoa ja laadukkaan ohjelman periaatteita. Henk. Koht. minua ärsyttää Pauli "mä-olen-fiksu-ja-intän-vastaan" Setälä, koska kaveri tuntuu jo aikapäiviä sitten alkaneen valehtelemaan itselleen busineksen viedessä miehen mukanaan. Mikä oli esim. se Ahde-juttu? Poika puhui ihan asiaa mediakritiikistä, mutta Setälä käänsi jutun hatarin keinoin Ahteen omaan niskaan, ja vain siksi, että on Iltiksen päätoimittaja. Eipä ollut pokkaa vastata oman lehden roskalööpeistä jne. Vituttaa kyllä moinen. Tämäkö on sitten asioiden objektiivista tarkastelua ja hyvää keskustelua? Vitun marjat, en enää katso ohjelmaa, simple as that. Vittu.

Vaarallinen sun muut risteydet!!

Nyt kun seurannut noita talk-ohjelmia joissa Halme vieraana, niin kaikilla saatanan pingviineillä on jo valmiiksi vitun hostile asenne sitä ukkoa kohtaan. Kuten Stillerin paskanjauhanta showssa, semmonen nauta soitti sille poskea koko ajan ja stilleri perään. Mun mielestä Tonyllä on aika hyviä asioita joiden puolesta puhua kuitenkin eduskunnassa, useat sellasia joista kukaan muu ei uskalla puhua. Vitun paskaa sakkia koko läjä, ja useimmat kateellisia siitä ku jäivät rannalle ja Halme veti saatanasti ääniä. Mutta hienoa kuitenki että yks ukko joka saa pikkasen siihen liitu-raita-pingviinien sakkiin liikettä ja säpinää. Seuraamme mielenkiinnolla jatkossa...

:kippis1:

Mä olen aina ajatellut, että ainut sympaattinen oikeistopolitiikko on juuri Kirsi Piha. No olihan se vähän ärstyttävää, kun toimittajan omat näkemykset ottavat vallan haastattelussa. Eli nyt tuli miinus Kirsille...

Mutta eipä tuo Halmekaan kyllä loistanut tossa haastattelussa. Itsensä pussiin puhumisesta on Halme kehittänyt jo taidetta lähentelevää toimintaa.

Mun mielestä toi Halmeen uho, että kyllä hän yksin pystyy asiat kuntoon laittamaan on joko äärimmäisen itsekritiikin puutteen ja vääristyneen minäkuvan yhteensulauma tai sitten vaan tuuli huulia heiluttaa tyyppistä paskanjauhantaa.

Yksi henkilö oli kyseisessä ohjelmassa, jota ei voi muuta kuin arvostaa, eli Matti Wuori....

Pauli Aalto-Setälän pisteet on laskenut kyllä rankasti ton ohjelman myötä...Ennen niin empaattisen oloinen Pauli on muuttunut kyyniseksi ilta-päivä lehti tason kommentaatoriksi...Kenen leipää syöt sen lauluja laulat.

Pelle oli taas oma itsensä, jotkut asiat ei muutu ikinä..;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom