Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Pauliina
Vaikka pariskunta näyttääkin siltä, että tietää mitä tekee, tyttö sanoi suunnilleen näin: "Mulla vatsa on ongelmakohta, mä en saa pyykkilautavatsaa vaikka treenaisin kuinka paljon". Ja taas kansa luulee että treenaamalla ne sixpackit tehdään. Mihin jäi ruokavalio...
Originally posted by Hippa
Ja se Sportti lehden toimittaja sanoi, ettei se löydä malleja, joilla on lihaksia!! Niinku DAAAA!!
Originally posted by PattiPete
Mallilla pitäis kai sitä pärstäkerrointakin löytyä. Se harventaa aika paljon.
Duh?Originally posted by Hippa
Niinku DAAAA!!
Originally posted by Tomi
Duh?
Joo, ois sinne voinut jonkun fitnessnaisen pyytää toho treenaavan naisen "rooliin".
Originally posted by mmama
Ohjelmassa esiintynyt nainen oli omien sanojensa mukaan fitnessammattilainen eli kuntosaliohjaaja + vetää aerobic & spinning tunteja joka päivä vähintään yhden... (mimmi teki muuten siinä videolla kuntosalitreeniä minimipainoilla... heh heh...)
Fitness on kyllä aika laaja käsite. liikunnan ammattilainen sopisi tietysti ehkä paremmin käsitteeksi, mutta fitness on kehon muokkausta kaikin keinoin, ei vain sitä kisausta.
nyt on muuten pakko mainita, että kyllä sitä friidu voi kunnossa olla ilman tehokasta saliakin. meijän yksi ohjaajista... voi piru, mikä kunto. niin kaunis kroppa, ja pyöreät lihakset. vetää jumppaa, mm. combattia, pumppia noin 10-15h viikossa.. salille ei ehdi ollenkaan.en voi sanoa muuta kun vau.
siinä on mun mielestä ilmikuva fitnessnaisesta.
-r
Originally posted by Pauliina
Vaikka pariskunta näyttääkin siltä, että tietää mitä tekee, tyttö sanoi suunnilleen näin: "Mulla vatsa on ongelmakohta, mä en saa pyykkilautavatsaa vaikka treenaisin kuinka paljon". Ja taas kansa luulee että treenaamalla ne sixpackit tehdään. Mihin jäi ruokavalio...
Originally posted by Tiukkis
Aivan! Kansa luulee siis, että ne 200 vatsalihasliikettä päivässä täytyy ehdottomasti tehdä...
Joo, ois sinne voinut jonkun fitnessnaisen pyytää toho treenaavan naisen "rooliin".
Ja se Sportti lehden toimittaja sanoi, ettei se löydä malleja, joilla on lihaksia!! Niinku DAAAA!!
Originally posted by mmama
Terveelliset elämäntavat kiinnostavat kaikkia, mutta heti kun ruvetaan puhumaan hiilihydraateista tai proteiineista niin homma menee porukalta yli hilseen. Ei edes haluta ottaa selvää aiheesta sen enempää. Ja sitten mussutetaan kun ei tää mun kroppa tästä mihinkään muutu... oe voe!
Originally posted by Nitsku
Mutta kun se ole "luonnollista" jos vetää proteiinijauhoja...