80 kiloo näytti
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitihä se kokeilla 74 kiloo uudel vaa'al. Vanha oli nii kulunu et sai varmaa 10kg enemmä:D
Juu, ja eri vaa'at antaa eri tuloksen, esim. paksuudesta riippuen. Kaikilla nousi rautakourissakin tulokset kun Kimmo osti uuden vaa'an:DTässäkin saa ihan eri tulokset riippuen mistä kohtaa vaakaa pitää kiinni ja onko kädet suorina... Ainakin Rautakourakisoissa vaa´asta pidetään sivuilta kiinni ja kädet vaakasuorassa = vaaka naaman edessä suorilla käsillä.
Edit: ja vaaka pitää pysähtyä "pitoon" yhdeksi sekunniksi
w00t eiks Kimmolla oo enää sitä 70 luvun valkoista viisari vaakaa :DJuu, ja eri vaa'at antaa eri tuloksen, esim. paksuudesta riippuen. Kaikilla nousi rautakourissakin tulokset kun Kimmo osti uuden vaa'an:D
Ei ole, ei. :D (..ja säkin olet tietysti joku joka on nähnyt mut, mut mä en tiedä sua.:D muutaman kerran oon käyny kisoissa..)w00t eiks Kimmolla oo enää sitä 70 luvun valkoista viisari vaakaa :D
Kyllä mäkin sut tunnen/tiedän, mutta sä varmaan et osaa yhdistääEi ole, ei. :D (..ja säkin olet tietysti joku joka on nähnyt mut, mut mä en tiedä sua.:D muutaman kerran oon käyny kisoissa..)
No voi saamarin saamari!:D Juu, mulla on käsitys että olet joku meistä vääntäjistä, mutta ei, en osaa yhdistää. Tää alkaa olla jo noloaKyllä mäkin sut tunnen/tiedän, mutta sä varmaan et osaa yhdistää
Noni nyt on uudestaa kokeiltu 91kg:(. Kädet oli vaakatasos ja sivuilta puristin.Tuli tos äske puristettuu 87kg tosin näpit iha tukos kripperin puristelust et jos tos uudenvuoden jälkee kattelis uudestaa.:D
Juu onhan niitä otteita hyvä vaihdella, kunhan ei unohda niiden alimpien sormien treenausta. Gripperin sulku on monesti juuri niiden heikkoudesta kiinni, niitä ei todellakaan kannata turhaan jättää jälkeen. Ja niidenkin lihakset löytyvät sieltä kyynärvarresta..;) Jos gripperillä saa helposti toistoja kolmella sormella, niin sitten vähän jäykempää kehiin.60-65kg. Grippereistä annan hyvänä vihjeenä että kun jättää pikkurillin ja nimettömän pois, siis puristaa sitä 3 sormella, etusormella, keskisormella ja peukalolla niin kasvattaapi enemmän kyynärvartta ja voimaa tulee enemmän ja tehokkaammin.
edit. 200 posti.