• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Vaa'an puristusvoima

Minkäslaisia lukemia porukka saa puristettua tollaseen henkilövaakaan? Itse jaksan pitää siinä sekunnin ajan noin 60-65 kg.

Ihme juttu, just meinasin eilen laittaa tällasen threadin..:eek:
Mä saan 45 kg, toissapäivänä kokeilin ekaa kertaa pariin vuoteen.. Aikasemmin meni joku parikymmentä kiloa.

Vois koittaa.

Liitteet

22 kiloa ei oikein saa tuntumaa.

ironchef

Ironchef's World
Mä nään jo artikkelin:
------------------------------------------------------------------
Vuonna 2004 järjestettiin Suomen mulukkulassa ensimmäiset vaa-an puristuksen MM-kisat. Pakkotoisto.com voimailufoorumin ideoima voimain mittelö käytiin nyt siis ensimmäistä kertaa ja suosio yllätti järjestäjät. Kaukaisimmat osallistujat olivat aina Ranskasta asti ja kotimainen parhaimmisto oli myös paikalla, lukuunottamatta Jorma Kyökkää, joka loukkasi peukalonsa karsintakilpailujen viidennessä puristuksessa. Tiukan mittelösarjan jälkeen olivat vuorossa semifinaalit joissa kirkkaimpana vaa-an puristajana ja oikeana pihtisormena loisti Urheiluseura VLP:n (VähäLuoston Puristus) Martti Ala-Vartti, joka tiputti rutiinin omaisesti Ruotsin oman toivon Mats OntIBummenin ja eteni näin finaaliin asti. Lopulta finaalissa oli vastakkain Martti Ala-Vartti ja PK:n (Pakkotoiston kouristus) Olli NooB, jotka ratkaisivat ensimmäisen Maailman mestaruuden kolmi eräisessä puristuksessa. NooB piti pintansa Ala-Vartin puristuksessa ja voitti näin ensimmäisen MM-tittelin lukemin 3-2. MM ennätykseksi syntyi myös hurja tulos 253,4 Kilogrammaa.
--------------------------------------------------------------------

:hyper:

AT

Ikä
40
Kovia lukemia tässä muilla.
Oon aina kuvitellu, että mulla ois harvinaisen kova puristusvoima. 83,1 kg sain digitaalivaa'alla puristettua ja nyt ei oo sormissa tuntoo! (hikikin tuli...)
Heh! Hassu uus hymiö! :hyper:

Ikä
45
No onpas tänne veikeä tredi aloitettu :). Tuossa puristuksessa varmaan vaikuttaa myös se, mistä kohtaa vaakaa puristaa. Vaa'an kulmista tuntuu saavan parhaan puristusotteen ja kolminumeroiset lukemat. Ei tässä sitten muuta kuin kova treeni päälle seuraaviin mulukkulan MM-kisoihin. :lol2:

Huh, taidan olla ainoa joka jäi ilman tulosta. Tuo digivaaka antaa tuloksen vasta, kun paino vakiintuu ja on vaikea ylläpitää grammalleen samaa maksimipuristusvoimaa päällä useampi sekuntti.

Pitää testata, kun menee jollekkin kaverille tai porukoille kylään :)