Vaarallinen risteys nyt, kehoasiaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hippa
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Nitsku
Tarkoitinkin yleisesti ottaen sellaista asennetta, että olisi kiva laihtua ja olla paremmassa kunnossa mutta kun pitäisi ottaa asioista selvää ja oppia kontrolloimaan kehoaan, niin äkkiä tuleekin se vastaan että se ja se asia ei ole "luonnollista" (= ei voi tehdä).

Esimerkiksi eräs entinen tyttöystävä ihmetteli miksi pitää juoda palautusjuoma, eikö niitä lihaksia voi kasvattaa "luonnollisesti".

Mitä tuollaiselle ihmiselle nyt voi sanoa...?

On syytäkin olla _entinen_ tyttöystävä :D Onhan proteiinijauheet "luonnollisempia" kuin esim. raejuusto :eek: eineksistä puhumattakaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by metalman
Ja se että vatsa on heikoin kohta, niin tottakai sitä silloin pitää treenata enemmän kuin muita kohtia

No ei välttämättä..

Originally posted by Anssi
Hippa the Little Lady,

Vihjaat ilmeisesti, että niiden olis pitäny ottaa sut sinne pullistelemaan... ;)

Tottakai! Minä ja mun valtavat lihakset ;)

Mut olisi ihan kiva ollut nähdä siellä joku Suomen fitness- ja kehohuippu kertomassa asiasta. Varmasti olisi joku ainakin suostunut menee sinne.

On pieni aavistus, että nää ohjelman tekijät ei ole tehneet tarpeeksi ennakkotyötä, koska kehoasian edustajat olivat tuntemattomia naamoja tällä alalla.

aivan nitsku;)

tää kulttuurimme on kyllä hyvin omansa muiden joukossa, ja niinkin kauan aikaa kun olen elänyt "ulkomaailman urheilijana", pystyn hyvin kuvittelemaan ympäristön ajatukset. bullshittiähän se on ja mitä välii.. mut ei ...ei ne ymmärrä... parempi olla hiljaa vaan.

:) jeh.

Originally posted by Willie
Samaan menoon kai voi kysyä kuinka "luonnollista" ja ihmiselle lajityypillistä on ylipäänsä nostella rautapaloja tai juosta ympyrää. Jos haluaa luonnollisuutta voi tietysti mennä metsään kirmaamaan hirven perässä ja suorituksen perään juo palautusjuoman suoraan saaliin valtimosta ja kiipeää puuhun takaisin lepäämään. Itse en palautusjuomia käytä mutta niiden luonnollisuutta on aika turha pohtia.

"It´s not about health, it´s about looking good"
Muscle by Samuel Fussell;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom