Värilliset piilolinssit.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja osku
  • Aloitettu Aloitettu
Eli mulla on sinivihreät silmät ja ajattelin että parantaiskohan värilliset piilolinssit saantia kapakka reissuilla?Tietenkin joku väri sopii toiselle paremmin kuin toiselle mutta sanokaas punttimimmit että minkä väriset silmät ovat teidän mieleenne?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itselläkin piilolinssien hankkiminen alkaa olemaan ajankohtaista. Tosin en värillisiä hanki, se on varma. Minun mielestäni turhaa mennä "huijaamaan" tuollaisessa asiassa. Jos ei tykkää minusta sellaisena kuin olen niin olkoon tykkäämättä. :)

-ihan tavalliset siniset silmät

osku sanoi:
Eli mulla on sinivihreät silmät ja ajattelin että parantaiskohan värilliset piilolinssit saantia kapakka reissuilla?Tietenkin joku väri sopii toiselle paremmin kuin toiselle mutta sanokaas punttimimmit että minkä väriset silmät ovat teidän mieleenne?

Mä en nyt ole mikään mimmi, mut imo värilliset piilarit äijällä on hiukka kay.

Andree sanoi:
:offtopic:
Tietääkö kukaan mistä saa näitä ei vahvuuksilla olevia piiilareita, missä on joku haluttu kuvio?

Kaupasta, jossa myydään rillejä saa ainakin jotain.

ironchef sanoi:
Mä en nyt ole mikään mimmi, mut imo värilliset piilarit äijällä on hiukka kay.

Niin kai se taitaa olla,ja jos sattuu saamaan vireille jotain vakavampaa niin siitä "jää kiinni" ennemmin tai myöhemmin.Joo ei kai tuo niin hirveen hyvä idea loppujen lopuks taida olla.Kuhan tässä "ajattelen ääneen".

Kyllä mä olen sitä mieltä ettei toi saannin parantaminen voi olla piilareista kiinni. Sun pitää parantaa muita osa-alueita pelityksessä jos tuntuu että tökkii. Siinä vaiheessa kun pääsee jo ihan silmiin katselemaan, niin ollaan jo tehty suurin työ ja siinä vaiheessa pitäis jatkonkin olla hanskassa. :thumbs:

Noista silimistä sen verran, että en näiden kahden (2) vuodenkaan jälkeen muista, onko kultsirakkaallani siniset vai harmaat silimät. Vai kenties vihertävät.
Joihinkin naisiin voit EHKÄ tehdä vaikutuksen jollain ääliömäisillä piilareilla, joissa on vaikkapa spiraali tai punaiset reunat.

Missukka sanoi:
Joihinkin naisiin voit EHKÄ tehdä vaikutuksen jollain ääliömäisillä piilareilla, joissa on vaikkapa spiraali tai punaiset reunat.

Ei tuo kuuluis mun tyyliin ollenkaan,tyhmä idea tuo oli nyt kun sitä tarkemmin ajattelee.

osku sanoi:
Olet oikeilla jäljillä, kuomaseni. On tutkittua, että jopa 99% naisista valitsevat kumppaninsa silmien värin perusteella. Samassa tutkimuksessa todettiin myös, että naiset eivät välitä esim silmien ympärillä olevista turhista härpäkkeistä, kuten ripsistä, kulmakarvoista, silmäluomista tai otsasta - pelkät oikeanlaiset silmämunat riittävät valintakriteeriksi. Myöskään silmämunien koolla ei ole väliä, mutta useat naiset pitivät bonuksena, jos silmämunat olisivat sen kokoiset, että niiden omistaja saisi luomensa kokonaan yhteen ilman hohtimia ja tarpeettomia voimakeinoja. Tärkeää on myös se, miten silmämunia osaa käyttää.

Tomi sanoi:
Olet oikeilla jäljillä, kuomaseni. On tutkittua, että jopa 99% naisista valitsevat kumppaninsa silmien värin perusteella. Samassa tutkimuksessa todettiin myös, että naiset eivät välitä esim silmien ympärillä olevista turhista härpäkkeistä, kuten ripsistä, kulmakarvoista, silmäluomista tai otsasta - pelkät oikeanlaiset silmämunat riittävät valintakriteeriksi. Myöskään silmämunien koolla ei ole väliä, mutta useat naiset pitivät bonuksena, jos silmämunat olisivat sen kokoiset, että niiden omistaja saisi luomensa kokonaan yhteen ilman hohtimia ja tarpeettomia voimakeinoja. Tärkeää on myös se, miten silmämunia osaa käyttää.

Oliko tuo nyt niin kauhea kysymys että siitä pitää heti alottaa joku vittuilu maratooni?

osku sanoi:
Niin kai se taitaa olla,ja jos sattuu saamaan vireille jotain vakavampaa niin siitä "jää kiinni" ennemmin tai myöhemmin.Joo ei kai tuo niin hirveen hyvä idea loppujen lopuks taida olla.Kuhan tässä "ajattelen ääneen".

Näin se on. Jos hakee jotain yhden illan juttua, niin ehkä 5% paremmat mahkut voi olla ihquilla sinisillä silmillä, mutta ei sen takia kannata maksaa ylimääräistä.

osku sanoi:
Oliko tuo nyt niin kauhea kysymys että siitä pitää heti alottaa joku vittuilu maratooni?
Ei se ollut kauhea kysymys, mutta mietihän nyt uudestaan kuinka radikaali vaikutus silmiesi värillä on naisseuran saamiseen... Eiköhän se kokonaisuus ratkaise ulkonäön suhteen, eikä pelkkä silmien väri.

Värillisistä piilareista ei ole kokemuksia mutta hulvattomat silmämeikit toimii saannin edistämiseksi varsin mainiosti esim. ruotsinlaivoilla. Itse tykkään kovasti suklaasilmistä.

kyllä vaikuttaa ratkaisevasti saantiin :D tiukka vaalennus hiuksiin ja syvän siniset piilolinssit. kyllä lykästää. tosin pitää olla todellakin varaa käyttää noita ettei näytä Pöpeltä.

niin. itse "jouduin" viime kesänä tuollaista settiä pitämään tyttöystävän painostuksesta. enää en saa käyttää...

melko moni kuitenkin täällä keskustelevista ajattelee pelkästään ulkonäköään ja saantia. ei siinä mielessä ollenkaan turha threadi. tosin ennemmin kannattaa miettiä voiko piilolinssejä pitää ylipäätään baarissa yms.. baarireissun jälkeen on linssit niin täynnä paskaa (ei sieltä ruotsinlaivalta) että melkein menee hukkaan. ~ 25e pari.

Paremmin saantia edistää kun otat sen mielikuvitusserkkusi mukaan ja laitatte molemmat sellaset Sydneyn olympialaisten aikana myydyt piilarit, joissa toisessa on pupillin päällä mustana kuviona kenguru ja toisessa Australian kartta.

Kai sillä piilareiden käytöllä voi johonkin teiniritsaan vaikutuksen tehdä.

-edit. Jos löytyy digikamera ja joku kuvankäsittelysofta, niin niillä on näppärä kokeilla tollasia säätöjä. Joskus testailtiin etukäteen erimallisia silmälaseja, hyvin toimi siinäkin hommassa.

osku sanoi:

Itsehän en asiasta mitään tiedä, koska piilarit ovat kuulemma kay... Mutta jos jotain tietäisin suosittelisin sinulle tumman ruskeita piilareita. Nimittäin jos on sinivihreät silmät niin pelkillä vihreillä tai sinisillä piilareilla ei tule tarpeeksi eroa vanhoihin. Ruskea väri muutenkin korostaa silmien kokoa mikä on cool.

Ja 0 vahvuuksia löytyy kaikista perusväreistä niistä kiinnostuneille.
Tosin mistäs minä sen tiedän sillä Itselläni on useimmiten verestävät silmät. ;)

Öö, ja mitä vikaa on sinivihreissä silmissä? Ja baarireissusta: missäköhän baarissa olis ees niin valosaa et pystyis silmienväristä mitään sanomaan...Ite aika harvoin ees muistan minkä väriset silmät jollain on kun vaikka silmiin katsoo ni niistä katsoo kyl yleensä muuta(kin) kuin sitä väriä.
Ja sanosin et saanti ei kyl oo silmien väristä kiinni. Jos et jollekin kelpaa ni tuskin kelpaisit värillisillä piilareillakaan.

Ei silti, en pidä värillisiä piilareita mitenkään pahana, voihan niistä olla vaihtelua tai jos vaihtaa hiusten väriä tms mut saantia parantaakseen kyl aika turha juttu! Mulle ei ainakaa ikinä oo tullu mieleen et saisin jonku miehen jos vaihtaisin piilareilla silmäni ruskeiks...Ja jos saisin ni sellanen tyyppi tuskin ees kiinnostais...

Jos haluaa parantaa saantia, kannattaa mennä hyvälle kampaajalle ja antaa sille vapaat kädet :) Voit vaikka yllättyä.

Iso osa hyvästä ulkomuodosta on sitä ulkoista tyyliä eli vaatteet, tukka, iho, hampaat ja tuoksu kuntoon. Eiköhän saanti parane :)

Ps. voimakas humala vähentää saantia radikaalisti. Mikään ei ole kuvottavampaa kuin kundi, joka tulee silmät sirrissä sössöttää: "Mushta tuntuu et me ollaan tavattu joshkus aikaishemmin.."

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom