SUPERCARB 1kg -40%

-v9.4-

Viikate74

Bukkake Fighter
Ikä
50
-v9.4-

Liitteet

• sarik.webp
    sarik.webp
    22,8 KB · Katsottu: 436
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Näihin viikatteen kuviin ei oikein osaa sanoa mitään ikinä :D Siis hyvejä kuveja. Ei kait siinä muuta. Mukavaa kun tukka on noin punainen ja muuten "yli" valkoinen kuva.

Sama tuli mieleen, että fifth element tuli heti mieleen.

Miten on, vahvistatko nuita värejä jollain vai onko suoraan kamerasta?

Näihin viikatteen kuviin ei oikein osaa sanoa mitään ikinä :D Siis hyvejä kuveja. Ei kait siinä muuta. Mukavaa kun tukka on noin punainen ja muuten "yli" valkoinen kuva.

Sama tuli mieleen, että fifth element tuli heti mieleen.

Miten on, vahvistatko nuita värejä jollain vai onko suoraan kamerasta?

Lightroom 2:sen läpi mennyt kuva pelkästään. Saturaatiota on itseasiassa hiukan laskettu kuvasta. Käsittelyä sinänsä melko vähän.

Tavallaan tuokin kuva vaikuttaa siltä, että tuollaisen saisi aikaan vain nappaamalla pokkarilla suoraan kuvan kohteesta. Ehkä minä en vaan löydä näistä sitä "juttua".

Mä halun kanssa nähdä sen. Olis kiva nähdä miten saat edes taustasta kirkkaan valkoisen ottamatta huomioon ollenkaan mallin valaistusta. Eli ota nyt vaikka kokeeksi kuva itsestäsi jossa on täysin valkoinen tausta kun histogrammia katsoo.
Siis pelkällä pokkarilla ja normaalissa huonevalaituksessa.

Kuten sanottu, mä en vaan näe tuossa kuvassa sitä jotain mikä on ilmeisesti kuitenkin jotain hienoa valokuvauksellisesti. Ja tarkoitin pelkästään kameralla otettua kuvaa, en sitä tuotosta joka on käynyt läpi shopit ja roomit yms.

Selkeästi havaittavissa, että kaikki kameran kanssa touhuavat ihmiset ovat melko herkkänahkaisia kuviensa suhteen. :lol2:

Selkeästi havaittavissa, että kaikki kameran kanssa touhuavat ihmiset ovat melko herkkänahkaisia kuviensa suhteen. :lol2:

Siltä näyttää. Kaiketi tämä on sitä taidetta jota ei kaikki ymmärrä. Kuva naisesta, paljon valoa ja tarkka kuva, what else?

Joo, mut sä menit sinne minne ei pitäis - älä ikinä edes vihjaise, että ottaisit ite vastaavan/paremman. ;)

Pakko kuitenkin sanoa, että mä(kään?) en ole löytäny yhdestäkään Viikate74:n kuvasta oikeastaan... mitään. Ainakaan näistä mitä on silmään sattunut, pitää joku kerta katella tarkemmin.

En mä niitä osaa kyllä analysoidakaan sen kummemmin, mutta näin ulkomuistista sanottuna jäänyt päällimmäiseksi sellanen tekotaiteellinen vaikutelma. Jos siellä taustalla joku "visio" on, niin ei se kyllä välity yhtään. Silmäkarkkinakaan noi ei toimi, kun tässä kuvien täyttämässä maailmassa on niin paljon vaikuttavampia/kiinnostavampia otoksia siltäkin kantilta.

Mutta eipä siinä - antaa mennä mun puolesta. Mä jatkan ihmettelyä, että miksi.

Joo, mut sä menit sinne minne ei pitäis - älä ikinä edes vihjaise, että ottaisit ite vastaavan/paremman. ;)
No jos tuosta sen vaikutelman saa niin saa kyllä käsittää tahallaan aika paljon väärin. Mutta sama se mulle on, mitäs laitatte kuvianne tänne jos ei niitä saa kritisoida.

Kertokaa ihmeessä mikä esimerkiksi tässä kuvassa on se hieno juttu? Vai onko tässä sellaista? Onko tämän tarkoituskin olla...vain tuollainen?

Ainakin iso osa noista kuvista on ollut jotain fetissikuvia. Ehkä se on sitten se juttu. Aika kummallista ajatella, että jokaisella pitäisi olla selkeästi oma juttunsa. Aika surullistakin olisi se jos et erotu massasta niin ketään ei kiinnosta ja tuskin kiinnostaa muutenkaan.

Mitä yleisö siis odottaa? Vai onko kyse siitä, että jos on kuvan tänne postannut niin siinä pitäisi olla jotain, koska niin ei olisi tehnyt jos ei olettaisi sen kiinnostavan ketään? Ihan sama kuin porukan kunnon arvosteleminen mitäänsanomaton kuva/ihan peruskunto.

Eikö normaali/tavallinen/perus ole tarpeeksi?

Ainakaan ei voi ymmärtää sitä argumenttia, että "olisin voinut itse ottaa samanlaisen." So what?

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Ei varmasti pidetäkään kaikesta eikä tietenkään tarvitse. Sitä vaan mietin, että onko ihmiset niin tottuneita photarisäätöön, että jokaisessa kuvassa pitäisi olla puolet sitä.

Olisi ihan mielenkiintoista tietää mitä ihmisillä on seinällä jos kuvista ja taiteesta on kyse.

Onko sitten joku perus sorsa/oravakuva parempi kuin tuo? Oma mielipide on, että tuo on todellakin suoraan fift elementsistä ja hyvin vaikea sanoa onko se hyvä vai huono asia. Ei neutraali tarkoita paskaa. Välillä täältä saa sellaisen käsityksen, että jos ei ole loistava jollain tasolla niin se on surkea.

Ei varmasti pidetäkään kaikesta eikä tietenkään tarvitse. Sitä vaan mietin, että onko ihmiset niin tottuneita photarisäätöön, että jokaisessa kuvassa pitäisi olla puolet sitä.
Jos taas meet meitsin kuvia katsomaan, niin siellä taas nillitetään kun on photaria käytetty.

No jos tuosta sen vaikutelman saa niin saa kyllä käsittää tahallaan aika paljon väärin. Mutta sama se mulle on, mitäs laitatte kuvianne tänne jos ei niitä saa kritisoida.
No todellakin, mutta sait 2 vastausta joissa kehotettiin ottamaan ite parempi/vastaava. No, melkeen sama siis jos olisin sanonu, että pitäis aina vapauttaa itsensä vastuusta sanomalla, että ei ite kyllä pystyis parempaan. :rolleyes:

Kertokaa ihmeessä mikä esimerkiksi tässä kuvassa on se hieno juttu? Vai onko tässä sellaista? Onko tämän tarkoituskin olla...vain tuollainen?
Samaa mä siis ihmettelin. Kuva joka jaksaa kiinnostaa sekunnin?

Oliskos osa isompaa kokonaisuutta? Eli kasa potretteja.
No ei toiminu yksittäin sitten.

Ainakin iso osa noista kuvista on ollut jotain fetissikuvia. Ehkä se on sitten se juttu. Aika kummallista ajatella, että jokaisella pitäisi olla selkeästi oma juttunsa. Aika surullistakin olisi se jos et erotu massasta niin ketään ei kiinnosta ja tuskin kiinnostaa muutenkaan.
Kai jokaisella esille laitetulla kuvalla pitäis olla joku tarkoitus, enkä nyt tarkoita mitään maailmoja mullistavaa visiota, kyllä mulle riittää se silmäkarkkikin.
Mitä yleisö siis odottaa? Vai onko kyse siitä, että jos on kuvan tänne postannut niin siinä pitäisi olla jotain, koska niin ei olisi tehnyt jos ei olettaisi sen kiinnostavan ketään? Ihan sama kuin porukan kunnon arvosteleminen mitäänsanomaton kuva/ihan peruskunto.
Jos kuvan laittaa esille, niin vois olettaa, että sen ottaja itse ainakin näkee siinä olevan jotain minkä olettaa kiinnostavan muitakin, eikös? Kuntoa arvostellessa yleensä on kehityksestä kyse, eikä sillä nyt ole mitään tekemistä tämän kanssa, ellei kuvaaja tarkoituksellisesti tee jotain "näin kehityn valokuvaajana" projektia.

Eikö normaali/tavallinen/perus ole tarpeeksi?
Ei kai mikään ole kiinnostavaa jos siihen vierelle laitetaan tuhat samanlaista tai vastaavaa juttua. Esim. MHK:n piirroksia pysähtyy katselemaan enemmän kuin sekunniksi, niissä kun on jo pelkästään tekninen osaaminen sen tasoista (=erityisen hyvää), että jo se riittää tekemään niistä kiinnostavia (moni niistä on myös muilla tasoilla kiinnostavia). Kenenkään kuvaajan tekniseen osaamiseen en ota mitään kantaa, MHK vain esimerkkinä tuosta "normaali vs. erityinen"-asetelmasta.

Ainakaan ei voi ymmärtää sitä argumenttia, että "olisin voinut itse ottaa samanlaisen." So what?
Näinhän ei kukaan väittänytkään.

No eihän tästäkään kukaan mitään sanonu? Puhuttiin vain, että nyt puuttuu jotain, sama se millä se on toteutettu.

Olisi ihan mielenkiintoista tietää mitä ihmisillä on seinällä jos kuvista ja taiteesta on kyse.
Varmaan jotain mitä jaksaa katella enemmän kuin sekunnin.

Onko sitten joku perus sorsa/oravakuva parempi kuin tuo? Oma mielipide on, että tuo on todellakin suoraan fift elementsistä ja hyvin vaikea sanoa onko se hyvä vai huono asia.
No olipa tuo Leeloo ihan hippusen vaikuttavampi hahmo, joten mun mielestä se on huono asia, kun tässä ei vaikuttavuutta ole nimeksikään.

Ei neutraali tarkoita paskaa. Välillä täältä saa sellaisen käsityksen, että jos ei ole loistava jollain tasolla niin se on surkea.
Niin, mutta neutraalin voi käsittää mitäänsanomattomana ja mitäänsanomattoman merkityksettömänä. Eikä kukaan esim. tätä kuvaa varsinaisesti paskaksi sanonu, jännä miten sä ymmärsit ton merkityksettömyyden siten. ;)

Suomalaisen perusluonne, että harvoin kehutaan, mutta aina pitää päästä kuittailemaan.
No ei tuokaan täysin pidä paikkaansa. Osa positiivisista kommenteista täälläkin kuulostaa enemmänkin keksimällä keksityiltä, kun sympatiseerataan taiteilijaa. "Ihan kiva".

Tuossahan Dymondilta tulikin jo kaikki tärkein esille, oikein hyviä pointteja jotka allekirjoitan täysin.

Yksi asia myös, joka otetaan JOKA KERTA esiin, on tuo "ota ite parempi" tai "osaatko muka itse" yms. mahtavat kommentit joilla viitataan kateuteen. Siitähän on aina kyse. :jahas:

Niin onko tässä kuvassa nyt sitten jotain erikoista valokuvauksellisesti vai ei? Ja ei, jokaisessa kuvassa ei tarvitse olla jotain erikoista, mullistavaa, mahtavaa yms., mutta ilmeisesti tässä kuitenkin jotain yritetään viestittää tai kertoa kun se kerran tännekin postattiin???

PS. Ehkä mä en vaan tajua. Mutta jos en tajua, niin kertokaa nyt ihmeessä.

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. Ehkä tuo pokkarivertaus oli tosiaan hieman liian kärkäs, myönnetään, mutta se tässä nyt ei kuitenkaan ollut edes pointtina.

Tavallaan tuokin kuva vaikuttaa siltä, että tuollaisen saisi aikaan vain nappaamalla pokkarilla suoraan kuvan kohteesta.
Yksi asia myös, joka otetaan JOKA KERTA esiin, on tuo "ota ite parempi" tai "osaatko muka itse" yms. mahtavat kommentit joilla viitataan kateuteen. Siitähän on aina kyse. :jahas:

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. Ehkä tuo pokkarivertaus oli tosiaan hieman liian kärkäs, myönnetään, mutta se tässä nyt ei kuitenkaan ollut edes pointtina.

Eli mun kommenttini otti heti tuosta oljenkorresta kiinni.
En mun tarvi toisten kuvien puolesta vaatia jotain muuta ottamaan parempaa, mutta jos ei tästä taiteellisesti/visuaalisesti löydä mitään, niin sen ymmärrän ja allekirjoitan hyvin pitkälle.
Mutta jos kuka tahansa pystyy teknillisesti samaan suoritukseen pelkällä pokkarilla ilman valoja, niin sitä epäilen vahvasti.

Eli se oli mun ainut pointti. En millään tavala odota, että kuvasta pitäis löytyä jotain syvällistä kaikkien/kenenkään mielestä, joten en vaadi sen puolesta kenenkään ottamaan parempaa.

Puutuin vaan tekniikkapuoleen. Asia käsitelty osaltani tai kommenttini puolesta.....?

Back
Ylös Bottom