Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
osku sanoi:Eli mulla on sinivihreät silmät ja ajattelin että parantaiskohan värilliset piilolinssit saantia kapakka reissuilla?Tietenkin joku väri sopii toiselle paremmin kuin toiselle mutta sanokaas punttimimmit että minkä väriset silmät ovat teidän mieleenne?
Andree sanoi:
Tietääkö kukaan mistä saa näitä ei vahvuuksilla olevia piiilareita, missä on joku haluttu kuvio?
ironchef sanoi:Mä en nyt ole mikään mimmi, mut imo värilliset piilarit äijällä on hiukka kay.
Missukka sanoi:Joihinkin naisiin voit EHKÄ tehdä vaikutuksen jollain ääliömäisillä piilareilla, joissa on vaikkapa spiraali tai punaiset reunat.
Olet oikeilla jäljillä, kuomaseni. On tutkittua, että jopa 99% naisista valitsevat kumppaninsa silmien värin perusteella. Samassa tutkimuksessa todettiin myös, että naiset eivät välitä esim silmien ympärillä olevista turhista härpäkkeistä, kuten ripsistä, kulmakarvoista, silmäluomista tai otsasta - pelkät oikeanlaiset silmämunat riittävät valintakriteeriksi. Myöskään silmämunien koolla ei ole väliä, mutta useat naiset pitivät bonuksena, jos silmämunat olisivat sen kokoiset, että niiden omistaja saisi luomensa kokonaan yhteen ilman hohtimia ja tarpeettomia voimakeinoja. Tärkeää on myös se, miten silmämunia osaa käyttää.osku sanoi:Eli mulla on sinivihreät silmät ja ajattelin että parantaiskohan värilliset piilolinssit saantia kapakka reissuilla?Tietenkin joku väri sopii toiselle paremmin kuin toiselle mutta sanokaas punttimimmit että minkä väriset silmät ovat teidän mieleenne?
Tomi sanoi:Olet oikeilla jäljillä, kuomaseni. On tutkittua, että jopa 99% naisista valitsevat kumppaninsa silmien värin perusteella. Samassa tutkimuksessa todettiin myös, että naiset eivät välitä esim silmien ympärillä olevista turhista härpäkkeistä, kuten ripsistä, kulmakarvoista, silmäluomista tai otsasta - pelkät oikeanlaiset silmämunat riittävät valintakriteeriksi. Myöskään silmämunien koolla ei ole väliä, mutta useat naiset pitivät bonuksena, jos silmämunat olisivat sen kokoiset, että niiden omistaja saisi luomensa kokonaan yhteen ilman hohtimia ja tarpeettomia voimakeinoja. Tärkeää on myös se, miten silmämunia osaa käyttää.
osku sanoi:Niin kai se taitaa olla,ja jos sattuu saamaan vireille jotain vakavampaa niin siitä "jää kiinni" ennemmin tai myöhemmin.Joo ei kai tuo niin hirveen hyvä idea loppujen lopuks taida olla.Kuhan tässä "ajattelen ääneen".
Ei se ollut kauhea kysymys, mutta mietihän nyt uudestaan kuinka radikaali vaikutus silmiesi värillä on naisseuran saamiseen... Eiköhän se kokonaisuus ratkaise ulkonäön suhteen, eikä pelkkä silmien väri.osku sanoi:Oliko tuo nyt niin kauhea kysymys että siitä pitää heti alottaa joku vittuilu maratooni?
osku sanoi:Eli mulla on sinivihreät silmät ja ajattelin että parantaiskohan värilliset piilolinssit saantia kapakka reissuilla?Tietenkin joku väri sopii toiselle paremmin kuin toiselle mutta sanokaas punttimimmit että minkä väriset silmät ovat teidän mieleenne?