v-12 Turbo nuorelle & kevyelle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Antti87
  • Aloitettu Aloitettu
Kyselisin siis että kyseistä ainettahan kuuluisi ottaa 1 mitallinnen välipäivinä kun ei treenaa, ja treenipäivinä 2. Kuinka siis kannattaisi 18v 70kg ottaa kyseistä ainetta? Että ei sitten samantien saisi itseään kipeäksi :urjo:

Myös kysyisin että mitä haittavaikutuksia liiallisella käytöllä on?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voit ottaa joko joka päivä yhden mitallisen (lepopäivänä aamulla, treenipäivänä ennen treeniä) tai sitten treenipäivinä kaksi mitallista. Toimii kuta kuinkin samalla tavalla kummin vaan, lähinnä kai makuasia. Itse oon ottanut kaksi mitallista treenipäivinä ja yhden lepopäivänä ja olen kevyempi kuin sinä. En ole huomannut haittavaikutuksia. Tai no yhden - lompakko ohenee. :D Mutta mun mielestäni tuo on kyllä hintansa väärti.

Mitä käytännön hyötyä tästä v-12 turbosta on? mitä ootte ite huomannut muuttuneen ennen käyttöä ja käytön aikana? moni tuntuu puhuvan että hyvää pulveria on....

Temafoi sanoi:
Mitä käytännön hyötyä tästä v-12 turbosta on? mitä ootte ite huomannut muuttuneen ennen käyttöä ja käytön aikana? moni tuntuu puhuvan että hyvää pulveria on....

Hahahah ihan loistava aine... Oon nyt ottanut viikon tota ainetta. Ja Tänään kävin salilla... 75kg on mennyt toistoina max 5kertaa... kuudes jäi aina rinnalle... No nyt menin sitten ja laitoin sen painon kiinni, meni 7 kertaa etten tuntenu mtn... Sit kokeilin loppuun asti.. meni 13 kertaa :D awww suosittelen.. crea ei tehny mulle mitään mutta tämä on tosi hyvää mömmöä.. Oli kyl sellanen treeni et tuntu että ei pääse laitteista enää ylös... itseasiassa kaikki mitä olen treenannut, tuplaantui. Liekkö sitten v12 syytä... Hinta melko korkea mutta kyllä tuo tekeekin aika karmean paljon..makukaan ei ole kauhea verrattuna esim hera80 protskuun :P

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom